(Úbohý) pokus o galaxy nails

12:18

Vždy ma na blogoch a na YouTube fascinovali rôzne návody na výrobu galaxy nails. Pre taký antitalent na nailart ako som ja, bola predstava, že len "naťupkám" na nechty pár lakov, pretriem to trblietavým lakom a stane sa z toho fascinujúce dielo, bola veľmi lákavá.  Ako som si však uvedomila, je to trochu náročnejšie. Treba nájsť tú správnu kombináciu farieb, vhodný kúsok hubky a ešte to aj pekne a vhodne naniesť. Mne sa s tým rozhodne babrať nechcelo - mám totiž mega lámavé nechty a každá manikúra mi vydrží max. 2 dni. Tak som len na nechty naniesla tmavomodrý metalický lak od S-he, odtieň 463(ktorý sa však už pravdepodobne nepredáva - min. nie v takomto obale), vzala kúsok hubky na riad a na nechty postupne nanášala laky Essence - You Belong to me (svetlomodrý odtieň), H&M - Light Purple a Essence - Icy princess (streborný). Veľmi  mi to nevyšlo, lebo som zakryla takmer celú tmavomodrú, ale keďže som sa dostala už do takéhoto štádia, nechcelo sa mi to už opravovať. Tak som moje dielo zavŕšila trblietavým nadlakom od Miss Sporty - Sparkle Touch, ktorý obsahuje trblietky rôznych farieb. Samozrejme som pridala ešte nadlak, nech sa to poriadne leskne. Výsledky rozhodne nie sú ohurujúce, ale aspoň som sa vytrhla z mojej bežnej rutiny - teda pastelových a telových lakov. 


umelé svetlo


Ak máte trochu času, určite galaxy nails vyskúšajte, existuje na ne mnoho skvelých tutoriálov, jeden z tých jednoduchších nájdete napr.  tu. Ja si ich určite niekedy zopakujem a viac sa posnažím, keďže výsledný efekt môže byť naozaj magický!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. Na mna to posobi ako obloha s oblacikmi. A mne sa to aj paci, aspon je to ine ako vsetky tie galaxy nails, ktore mame moznost vidiet skoro vsade :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa to paci, vyzera to ako zemegula z dialky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. @ Arvonka, absolutv: Zemegula, oblaciky.. Tusim omylom vytvaram nove vzory :D Som rada, ze sa pacia, aj ked je to nevydarene.. Dakujem :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nie je to také zlé, mne sa to páči..keď ešte poksúušaš zoparkát tak to bude ono..nič nie také ľahké ako sa zdá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. možno to chcelo aj bordovú alebo zelenú, ale páči sa mi to aj tak. takto sa môžeš chváliť s mliečnou cestou :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som ich raz skusala ale nedosla som do takeho stadia ze by som mala vsetkych desat, len podklad a na palci som skusala svoje "veldielo" no skoncilo to tak ze som neuschnuty necht utrela do vatoveho tamponu odlakovala dala podklad a bola spokojna, ze mam nalakovane nechty

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Neviem, prečo si to nazvala úbohým pokusom, mne sa to páči, vyzerá to ozaj tak letne nebíčkovsky ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta