Hviezdny prach - Gabriella Salvete 02 Mistero Grey

8:34

Viem, že mnohí si na tento článok nekliknete už len z princípu, lebo ste tento lak videli už biliónkrát a na oveľa krajších fotkách, ako sú tie moje (napr. nemuseli ste na nich znášať môj neupravený tvar nechtov a neudržiavané kožičky:D). Ale... Takmer všetky blogy, na ktorých som ho videla ja, boli české a tam je táto kolekcia už aj pomaly vypredaná - zatiaľ čo u nás sa jej predaj ledva začal a dostanete ju len v niektorých dorogériách Teta (čo je inak podľa mňa drzosť, veď aj 101 drogerie majú stojany Gabriella Salvete a tam ju určite nemajú). Plus, tento lak ma doslova a dopísmena dostal, ako ste si mohli všimnúť, o lakoch nezvyknem písať, a tuto som spravila výnimku. Je totiž nádherný. Podľa mňa má v sebe dokonalú zmes drobných a väčších trblietok, teda sa vyhol tomu, aby vyzeral ako šmirgeľ papier - ako u väčšiny lakov s efektom tektutého piesku - a namiesto toho vyzerá ako vrstva prekrásneho hviezdneho prachu na vašich nechtoch. Aj odtieň striebornej je dokonalý, ani príliš studený, ani kovový, taký akurát s nádychom do fialovej, ktorá mu dodáva jeho nezvyčajnosť.
Plus rýchlo schne a dobre drží aj na mojich extrémne sa lámajúcich nechtoch, a to už je čo povedať. Odlakovanie som si ešte "neužila", ale predpokladám, že to nebude bohviečo. Ale tejto kráse to odpustím :D. 



Takže, ak vás tento lak očaril tak ako mňa, nájdete ho v drogériách TETA za 2,79€ (napr. aj v novootvorenej predajni na Obchodnej ulici v BA, z ktorej sa teším, lebo konečne mám nejakú TETU poruke). Mňa z nej popravde nadchol len tento odtieň, napríklad toľko ospevovaný koralový mnou nepohol vôbec.

No a nezabudnite na GIVEAWAY, už len deň!

Vaša Nikavero

Inak, včera som si googlila o toľko spomínanom konci Google Readera, ktorý síce nie je to isté čo Google Friend Connect, cez ktorý nás väčšina z vás sleduje, ale sú úzko prepojené a vraj aj GFC čaká skorý koniec. Nie som z toho nadšená a popravde tomu ani nerozumiem, Google sa asi zúfalo snaží pretlačiť svoj Google + projekt, na ten ma však nezláka. Nechytil ma ani Bloglovin, takže z mojej strany po prípadnom zrušení ostane asi len Facebook, tak dúfam, že všetci máte svoje stránky cez ktoré vás budem môcť sledovať ;). Ak chcete sledovať vy nás, kliknite na rozkošnú ružovú F ikonku vpravo hore. :)

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. Ja som na tom práveže naopak a stále ešte kliknem na recenzie STARSu pretože už tak dlho ho chcem a nikde ho neviem zohnať :( podľa mňa najúžasnejší lak aký zatiaľ existuje aj keď osobne som za koralovú farbu...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mám práve ten koralový a je nádherný, hlavne na nohách :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. naozaj vyzera ako z vesmiru..mne pripomina povrch mesiaca :)

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásny ešte som taky nevidela fakt užasny lak :))

    http://aj-ro-na.blogspot.cz/ pozyvam na GYVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja mám fialový a práve ten koralový, a ten sa mi páči uplne najviac, je krásny na leto, velmi pekne ukažen, a určite si ho zoberem na dovolenku, pretože na nohách vydrži fakt dlho a nebudem musieť sa o ne velmi starať s prelakovavanim :) som zvedava na tie nove odtiene z tejto kolekcie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ooooo no tak to hneď musím utekať do Tety...pred pár dňami som tam bola a ešte som ich tam nevidela. Dúfam, že sa mi tentokrát ujde. Najviac ma láka ten korálový.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Stars som si kúpila jeden jediný, ale ten suchý pieskový pocit na nechtoch ja akosi nemám rada, navyše mi tá svetlá ružová farba prekvapivo neladí k mojim nechtom, asi to chce iný odtieň, no to odlakovanie to bolo niečo príšerné.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta