Handmade drogéria zo Sashe.sk

9:48

Ahojte, dnes mám pre vás malý "teaser". Za posledné týždne až mesiace ma chytila menšia mánia. Objavila som totiž, že na stránke SASHE plnej nádherných handmade bižutérie, oblečenia, doplnkov do domácnosti sa predáva aj drogéria. Tiež handmade a zväčša aj prírodná. Samozrejme, že som neodolala a už dlhší čas len objednávam, rozčuľujem sa na pošte a potom nadšene otváram balíky a skúšam a skúšam. A vy sa teda môžete tešiť na recenzie naozaj originálnych a hlavne fajnových výrobkov. ;)

peelingové mydlá od fuego

miš maš od Farma Slobody

cukrový peeling od fibsky

mydielko od ponio, ilustračné foto, zdroj: sashe/ponio

šumivé muffuny od kreativne kurzy, ilustračné foto, zdroj: sashe/kreativnekurzy
Tak čo, aj vy ste si už niekedy objednali kozmetiku to sashe.sk? Prípadne z fler.cz? Ja som si všimla, že sa na oboch predajcovia opakujú, takže slovenských nájdete nielen na Sashe ale aj na Fler, čiže môžete smelo nakupovať.. ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. na toto som veľmi zvedavá :) vždy som rozmýšľala že si dačo kúpim ale bála som sa čo to bude zač:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. drogéria zo sashe ma už párkrát lákala, ale ešte som sa stále neodhodlala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta