e.l.f. Daily Brush Cleaner - recenzia

13:55

V rámci decembrovej akcie "poštovné nad 9,99€ zdarma" na stránke elfkozmetika.sk, ktorá distribuuje americkú značku kozmetiky eyes.lips.face. som spravila až dve objednávky. Prvú, pri ktorej som sa dozásobila podkladom pod očné tiene zo základnej rady, na ktorý nedám dopustiť a druhú, v ktorej som nakúpila novinky na slovenskom trhu - čistič na štetce v spreji či nové odtiene podkladu pod očné tiene. 

Osobne som už dlho pokukovala po niečom, čo vyčistí moje štetce bez väčšej námahy či celodenného sušenia a hlavne, dezinfikuje ich. Keďže e.l.f. má výrobky, ktoré nezruinujú moju peňaženku, rozhodla som sa ho teda vyskúšať. Myslím si, že podobný produkt je nepostrádateľný hlavne ak robíte make-up niekomu inému ako sebe, čo sa mi sem-tam stáva :). Ale môžete mi veriť, že aj niektorí ľudia, ktorí sa líčením živia, majú v tejto oblasti medzery. Po skúsenosti s tzv. "vizážistkou" pri fotení na webovú stránku firmy kde pracujem, ktorá na mňa aj moje kolegyne používala ten istý štetec na make-up bez akéhokoľvek vyčistenia, som zaplakala nad jej profesionalitou a dúfala, že sa mi nevyhodia vyrážky či ekzém. Našťastie som to prežila v zdraví, ale jej chyby, samozrejme nechcem opakovať.

Čistič na štetce od firmy e.l.f. má 250ml a je v peknej čiernej hranatej flaštičke s rozprašovačom, ktorý sa dá odskrutkovať a teda aj znova naplniť. Cena na slovenskej stránke je 4€. Balenie vyzerá naozaj dobre, nie je príliš veľké ani malé, teda je dobre skladné a prenosné.
Čo ma mierne zarazilo je zoznam použitých prísad. V podstate sa obsah skladá z vody, alkoholu, konzervantu a látky, ktorá sa používa v šampónoch a mydlách na čistenie a dezinfekciu (to je ten Cocamidopropyl Betaine, spravila som si menší prieskum:)). Teda, žiadne špeciálne ingrediencie. Hm, nespravím si po minutí tohoto prípravku svoj vlastný? Myslím, že by to nebol veľký problém, už som si našla aj pár návodov ako na to.. Máte s tým niekto skúsenosti?? Ale zasa, aspoň viete, čo na tie štetce dávate.

 Návod na použitie je jednoduchý - prípravok nastriekať na špinavý štetec a následne ho vyutierať do handričky alebo papierovej vreckovky. Tento postup možno opakovať aj viackrát, kým štetec nie je čistý. Potom ho treba nechať vysušiť. Prípravok je priehľadný a má taký alkoholicko-citrusový pach. Funguje veľmi dobre, najmä na menšie štetce, vyčistíte ich rýchlo a vyschnú takmer okamžite. Pri väčších treba určite nastriekať čistič viackrát, kým sú úplne čisté.


Ak by som to mala zhrnúť, neviem ho síce porovnať s podobnými výrobkami od iných začiek, ale zdá sa mi ako výborný a praktický produkt, ktorý sa zíde každému lenivcovi ako ja, ktorému sa nechce vkuse umývať štetce šampónom. Ale, ako som spomínala, po jeho minutí asi skúsim nejaký DIY, ktoré vám potom zdokumentujem aj tuto na blogu.

Celkové hodnotenie: 9 bodov z 10
Klady: funkčnosť, balenie, cena
Zápory: nedostupnosť(iba cez net) 


Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. na čističi pro štětce je nejdůležitější ten alkohol. takže nejsnadnější diy je koupit vysokoprocentní líh v lékárně, nalít do odstřikovače a je to.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kúpila som si z e.l.f. šampón na štetce ale používam detský šapmón Johnsons baby :) je účinný a jemný a navyše po ňom aj aplikátory voňajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Presne tak, k tomu este destilovanu vodu a par kvapiek detskeho samponu a je to :) Aj ked neviem aku dlhu zivotnost bude mat takyto DIY..
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta