Yesterday

9:57

Ach, stále si nie som veľmi istá outfitovými postami, keďže mám pocit, že ak nemáte dobrý foťák, talentovaného fotografa, profesionálne modelkovské schopnosti a zručnosti pracovať vo Photoshope(alebo inom editovacom programe), koniec koncov aj tak to nebude vyzerať nič moc... Čo si o tom myslíte? Ja zatiaľ nie som úplne rozhodnutá, teda vám tu pridávam pár "surových" fotiek môjho nedeľného outfitu.

Bolo horúco, slnko svietilo ako divé (aj mne do očí :)), tak som zvolila len niečo fakt minimalistické a pohodlné.


 Tričko C&A(secondhand), šortky H&M, sandále Deichmann, taška F&F( haha, všetky značky majú v názve "&")

 Gate

náhrdelník ako náramok - New Look

dvojprsteň - Forever21

Pekný začiatok týždňa!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta