Za málo peňazí veľa muziky?

22:08

Môj študentský rozpočet aj napriek brigáde nie je najvyšší, a preto sa viac menej snažím krotiť a nekupovať si predražené produkty (aj keď, nalejme si čistého vína, nebudem sa tváriť, že keby som na to mala, sem-tam si ich nekúpim, čo by som dala za Chanel Vitalumiere Aqua! ;)). Preto ma vždy potešia články, kde môžem nájsť tipy na dobré vec za dobré ceny. Veď predsa všetci vieme, že "nízka cena" sa automaticky nerovná "nízka kvalita". Mne sa tiež za posledné mesiace nazbieralo pár takýchto produktov, takže ak zmýšľate podobne ako ja, verím tomu, že vám tento článok bude nápomocný. Mnoho z týchto výrobkov už pravdepodobne poznáte alebo ste o nich aspoň už počuli, takže vás dúfam nakopem k ich vyskúšaniu. :)

Hovoriť budeme o: e.l.f. studio štetce, Avon glycerínový krém, Balea aqua roll-on na oči, primer pod očné tiene z basic rady e.l.f., essence stay-on lesk na pery, simple hĺbkovo čistiaca maska a essence stay all day dlhotrvajúci tieň

1. e.l.f. štetce zo Studio rady
Kozmetické štetce sú neoddeliteľnou súčasťou mojej "make-up rutiny". Či už tie na oči alebo na tvár, neviem si bez nich nanášanie make-upu predstaviť. Samozrejme, neodsudzujem tých, ktorý dokážu spraviť celý look len pomocou prstov, ale na to som ja už veľmi zhýčkaná. :) Myslím, že na slovenskom trhu je neskutočne malý výber kozmetických štetcov a poväčšine sú dosť nekvalitné, preto je veľmi ťažké zohnať niečo použiteľné, ak nechcete objednávať zo zahraničia alebo platiť horibilné sumy. Jednou z dostupných možností sú štetce značky e.l.f. Vyskúšala som niektoré zo základnej a niektoré zo studio rady a hoci tie zo základnej dosť v kvalite pokuľhávali (ale tak, čo sa dá čakať za 1,73€), tie druhé ma milo prekvapili. Štetinky sú veľmi jemné, dizajn je elegantný a chĺpky nevypadávajú ani po viacerých umytiach. Cena skvelá - 4€. Ak máte obmedzený rozpočet, rozhodne stoja za vyskúšanie. Rozhodne by som sa pozrela na štetec na púder, je geniálny na nanášanie tekutého make-upu.
e.l.f. Studio štetec na tvár
2. Balea Aqua roll-on sérum na oči
Po večernom odlíčení je pokožka okolo mojich očí často suchá a  napätá, ráno sú zasa opuchnuté... Navyše sa s nami nemazná ani čas a menšia prevencia začína byť u mňa na mieste.. Preto som dlhšie hľadala nejaký ľahký hydratačný krémik na očné okolie, ktorý by tieto problémy vyriešil. Zatiaľ mi najviac vyhovuje toto Balea roll-on sérum. Je úplne nemastné, zároveň však hydratuje a rýchlo sa vstrebáva. Aplikácia je jedna báseň, hlavne ráno ma ten chladivý pocit hneď prebudí. Stojí neuveriteľných 3,19€, čo je neporovnateľne menej ako obdobný produkt od značky Garnier. Avšak pozor, pri čítaní recenzií na ňho sa viacerí sťažovali na štípanie očí... Ja som nič nezaznamenala, treba vyskúšať na vlastnej koži. V každom prípade to vašu peňaženku nezruinuje. :)

Balea Aqua roll-on sérum
3.Essence Stay with me lesky na pery
O týchto leskoch ste sa mohli dočítať už asi všade, takže z mojej strany len stručne: nelepivý, dlhotrvajúci, semi-krycí, krásne odtiene, cena : 2,19€. Mínusom môže byť divný aplikátor, ale dá sa na to zvyknúť. Hlbšiu recenziu a odtiene v akcii si môžte pozrieť u mojej obľúbenej delicate hummingbird, ktorá ich zaradila aj do svojich obľúbencov roka 2011.

Essence Stay With Me lipgloss - I like cotton candy
4. Simple hĺbkovo čistiaca maska
Sprvu som váhala či o tomto produkte písať, a to z jedného závažného dôvodu - je veľmi málo dostupný, popravde som ho videla len v My Tescu v Bratislave na Kamennom námestí. Ale jeho genialita ma presvedčila, veď čo ak ho niekde uvidíte a prejdete okolo neho bez povšimnutia! Bola by to zásadná chyba, lebo za cenu cca 2€ by ste mali vynikajúcu krémovú masku, ktorá sa nanáša aj zmýva jedna báseň, pôsobí len 3 minúty a nechá vašu pleť hebkú, matnú a s takmer neviditeľnými pórami. Takže majte oči otvorené! :)

Simple hĺbkovo čistiaca maska
5. e.l.f podklad pod očné tiene
Aj na tento produkt sa nájde v slovensko-českom blogovom priestore dosť recenzií a právom si to zaslúži. Za 1,73€ dostanete kvalitne fungujúci podklad pod očné tiene - zvýrazní ich farbu i predĺži životnosť, nezhlukujú sa neopadávajú. Slovenský e-shop má momentálne v ponuke aj ďalšie odtiene, tak pre vás chystám menšiu porovnávačku v praxi. Zatiaľ máte moje požehnanie na kúpu toho originálneho, naozaj poslúži veľmi dobre a nezruinuje vás. 

e.l.f. podklad pod očné tiene
6. Essence stay all day očné tiene
Na tento produkt som prednedávnom písala celkom rozsiahlu recenziu. Nájdete ju tu. V krátkosti - extrémne dlhotrvajúci očný tieň s výbornou pigmentáciou a jednoduchým nanášaním. Ako negatívum by som videla obmedzený počet odtieňov, je ich len 6 a všetky sú pomerne tmavé a metalické. Cena ako u všetkých spomínaných vecí nízka, cca 3€.

Essence Stay All Day očný tieň: Steel the show
7. AVON Care glycerínový krém na ruky a nechty
Nenápadný krém na ruky, ktorý dokáže divy. Asi tak by som popísala tento cca 2€ drahý(lacný??) krém od AVONu. Je presne podľa môjho gusta. Nie mastný ani vodový, skôr krémový, rýchlo sa vstrebáva a na rukách zanecháva akúsi ochrannú vrstvu. Vôňa je príjemné neutrálna (neviem ako vy, ale z rôznych ovocných či koláčikových vôní je mi po chvíli na zvracanie). Negatívom je balenie, je pomerne veľké, teda nie je až tak vhodné do kabelky a uzáver je na šrubovanie, čo nie je vôbec pohodlné. AVON motívy na balení sezónne mení, ja som vychytala toto zlato-červené zimné prevedenie.

AVON krém na ruky s glycerínom
Takže, z mojej strany je to všetko, dúfam, že som vás inšpirovala. Veľmi uvítam vaše tipy na podobné produkty, ktoré nezrania moju peňaženku. :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. Super clanke, uz dlouho planuju neco podobneho a ne a ne se k tomu dokopat:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. po ten roll-on sa určite čím skôr zastavím v dm... v poslednom čase totiž veľmi často rozmýšľam práve o pokožke okolo očí :( holt, starnem :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiez dlhsie rozmyslam nad niecim na oci ale neviem sa rozhodnut, aky typ vyrobku by to mal byt, vdaka za tip. Hlbkovo cistiaca maska sa mi paci tiez a kedze do tesca na kamennom to mam cez semester nebezpecne blizko pesou chodzou, nedopadne to dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta