Donaha! (plus laky na nechty z Lidlu)

22:42

Moje vlasy aj nechty sa majú mizerne, jedny vypadávajú, druhé sa lámu ako šialené. Snažím sa to vylepšiť výživovými doplnkami, ale kým zaberú, musím ich stav zakrývať, ako sa dá. Dnes bude reč hlavne o tých nechtoch. Aj napriek tomu, že sa štiepia a lak na nich vydrží ledva 2 dni, chcem, aby vyzerali pekne a reprezentatívne. A na to sa mi osvedčili tzv. nude ("nahé") laky na nechty. Nechty po ich použití vyzerajú upravene a ak sa vám aj oťukajú špičky, nebije to tak do očí. V sestrinej a mojej zbierke sa týchto lakov už pár nazbieralo, takže vám ich dnes v krátkosti predstavím. 

zľava doprava 1 až 10

1. e.l.f. v odtieni Innocent
Jeden z najprirodzenejších odtieňov. Je krémový, s béžovo-broskyňovým podtónom, nechtom dodá lesk a príjemný vzhľad. Bohužiaľ, laky značky e.l.f. nepatria medzi mojich obľúbencov, často majú rozstrapkané štetčeky a veľmi dlho schnú. Lak je pomerne krycí, myslím, že 2 vrstvy sú úplne postačujúce. 


2. Essie v odtieni Sand Tropez
Tento lak bol minulý rok priložený k niektorému českému časopisu a keďže značka Essie nie je na Slovensku takmer vôbec dostupná, rozhodli sme sa ho vyskúšať. A nie je to až taká výhra, kryje ledva v troch vrstvách a farba nevyzerá na rukách veľmi svedčivo. Je viac béžová ako telová, s jemným nádychom do žlta, a to jednoducho na väčšine odtieňov pokožky nevyzerá najlepšie.


3. Essence Nude Glam v odtieni Iced Latte
Podarený kúsok značky Essence ešte v starom balení. Zo všetkých lakov asi najlepšie kopíruje prirodzenú farbu nechtov. Problémom je však dlhé schnutie a biedna výdrž, nejako ma v poslednom čase laky Essence neohurujú. 


4. Essence Pro White Rosé
O tomto podklade som mala tuším už aj samostatný článok a stále si stojím za názorom, že kým ako podklad je nanič (nechty vám nespevní, ani lak nevydrží dlhšie), jeho efekt je naozaj krásny. Nechty opticky vybieli a na nechtoch vám vytvorí efekt francúzskej manikúry. Ak chcete jemný vzhľad, stačí jedna vrstva, ak chcete intenzívnejšie vybielenie, kľudne ho navrstvite. Ja sa chystám kúpiť už tretie balenie. 



5. A England - Iseult
O tomto laku sme vám taktiež prednedávnom písali, značka A England má mimoriadne kvalitné laky, väčšina z nich kryje už v jednej vrstve a vydržia večnosť. Iseult je krásne jemná krémová farba s jemným shimmerom, a to spolu s jednoduchým používaním z tohoto laku robí môjho favorita. 


6. Catrice Ultimate Nudes v odtieni Cotton Candy at Eiffel Tower
Tento lak som ulovila vo výpredajoch a tiež sa stal mojím obľúbencom. Kryje naozaj slabo, ide len o jemnú mliečnu farbu, ktorá na nechtoch pôsobí takmer neviditeľne, ale pôsobia pekne a upravene


7. Carice Ultimate Nudes v odtieni Mona Lisa is Staring Back
Ďalšia z podarenej série nude odtieňov značky Catrice. Krásna telová farba s jemným zlato-ružovkastým shimmerom. Celkom dosť kryje, v dvoch vrstvách dosiahnete plné krytie.


8. Catrice Ultimate Nudes v odtieni Moulin Rouge Light
Hoci tento lak tiež patrí do edície nude lakov značky Catrice, je viac ružový ako nude, nazvala by som to takou tou lososovou ružovou, ktorá mi vôbec nepristane. Aby som nezabudla, laky Catrice majú veľmi fajn plochý štetček, avšak výdrž u mňa nie je veľmi dobrá. Každopádne, ja by som tento odtieň už nezaradila medzi nude farby. 


9. Avon Speed Dry v odtieni Ballerina
Posledný nude lak v našej zbierke je táto jemná ružová s teplým podtónom od AVONu. Nekryje veľmi dobre, ale na nechtoch vyzerá perfektne, je to práve tá nežná, jemná ružová, ktorá dodá vašim rukám nežný nenápadný vzhľad. Popravde však ani neviem, či tento odtieň AVON stále predáva. 


Posledné laky, o ktorých sa zmienim, rozhodne nie sú nude, ale keďže ide o dočasnú záležitosť, neoplatí sa mi o nich písať samostatný príspevok. Ide o laky Cien, ktoré sa dajú tento týždeň kúpiť v Lidli. Poviete si, laky z Lidlu, to teda bude katastrofa! Ale napočudovanie, nie sú vôbec zlé. Kryjú už aj v jednej vrstve, nanášajú sa ľahko a výdrž zatiaľ nie je zlá (aj keď sa ešte poriadne nedá posúdiť). Len tie farby nie sú žiadna sláva (aspoň podľa mňa). Ale ak na nich v Lidli narazíte, odporúčam vyskúšať! Cena je myslím 1,99€.


Ako ste na tom vy? Nosíte nude laky, alebo vás jar láka pestrými farbami? A vyskúšali ste niečo z kozmetického sortimentu v Lidli?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. v lidli su laky???akoze tyzdnova akcia alebo odkedy...prvykrat o tom pocujem, viem ze mali sadu na gelovky raz mi nasi kupili odtial tiene na oci ale som o lakoch este nepocula ako vazne a dobre su? aka je ich vydrz to si nespomenula v texte..vdaka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, spomenut som to spomenula, treba trosicku pozornejsie citat :) Ano, pokial viem, je to len tyzdnova akcia, bezi len od stvrtka, teda vydrz sa neda az tak dobre zatial posudit, ale povedala by som, ze je to priemer.

      Odstrániť
  2. Nejdřív trb se rtěnkami, teď ty s laky... a v tom našem mini Lidlu žádnou dekorativku nemají :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chcela som si nieco kupit ale nejako som nemala este okolo cestu tak snad este nieco ostalo :)
    Ela
    PS: mame GA ak by ste sa chceli zapojit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mona lisa is staring back je jeden z mojich naj lakov, milovala som ho :) lenže mi hrozne rýchlo zhustol :( ... ale plánujem si ho kúpiť zas (dúfam, že ho zoženiem) :) Ballerinu v Avone ešte nájdete, je fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Oba tie od Essence sa mi veľmi páčia čo sa odtieňa týka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Essence Pro White Rosé vyzerá dobre, pozriem sa na neho :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta