Himalaya Herbals - Nourishing Skin Cream

10:49

Pred pár mesiacmi sa v DM drogériách objavila nová značka "prírodnej" kozmetiky Himalaya Herbals. Prírodnej dávam do úvodzoviek preto, že ak by ste sa bližšie pozreli na zloženie výrobkov, určite tam nenájdete len prírodné zložky a nájdu sa tam aj parabény. Aj napriek tomuto zisteniu som si povedala, že od nich vyskúšam hydratačný krém na tvár, ktorý ma prekvapil svojou cenou - 50ml balenie stálo len 1,99€. Ostatné ich výrobky sú o dosť drahšie, takže si nie som istá, prečo je tento cenovo nižšie. Vyzeral však veľmi sympaticky, tak som si ho predsa len šupla do košíka.


Značka Himalaya Herbals sa prezentuje ako "výrobca prírodných, efektívnych a bezpečných produktov, ktoré využívajú vzácne byliny starostlivo vybrané z úpätí Himalájí" (citované z obalu). Navyše ešte svoje metódy kombinuje s tradičnou medicínou - Ajurvédou.
Krém má byť ľahký a nemastný a jeho kľúčovými ingredienciami sú zimná čerešňa, výťažok z indického stromu Kino a indického ženšenu.



Konzistencia je skutočne ľahká, ale stále krémová. Vonia pekne, veľmi jemne, mne pripomína kvetiny, je to taký typický krémový pach, ktorý nemôže nikomu prekážať. :) Balenie je klasické, takže budete nútení do neho stále pchať prsty, avšak keďže ja si krém vždy nanášam s umytými rukami, neberiem to nejako tragicky. Samozrejme, balenie s pumpičkou by bolo oveľa praktickejšie.

Krém som používala raz až dvakrát denne, ráno som ho zvykla miešať s make-upom a tvoriť si vlastný tónovací krém. Hydratoval naozaj výborne, necítila som sa z neho umastená a rýchlo sa vstrebával. Je tu však jedno veľké ALE. Moja pleť sa s používaním tohoto krému mierne zhoršila, začala som mať problém s upchatými pórmi na lícach, čo sa doteraz nestávalo. Podozrievala som aj lícenky, ale po prečítaní Nihiridinho článku, v ktorom píše, že tento krém obsahuje komedónne zložky, som sa utvrdila, že vinníkom je pravdepodobne tento krém. :(

Takže, kvôli týmto skutočnostiam som jeho používanie obmedzila a kúpila si iný hydratačný krém - Triple Active Fresh od L´Oréalu na normálnu až zmiešanú pleť. Krém od Himalaya Herbals by som však úplne nezavrhovala len kvôli tomu, že ja som s ním mala negatívnu skúsenosť. Za cenu 1,99€ to bol vynikajúci krém a ak máte suchšiu pleť, bude ideálny aj na leto. Preto mu dávam 2,5 bodu z 5 bodov.


Máte skúsenosti so značkou Himalaya Herbals? Mňa zaujala ešte ich maska na pleť, len dúfam, že nebude mať podobné účinky ako krém. :) Plus, mali by ste záujem aj o recenziu krému od L´Oréal? Zatiaľ som spokojná, uvidíme či nemá v sebe tiež nejaké nemilé prekvapenia...

Užite si krásny víkend! Ja sa budem zahrabávať doma pri písaní prác, keďže máme skrátený semester a treba ešte pred štátnicami všetko dohnať... :(

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

0 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta