Nail Polish Tag

21:30

Viacero blogov už zasiahla vlna tohto lakovacieho tagu, náš nevinímajúc. Nás označila Zuzanka.


LadyZet:
1. Koľko lakov na nechty vlastníš?
Takže ja vlastním momentálne 110 kusov, keďže v určitom období som mala celkom lakovaciu mániu a nazhromaždilo sa mi toho celkom dosť. 


2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Pravdupovediac vyslovene obľúbenú značku nemám ale taká Pupa alebo Gabriella Salvete mi svojimi lakmi vedia spraviť radosť.

3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno kedy to bolo?
Počas môjho lakovacie obdobia neraz :D. Naposledy asi na Vianoce od sestry.

4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Dnes mám na nechtoch lak od Essence z kolekcie Blossom v odtieni 05 Forget Me Not s nadlakom Rainbow od Gosh.


5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Určite nejaké duochrome laky prípadne holografy v rôznych odtieňoch.

6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Pravdupovediac sa u mňa obĺúbenosť lakov dosť strieda avšak medz stálice patrí určite lak od Catrice z limitky Enter Wonderland v odtieni C01 Forbidden Apple, Pupa odtieň 292 alebo opäť Catrice s odtieňom 420 Dirty Berry.


Nikavero
Upozorňujem, že moje odpovede nebudú také obsiahle, keďže momentálne rôzne farbičky na nechty veľmi neriešim, keďže sa mi nechty dlhodobo veľmi štiepia. :(
1. Koľko lakov na nechty vlastníš?
Myslela som si, že ich mám tak 30, ale prekvapilo ma číslo 47. Musím však podotknúť, že som zarátala aj všetky moje spevňujúce podlaky a nadlaky a tých je celkom dosť.


2. Ktorá je tvoja obľúbená značka lakov na nechty?
Tiež musím povedať, že obľúbenú značku nemám, kupujem prevažne Essence kvôli dostupnosti, ale veľmi milo ma prekvapila kvalita lakov BarryM, tie rozhodne vyskúšajte!

3. Dostala si niekedy ako darček lak na nechty? Ak áno kedy to bolo?
Laky dostávam pomerne často, naposledy som lak dostala takisto na Vianoce, od sestry a kamarátky.

4. Aký lak máš na nechtoch teraz?
Žiaden, len spevňujúci lak s vápnikom Four Seasons, som vo fáze jeho testovania, recenzia vás neminie! :D

5. Ak by si mohla vytvoriť limitovanú edíciu lakov na nechty, aká by to bola?
Asi by som sa riadila podľa momentálnej nálady, mám totiž také obdobia, raz som blázon do trblietok, potom nude farieb, neskôr do žiarivých odtieňov... Najskôr by som však stavila na nadčasové ženské farby, nejaká nude, červená, bordová, možno staroružová.

6. Ktorý lak je tvoj obľúbený?
Hmm, neviem o žiadnom, ktorý by som nejako extra uprednostňovala.. Rozhodne u mňa majú najviac využitie nude odtiene a výrazná červená. Spomenula by som nežný ružový spevňovač nechtov od Essence pro white Rosé, dokáže vyčariť upravené ruky za pár minút.

Takže toto sú naše lakové tajmostvá, už sme stratili prehľad, kto tento tag robil a kto nie, ak na ňho máte chuť, smelo do toho, označujeme vás všetky! Nechajte nám potom na váš článok link v komentoch. ;)

Vaša LadyZet a Nikavero





Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. LadyZet, strašně se mi líbí ta kombinace, co máš aktuálně na nehtech! A máš pěkně barevnou sbírku :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. @Winter0Harlow: Ja som BarryM vyhrala v giveaway u veve, ale dá sa kúpiť cez net: http://www.barrym.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vážně moc moc hezká sbírka! :) Nechala bych si líbit! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta