Kniha mesiaca: Suzanne Collinsová - Trilógia Hry o život, Skúška ohňom, Drozdajka

22:05

Tadá, od dnes tu máme novú rubriku (dúfam, že pravidelnú) a tou je Kniha mesiaca. Keďže som vášnivým čitateľom, rozhodla som sa s Vami podeliť každý mesiac o jednu knihu, čo ma zaujme. Na začiatok to ale nebude jedna kniha, ale hneď celá trilógia. Autorkou je Suzanne Collinsová a trilógiu by som v celku nazvala Hry o život. Tak sa volá prvá kniha, druhá je Skúška ohňom a treťou je Drozdajka. Kniha je primárne určená pre mládež, ale myslím si, že zaujme aj trochu starších ľudí :). Je to akási sci - fi séria, odohrávajúca sa samozrejme v budúcnosti. 
"Na troskách bývalej Severnej Ameriky vyrástol Panem ovládaný bohatým Sídlom, ktoré obklopuje dvanásť chudobných obvodov. Sídlo vládne železnou päsťou a svoju moc dokazuje okrem iného tým, že si raz do roka vezme z každého obvodu jedného chlapca a jedno dievča vo veku od dvanásť do osemnásť rokov, aby sa zúčastnili na Hrách o život a pred zrakmi televíznych divákov bojovali na život  a na smrť"




Nemôžem si pomôcť ale zbožňujem tieto knižky. A to sci - fi vôbec nemám rada. Už som kopu ľudí, ktorí boli voči tejto knihe skeptickí donútila prečítať si ju a každému z nich sa páčila. Takže teraz ju odporúčam aj Vám. Je to veľmi ľahké čítanie, pri ktorom si skvele oddýchnete.
Inak prednedávnom som v Gate našla náhrdelník, ktorý sa úplne podobá na brošničku, ktorú nosí hlavná hrdinka Katniss. Neviete si predstaviť moje nadšenie. Momentálne je mojím najobľúbenejším. Inak chcete vidieť moju obsiahlu zbierku čačiek mačiek šperkoidných? Ja mám veľmi rada takéto príspevky, ale zase viem, že veľa ľudí ich nemusí. Čo vy na to?


Plus, aby som nezabudla v marci sa chystá filmová premiéra prvej knihy Hry o život. Už sa s frajerom neviem dočkať keďže aj jeho to celkom chytilo, len sa bojím aby sme neboli sklamaní, keďže kniha je vo väčšine prípadov lepšia, než jej filmová verzia.


LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta