AVON - superSHOCK gel eyeliner

12:54

Asi pred mesiacom som sa konečne dostala k čiernej ceruzke ospevovanej duom Pixiwoo takmer v každom druhom videu. Nejde na počudovanie o ceruzku od Diora alebo Chanelu, ale o ceruzku značky AVON - superSHOCK gel eyeliner. Pixiwoo o nej tvrdili, že je to jedna z najlepších ceruziek, aké kedy vyskúšali - čo sa týka pigmentácie aj trvácnosti, takže som jej, samozrejme, nemohla odolať. Navyše cena je veľmi dobrá, záleží, či je na ňu akcia alebo nie, ja som za ňu dala niečo okolo 3€. 

Ceruzka vám príde v celkom elegantnej čiernej krabičke, vyzerá to síce dobre, ale bez nej by sa zasa možno ušetrilo pár stromov. Samotná ceruzka je na prvý pohľad úplne obyčajná, nie je vysúvacia, takže bez strúhadla sa nezaobídete. Dizajnovo to tiež nie je nič špeciálne, ale tak, čo by sme chceli od obyčajnej čiernej ceruzky na oči, že? :)





Ale čo ma naozaj zaujímalo, bol jej výkon. Swatche ma naozaj až "shockovali". Ceruzka je neskutočne pigmentovanú, takú čiernu som hádam, ešte ani nemala. Skúšala som ju aj rozmazať a ak s ňou pracujete rýchlo, nie je to problém. Ja som ju skúšala rozmazať aj na celé viečko ako podklad pod" smokey eyes"a išlo to naozaj ľahko. Navyše, tiene boli potom oveľa výraznejšie a dlho vydržali. Naozaj však to rozmazávanie musíte stihnúť, kým sa "usadí", lebo potom s ňou už ani nepohnete. Dôkazom sú moje fotky pred a po rub teste (pre neznalých, rub test znamená intenzívne pošúchanie so snahou daný swatch zotrieť). Ako môžete vidieť, takmer to pošúchanie ani nevidno, len sa trochu zmiernila intenzita farby. Zotrieť tieto swatche z ruky bol naozaj boj, mydlová voda nepomáhala, musela som nakoniec použiť odličovač. Teda trvácnosť vyzerala byť naozaj úctyhodná.

pred "rub testom"

po "rub teste"

Preto som bola veľmi zvedavá na jej výkon na očiach, konkrétne na vnútorných linkách - waterlines. Zvyčajne na ne čiernu ceruzku nepoužívam, len z času na čas keď vytváram poriadne tmavé líčenie, alebo chcem opticky zahustiť riasy či pomôcť si pri vytváraní linky na hornom viečku. Vtedy však potrebujem niečo poriadne, keďže mi dosť slzia oči a navyše používam kontaktné šošovky - preto sa mi s mnohými ceruzkami stávalo to, že stačilo pár žmurknutí a ceruzka bola rozmazaná po celej kontaktnej šošovke a moje  videnie bolo viac než len zahmlené.

Ceruzka je výrazne čierna aj pri nanášani na vnútorné linky, nanáša sa naozaj ľahúčko a oči neškriabe. Na moje potešenie sa nedostáva ani na kontaktné šošovky. Tvrdým orieškom však stále ostáva tá výdrž... Neviem či mám až také slziace oči, ale u mňa to nebol nijaký zázrak. Po 2-3 hodinkách farba strácala na intenzite a linky ako také začínali blednúť a strácať sa. Neviem teda či je to len môj problém, ale po tých úžasných swatchoch som čakala niečo lepšie..

Čo sa týka odlíčenia, s poriadnym odličovačom to nie je nič zložité, hoci párkrát som sa ešte ráno zobudila s ceruzkou rozmazanou pod očami :D. Taktiež sa celkom rýchlo míňa a strúhanie tomu určite nenapomáha. Ale pri tom, ako často ju ja používam, to nie je žiadna tragédia.

Celkovo by som jej dala 3,5 z 5 bodov. Sklamala ma najmä samotná výdrž na očiach, a to, že to strúhanie z nej odkrajuje naozaj veľké kusy. Možno ak by ma sestry Pixiwoo tak nenavnadili, ospevovala by som ju viac. V každom prípade, ak máte možnosť nakupovať AVON, na vašom mieste by som ju vyskúšala, je lepšia ako všetko, čo sa dá kúpiť v drogériách. Ja uvažujem ešte o slivkovom odtieni, tak už si len počkať na nejakú akciu.. ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. ja som ju mala vo fialovom a mala som z nej alergiu :-/ ako samotna ceruzka bola ale celkom fajn :) priemer

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som ju hodnotila teda lepšie ako priemer, škoda tej alergie... :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám tiež problém s linkami "do oka", že sa mi z tade stratia a urobia nepeknú šmuhu pod očami, a to už som vyskúšala kopec ceruziek

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta