Essence and Art de Lautrec

18:37

Vo foťáku som našla pár starších "lakových" fotiek, ale bola to taká pekná kombinácia (ktorú mi odporučila  sestra, spoluautorka Lady Zet), že som sa rozhodla o nej napísať. 

Túto jemnú belasú trblietavú krásu som vytvorila navrstvením Essence laku Forget Me Not z limitovanej edície Blossoms etc. a flitrového, až mierne holografického laku od Art de Lautrec v odtieni 10B. Oba tieto laky sa momentálne zháňajú trochu tažšie, keďže ten od Essence bol limitka a Art de Lautrec tiež nie je veľmi dostupný, nájdete ho len málokde. Avšak, ak by ste chceli na svojich nechtoch niečo podobné, som si úplne istá, že nájdete u značky Essence či iných mnoho takmer identických.

Lak Forget Me Not pre mňa sám o sebe nebol ničím zvláštny, bledomodrá s jemným shimmerom, ktorý sa z fľaštičky na necht transformoval len minimálne. Lakoval sa v pohode, schol v pohode, ak ho máte a nečakali ste od neho zázraky, predpokladám, že ste s ním spokojné. :) 

Art de Lautrec však z neho spravil žiariacu hviezdu, ako efektový nadlak je ideálny, plný malých rôznofarebných trblietok, rýchlo schne, nie je hrubý a vyzerá nádherne v každom druhu svetla. Ako by vyzeral sám o sebe, to neviem, ale bolo by zaujímavé ho skúsiť navrstviť. Ako krásne vyzerá najlepšie vystihuje druhá fotka.

Máte nejaké obľúbené kombinácie lakov? Aj so sestrou sa určite rady inšpirujeme. :)



Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Omg that is a gorgeous color!! Really beautiful I love lilac type colors!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow I just found your blog, and absolutely love it, its so inspiring. I follow you now for sure, am a big fan!
    if you get a chance pop up by my page xoxo Tamara

    www.theglamandglitter.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. essence forget-me-not mám práve na nechtoch a vyzerá úžasne, neviem prečo sa mi tak strašne páči ja som asi nenáročná :D :) a ten tvoj nadlak je tiež krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mna uz asi tie belase zunovali trochu, to vsak neznamena, ze aj sam o sebe je krasny ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Forget Me Not mam aj ja a normalne mi bolo luto, ked som ho musela odlakovat... A s trblietkami vyzera tiez krasne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta