Práve teraz TAG + výhercovia giveaway!

10:40

Už dávno tu nebol nejaký tag a tento sa mi celkom pozdáva, plus, je nenáročný na vytvorenie (Lučiak, dík za tip!). Čiže bez zbytočných rečí poďme na to, čo sa u mňa deje PRÁVE TERAZ? (Ak sa neviete dočkať zistenia, kto vyhral giveaway, nájdete ho na konci článku. ;))

Knihy
Momentálne som začala čítať knihu, ktorú som sama kúpila frajerovi na narodeniny, lebo sa mu pozdával jej koncept, a to knihu 22.11.1963 od Stephena Kinga. Od Kinga som prečítala veľa kníh a zo skúseností mi vzišlo jedno zásadné pravidlo o jeho dielach - ak je kniha krátka, bude super, ak je dlhá, bude nudná ako svet. Táto má cez 700 strán, takže od nej neočakávam veľa a zatiaľ sa mi predpovede plnia. V úplnej krátkosti v knihe ide o to, že existuje priechod do minulosti a hlavný hrdina môže zabrániť smrti amerického prezidenta J.F.Kennedyho, ktorý bol zavraždený práve v deň, ktorý je názvom knihy. No uvidíme. Viac ma však zaujala kniha, ktorá inšpirovala vznik rovnomenného filmu s Willom Smithom - I am Legend od Richarda Mathesona. Ak ste film videli, viete, že dej bol vynikajúci. V knihe, ktorá bola napísaná v roku 1954 je o dosť odlišný, ale ešte lepší. Znova ma nadchol nie svojím sci-fi dejom, ale prežívaním hlavného hrdinu a tichým zamrazením "čo ak". Odporúčam.(zdroj obrázkov gorilla.sk a wikipedia)

Hudba
Ja vám neviem, v posledom čase ma nebaví takmer nič, začínam byť strašný konzervatívec a točím sa okolo mojich obľúbených vecí bez toho, že by som dala šancu novým kapelám a albumom. Mám dokonale napočúvané všetky albumy Muse a fičím si aj na starších veciach od Depeche Mode. Čiže asi nuda pre mnohé z vás. Je však jeden song, ktorý ma totálne dostal, romanticky mi ho pustil frajer a teraz ho neviem dostať z hlavy :D. Roy Orbison - You Got It:

Parfém
Snažím sa minúť jediný letný parfém ktorý mám, a to Bvlgari Omnia Crystalline. Mám ho už vcelku dlho a aj keď je to príjemná svieža "vodná" vôňa s leknom a hruškou Nashi, je čas na niečo nové. Rozmýšľam, že by som sa vrátila k svojej ultimate letnej vôni Versace Versense

Make-up
V tomto teple ešte viac minimalistický. Iba kombinácia AVON VIP tónovacieho krému s Maybelline Affinitone korektorom, upraveným obočím, troškou lícenky a maskarou. Ale už mám chuť sa trochu vyblázniť aj s farbami, takže sa teším na zmenu počasia, keď niečo budem môcť vytvoriť bez strachu, že sa to o 5 minút roztečie. 

Čo teraz nosím
Prevažne šaty z ľahkých materiálov alebo ma celkom nadchla aj kombinácia "chino" nohavíc s voľnými vzorovanými tielkami. (Ani pod dlhšom hľadaní sa mi nepodarilo nájsť vhodný a sediaci ilustračný obrázok, takže s dávkou fantázie myslím asi niečo takéto.)

Jedlo
Po dlhom čase nemám žiadne preferencie, keď ma chytí hlad, stisnem takmer hocičo. Ale preferujem ľahšie veci, šalátiky s balkánskym syrom alebo polievky. A začali sme robiť úžasne quesadillas podľa Laury Vitale, vyskúšajte!

Guilty Pleasure
Asi taká ako vždy, nakupujem, aj keď je môj rozpočet veľmi veľmi nízky. Momentálne mám zálusk na až príliš veľa vecí, navyše sa na nás začínajú valiť letné výpredaje (aká irónia, keďže ešte len bol prvý letný deň!), takže budem musieť starostlivo uvažovať kam zainvestovať.

Ničí ma...
Neviem o ničom okrem horúčav, čo by ma zásadne ničilo, ale tie sú už pomaly ale isto preč. Trošku ma mrzí, že tento rok (ako už viacero rokov za sebou) sa nepodarí poriadna dovolenka, ale neberiem to až tak dramaticky, že by som mohla povedať, že ma to ničí. 

Teším sa na...
Domov. Už som tam nebola poriadne dlho a neviem sa dočkať našich a celkovo Bardejova. Je to naozaj krásne mesto.

Čo sa mi preháňa hlavou
Že vás všetkých vôbec nezaujímajú moje bláboly a už konečne chcete vedieť kto vyhráva náš Gioia di Vivere megabalíček. Tak poďme na to! Zúčastnilo sa vás úžasných 87, za čo vám veľmi pekne ďakujeme, sme rady, že sa vám náš blog aj nami vybrané ceny páčia. (Výhru určil Mr. Random a ja som starostlivo skontrolovala splnenie podmienok.)

3. miesto: Bioderma Photoderm Max+ Tónovaný fluid v tmavšom odtieni a Bioderma Photoderm Leb 30UVB aj UVA faktor sprej proti slnečnej alergii 





2. miesto: Bioderma Mini 100ml micelárna voda Sensibio H2O a Bioderma Sébium Global sérum






1. miesto: Gioia di Vivere box plný kozmetických aj nekozmetických vecičiek podľa nášho gusta





Takže babám gratulujeme a ostatným odkazujeme, že toto rozhodne nebola posledná giveaway. :) Ja idem hneď a zaraz písať maily výherkyniam.

Prajem krásny zvyšok víkendu!

Vaša Nikavero (a LadyZet)

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. som legenda je aj kniha? tak tú musím mať!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak soutěž zase nic :((( gratuluji vítězkám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lauru sledujem aj ja a má fakt skvelé recepty :). Aj keď som zatiaľ vyskúšala len zopár :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta