Catrice SALE!

17:32

Ako iste všetci viete, už pekných pár dní na Slovensku beží v DMkách výpredaj dekoratívnej kozmetiky Catrice. Popravde, keď som prvýkrát zbadala, čo je v akcii a čo nie, ostala som sklamaná. 50% zľavu dostanete naozaj len na málo výrobkov a väčšinou nie je zľava na celý rad vecí, ale len na určité odtiene, čo vás dokáže popliesť a vy si omylom kúpite aj produkty za plnú cenu. Ale na druhé pozretie som si povedala, že to nie ja až také zlé, lebo zľava je napr. na všetky odtiene ceruziek na pery či na veľmi pekné farby očných tieňov. Toto je môj minivýber: 
Perfect Adapt Concealer in Natural Beige, mono očné tiene Absolut Eye Color in Trust Stardust a Grey´s Philosophy,  ceruzka Lip Designer in Nude Rose
 Začneme mojím obľúbencom, matným mono očným tieňom v odtieni 210 Grey´s Philosophy. Bola to okamžitá láska na prvý pohľad, keďže som v poslednom čase taký menší závislák na tzv. taupe odtieňoch. Toto je jeho dokonalý predstaviteľ - perfektný mix jemnej sivej, hnedej a teplej fialovej (bohužiaľ, fotoaparát ho nezachytil v jeho skutočnej kráse, skôr z neho vytiahol sivú farbu). Navyše je matný, čo sa tak často u podobných farieb nevidí. Pristane všetkým odtieňom pleti. Pigmentácia je výborná, aj konzistencia, vôbec nepráši, na dotyk je takmer krémový. Swatches nájdete na konci článku, fotky sa mi trochu premiešali. :)

 Druhým očným tieňom, ktorý som si vybrala je 160 I Trust Stardust. Pri prezeraní mojej zbierky očných tieňov som ti totiž uvedomila, že hoci bielych tieňov mám viacero, ani jeden z nich nemá ten  správny "shimmer", ktorý tak pekne vyznie vo vnútornom kútiku oka. Myslím, že tento od Catrice túto misiu presne naplnil, je jemne trblietavý, ale bez nejakých rušivých kúskov flitrov. Pigmentácia nie je zázračná, ale na rozjasnenie je dokonalý!

 Jediným sklamaním môjho nákupu je korektor vo forme pera. V názve má "perfect adapt", ale to, že by sa nejako pekne prispôsobil pokožke som si nevšimla. Kryje veľmi slabo, moje kruhy pod očami nezdolal. Osobne by som ho neodporúčala, keďže jeho plná cena bola niečo cez 4€ a korektory v tejto podobe sa navyše veľmi rýchlo minú.

Posledným kúskom z môjho nákupu je ceruzka na pery vo veľmi peknom odtieni 040 Nude Rose. Samotná ceruzka je veľmi príjemná, telovo-ružová vhodná ku veľkej variácii svetlejších rúžov, je krémová, dobre sa nanáša aj drží. Čo ma na nej ale zaujalo, je štetec. Je skvelý! Som vlastníčkou orginál štetca na rúž, ale tento je oveľa lepší. Pracuje sa s ním výborne a je navyše veľmi praktický, proste si ho hodíte do kabelky a rúž si môžete precízne upraviť kedykoľvek počas dňa. Mínusom by bola menšia variácia farieb, v DMke, kde som bola, mali asi len 3 či 4 odtiene.



Nakoniec ešte swatche (svetlo mi zasa neprialo):
BEZ PODKLADU: zľava Grey´s Philosophy, I Trust Stardust a korektor

S PODKLADOM: zľava Grey´s Philosophy a I Trust Stardust
Kúpili ste si niečo vo výpredaji aj vy? Ja rozmýšľam, že sa ešte vrátim po pár očných tieňov, keďže ich kvalita ma veľmi milo prekvapila (po negatívnej skúsenosti s duami z kolekcie Wonderland). A potom sa už teším na nové produkty, ktoré majú zaplniť regály po vypredanom tovare. Preview si môžete pozrieť na blogu SillySilSil. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. tak tú ceruzku na pery pôjdem pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U nas jsem si slev nevsimla, tak snad se to sem take dostane, urcite bych neco vybrala:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som si v zľave kúpila jeden lak, tieto mono tiene mám v iných odtieňoch a som tiež spokojná :)
    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekna recenzia, pekny blog;) Akurat dnes som si obzerala tie ocne tiene ale nemala som vela casu, takze som si nic (z nich) nekupila. Pri vypredajoch, ktore su po Vianociach by som sa mala drzat pod zamkou.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja tento rok odolavam vsetkym zlavam:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta