Pupa M262 + Essence Hello holo

11:08

Už dlhšie sa nám tu neobjavil lakovací post, tak som sa to rozhodla napraviť kombináciou dvoch lakov, ktoré som dostala pod vianočný stromček. Popravde tých lakov mám tak veľa, že som sa k poriadnemu testovaniu dostala až teraz.

Lak od Pupy by mal byť v odtieni číslo M262, ale pri tom množstve čísel, čo má na fľaštičke, si nie som úplne istá. Každopádne je to lak tmavej antracitovej farby s metalickým až perlovým finishom. Vo fľaštičke sa javí svetlejšie, na nechtoch mi veľmi pripomína farbu hematitu. Kedysi to bol jeden z mojich obľúbených polodrahokamov, takže ma to rozhodne teší. Lakuje sa celkom fajn, samozrejme, ako všetky takéto laky trochu pruhuje, ale nie je to nič hrozné. Sestra sa pri lakovaní sťažovala na príliš úzky štetec, ja som s tým problém nemala. Pekne kryl už v jednej vrstve, asi to bude jeho hustejšou konzistenciou. Lak má menšie rozmery, 5ml a cena by mala byť tuším 3,90€. 

Keďže sa mi lak od Pupy zdal sám o sebe trochu fádny, pridala som na prstenník jednu vrstvu efektového nadlaku od Essence v odtieni 03 Hello holo. Pri mojom momentálnom nadšení z trblietok je to geniálny voľba, keďže Hello holo ich má požehnane, rôznych farieb a s miernym holografickým efektom. Je napočudovanie celkom krycí, viem si predstaviť, že pri 3 vrstvách by kryl úplne. Na fotkách nevidno jeho trblietavé vlastnosti naplno, kedže počasie nám už dlhodobejšie nepraje a slniečko nie a nie vykuknúť. Takže moje fotky sú len na prirodzenom umelom svetle(ale našla som vám skvelé fotky na blogu Oooh, Shines!, takže tie slniečkové nájdete tam :)) Lak má 8ml, cena je ako u všetkých Essence produktov nízka, cca 2€. 

Denné svetlo1

Denné svetlo 2

Umelé svetlo 1

Umelé svetlo 2
Takže tak, myslím, že kombinácia je to celkom podarená.. Avšak začínam byť znepokojená mojou nedávnou obľubou "nude" nechtov, akosi ma farby prestávajú baviť.. Hádam ma to rýchlo prejde s príchodom nových jarných kolekcií. ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Wooow, ked si to skombinovala tak to uplne vyzera ako obal flasticky parfému La Prairie Silver rain Midnight ;-) Super! Velmi sa mi to páči

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krasne :) A ja osobne mam laky od Pupy velmi rada prave preto, ze pekne kryju. Aj ked vydrz je len nejake 2-3 dni. Pekna kombinacia s trblietkami ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Martina: oo, to som si vobec neuvedomila, ale mas pravdu, fakt tak vyzera!

    schnegy: mne sa odplupuje uz po prvom dni.. :/

    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyborne to vyzera!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waaau s tým hello hollo to vyzerá úžasne!!
    príď pozriet aj ty ku mne ak chceš :)
    http://www.redblackwhite-nelka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta