Essence - Hello Holo

14:29

O trblietavom nadlaku značky Essence - Hello Holo sa toho už popísalo dosť, vyzerá skvelo na svetlých aj tmavých lakoch. Mne však minule napadla "prevratná" myšlienka - použiť ho ako samostatný lak. (Samozrejme je mi jasné, že nie som sama, kto sa o niečo také pokúsil :D) A tento pokus vyšiel nad očakávania. Stačili 3 vrstvy a z mojich nechtov sa stali holografické discogule. Kryje napočudovanie výborne, aj keď jedna vrstva strieborného laku pod ním by nebola od veci... Taktiež kvôli svojej glitrovej konzistencii neskutočne rýchlo schne. Samozrejme, nasledujúce fotky ani náhodou nevystihujú ako skvelo vyzeral - v skutočnosti je viac krycí a holografuje asi pri každom svetle. Čo je pre mňa dosť pozitívna informácia, lebo niektoré holografy vyzerajú na v tieni či umelom svetle dosť hrozne. Nebol ani veľmi hrubý na dotyk, ja som ho však vyhladila gélovým nadlakom tiež značky Essence a v tejto kombinácii mi vydržal pre mňa neuveriteľných 5 dní! Pre informáciu, laky mi zvyknú vydržať 1-3dni maximálne. 

Takže, ak je pre vás zložitejšie sa dostať ku kvalitnejším holografom, ale napriek tomu chcete s pribúdajúcimi slnečnými dňami mať na nechtoch trblietavú holografickú nádheru, Hello Holo ako samostatný lak môžem len odporučiť!

Nasledujúce fotky sú fotené buď v tieni alebo pod umelým svetlom:






Plus dnes pripájam prvý z ineriérových minitipov:  Retro fľaše od Coca Coly ako vázičky pre malé gerbery ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. toto je moja srdcovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. odkial máš prosím ťa tie coca cola flaše? hlavne tá prvá je naj :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vies co, momentalne bohuzial neviem, kde by si ich mohla zohnat.. Pred par mesiacmi sa dali dostat pri kupe 1 velkej Coca Coly.. Mozno este podobnu akciu niekedy spravia :)

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta