Essence pro white Rosé

15:26

Prednedávnom sa mi minul môj podlak na nechty Sally Hansen - Miracle Cure (recenzia tu) a keďže som s ním nebola veľmi spokojná, chcela som vyskúšať niečo iné a podľa možnosti za prijateľnejšiu cenu. Popravde už neverím v nejaké zázračné podlaky, ktoré zlepšia stav mojich lámajúcich sa nechtov, takže som hľadala niečo, čo ich vyhladí, zlepší ich vzhľad a podľa možnosti aj predĺži životnosť farebného laku. Pri mojom skúmaní ma zaujali podlaky Essence (ktoré však majú len v druhom stojane, ktorý nezvykne byť v DMkách), mohla som si vybrať z viacerých druhov a cena bola taktiež minimálna, cca 2€. Víťazom sa stal podlak s vybieľujúcim efektom v odtieni Rosé. 

A aký teda je? Ako podlak... nič extra, životnosť farebného laku vám nejako závratne nepredĺži. Ale napočudovanie, ako samostatný lak je geniálny. Schne rýchlo, nalakovaný ho máte naozaj raz dva. A vaše nechty po dvoch vrstvách vyzerajú dokonale upravene aj bez francúzskej manikúry. Ak máte zažltnuté nechty, modré podtóny, ktoré tento jemne ružový lak obsahuje, ich opticky vybielia. Krásne sa leskne a tá farba! Už dávno som nedostala toľko komplimentov na lak na nechty! Bohužiaľ, ani jedna z fotiek, či už na prirodzenom svetle alebo umelom svetle,  ho nevystihli. Nie je taký dobiela ako na prvej fotke, ale zasa ani tak dožlta ako na tej druhej.. Je to taký mix oboch.

Essence pro white Rosé - denné svetlo

Essence pro white Rosé -umelé svetlo
Summa summarum, ak hľadáte podlak pre jeho "podlakové" funkcie, teda predĺženie výdrže a vyhladenie, nie je to úplne dokonalý kandidát. Ak však máte zažltnuté nechty, ktorým chcete pridať prirodzene upravený vzhľad, radím vám Essence pro white Rosé vyskúšať. Ja som s ním  v tejto funkcii veľmi spokojná, aj keď stále hľadám ten pravý podklad pod ostatné laky na nechty.. Nejaké tipy? ;)

Vaša Nikavero


P.S.: Už 1.2. spustíme našu narodeninovú giveaway!

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Ja chcem vyskusat japonsku manikuru, mam kupene 3 zlavove kupony. Mozno to pomoze, verim v to. Lebo moje nechty na tom nie su zrovna najlepsie tiez.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tvojich nechtoch vyzera velmi pekne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta