Obal pre môj smartfón

19:34

Klasické mobilné telefóny už takmer nekúpite, preto som sa aj ja už dávnejšie stala majiteľkou smartfónu. Nejako na ňom nezávisláčim, chvalabohu, nemám na ňom internet (pokiaľ nie je niekde wi-fi), preto som sa nestala jedným z tých zombie ľudí, ktorých zvyknem vídať v električke nonstop čekovať Facebook a iné stránky. Ale akosi som si zvykla na dotykový displej a jednoduché používanie. Mám starší model, vcelku rozšírený typ Samsung Galaxy Ace (plus nejaké čísla), ktorý som si kúpila z ekonomických dôvodov v bielej farbe - verili by ste, že rozdiel vo farbe vám spraví aj 30-40€ v cene telefónu? Ale biela sa mi veľmi nepáči, preto som hneď zainvestovala do obalu. Najprv som mala červený bodkovaný, potom vesmírny a teraz ma láka niečo nové. Dnes som si robila menší výskum na eBayi a výber som zúžila na týchto 9 kúskov. Akosi sa však neviem rozhodnúť, ktorý sa mi páči najviac. Preto vás prosím o radu. Aký by ste si vybrali vy? Pre info, všetky fotky sú priamo od predajcov na eBayi, cena obalov sa tam pohybuje do 5 libier aj s poštovným








Na koniec vám ešte prezradím, že najviac ma láka obal so sedmokráskami :)
Ďakujem za rady!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

15 komentárov

  1. ak je to samsung galaxy ace ve a nie dvojka,tak mám ten istý
    mne ho ponúkli len v čiernej,ale v balení bol aj biely zadný kryt na výmenu,no ja ho nepužívam pretože sa mi nepáči že predný kryt je čierny a zadný zasa biely
    ja by som brala čisto biely,ale tak čo už,musím byť spokojná aj s čiernym :D ale brala by som nejaký veselý kryt,nevieš o nejakej slovenskej stránke kde by mali cenovo dostupnejšie kryty?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohuzial neviem, tieto veci su na Slovensku neskutocne predrazene, clovek za nich da aj 20€ a pritom je to to iste co ja kupim na eBayi za 6€. Takze jedine, co ti mozem odporucit je zriadit si Paypal a eBay konto, alebo poziadat niekoho kto ho ma ;)
      Nikavero

      Odstrániť
  2. inak,ja by som si vybrala z týchto 3.,4. alebo predposledný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 3. a posledný :D Samsung galaxy ace mám tiež, len sa mi z nejakých ťažkoidentifikovateľných dôvodov sám od seba vypína -_- :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to by bolo treba skusit reklamovat ak ho este mas v zaruke, lepsie to uz asi nebude :/ Elektronika sa v poslednej dobe vyraba strasne nekvalitna.. :/
      Nikavero

      Odstrániť
  4. indiansky svetly a srdieckovy pod nim aaach skoda ze nemam ten fon :D
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podobne alebo aj totozne obaly zozenies na eBayi takmer na kazdy druh smartfonu ;) Samozrejme, cim je to beznejsi model, tym je ich viac. Na Samsungy je ich naozaj milion, clovek si nevie vybrat :)
      Nikaveri

      Odstrániť
  5. mne sa paci ten prvy. ale osobne smartfon nemam :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja by som si tiez vybrala sedmokrasky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten první je táááák krásnýýý...ách :0)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta