Čo stráži kocúrisko?

13:38

Dnes som sa rozhodla, že Vám ukážem čo obsahuje moja šperkovnica. Ja mám veľmi rada takéto špionážne posty, tak dúfam, že aj Vám sa bude páčiť tento môj.

(Dexter - strážca pokladov :) )

Som maniak na bižu. Mám aj zopár strieborných šperkov ale bižutéria je vo väčšine. Mám totiž ten problém, že brigádujem v nákupnom centre. A stále, keď mám nejaký zlý deň, tak neviem odolať a vylepším si ho kúpov nejakej maličkosti. A týmto štýlom sa moja šperkovnica pomaly ale isto zaplnila. Vyrobil mi ju priateľ minulý rok na Vianoce a vyzerá to tak, že tento rok mi bude musieť vyrobiť novú :D. 


Pravdupovediac, nenafotila som úplne všetko, ale len to, čo nosím najčastejšie a mám najradšej. 

Takže začneme náramkami:


Náhrdelníky:


Prstene:


A najpočetnejšiu skupinu tvoria samozrejme náušnice:



Keď som si fotky spätne prezerala, zistila som, že farebnosť mojej bižu je dosť monotónna. Strieborná/čierna  sem tam záblesk červenej, resp. fialovej. Evidentne to treba zmeniť, takže hor sa na výpredaje :D. Ja maniak. Tiež neviem odolať ničomu s motívom mačiek či vtáčikov (nevynímajúc šatky, šaty, saká... čokoľvek s týmto motívom je u mňa vítané). 

LadyZet.



Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. páni, ty toho máš :D ja nosím len striebro a oceľ, to by bolo finančne náročnejšie urobiť si takúto zbierku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já z bižuterie nosím jen náušnice a mezi těmi tvými bych si dokázala vybrat :-) Nejvíc se mi ale líbí Dexter, je úžasně zbarvený!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jeeej, ten nahrdelnik- listocek s cervenou maslickou vo flasticke a nausky holubickove (resp. lastovickove) v dolnom rade mam aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. máš úžasné náušnice! ja tento typ milujem tie maličké :)) všetky sú krásne.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta