Leto s Avonom

12:04

Ako aj iným blogerkám, aj nám AVON po vzájomnej dohode zaslal dve z ich letných noviniek na otestovanie a zrecenzovanie - konkrétne rozjasňujúci tónovací krém Solutions Truly Radiant VIP a riasenku Infinitize, obe v žiarivom oranžovom balení. Sestersky sme si výrobky na otestovanie s LadyZet podelili a mne pripadol rozjasňujúci krém. Priznám sa, bola som na neho veľmi zvedavá. Totiž, nejde o až tak nový výrobok, len o jeho znovuuvedenie na trh, zmenu balenie, možno menšiu inováciu... Ja som jeho pôvodnú verziu mala doma takmer pred 7 rokmi, čiže moje očakávania boli na mieste. A aký je teda môj verdikt?


No, ak ma moje spomienky neklamú, na prvý pohľad/dotyk/pocit, je to to isté. Samozrejme, neviem či nezmenili zloženie, nepridali nejaké výživné látky a podobne, avšak koncept a efekt na pleti je totožný. Ide o príjemne, sviežo voňajúci krém bielej farby s drobnými pigmentovými čiastočkami, ktoré po rozotrení uvoľnia farbu a krém tak prispôsobia pleti. AVON sľubuje bezchybný vzhľad pleti pri každom svetle, s tým však akosi nemôžem súhlasiť. Tónovací krém totiž takmer vôbec netónuje a už dupľom nekryje. Pleť určite rozžiari, hydratuje a ochráni pre slniečkom, keďže obsahuje ochranný faktor 20, avšak ak chcete aspoň ako-taký upravený vzhľad, bez korektora sa nezaobídete.

Vpravo - rozotrený VIP krém - ako vidíte, tónovanie a krytie je takmer neviditeľné

A tuto mám pre vás ešte fotku PO nanesení AVON tónovacieho hydratačného krému. Odfotila som aj fotku PRED, bohužiaľ však vyzerali takmer totožne, preto mi prišlo zbytočné ju sem dávať. Ako si môžete všimnúť, krém nedokázal zakryť žiadne nedokonalosti, ani veľmi nezjednotil tón pleti. Rozhodne ju však rozžiaril a veľmi dobre hydratoval. Moje pocity sú teda zmiešané. Na jednej strane sa mi krém veľmi pozdáva, lebo na pleti je príjemný, dodá hydratáciu a ochranu pred slniečkom. Na druhej strane by som však z jeho názvu úplne vynechala slovo "tónovací", lebo pod týmto názvom si predstavujem niečo, čo aspoň zľahka zjednotí pleť.
PO nanesení tónovacieho krému AVON Solutions
Ale... Aj napriek tejto kritike si myslím, že tento výrobok je skvelý ako bežný hydratačný krém do týchto horúčav, s trochou korektoru vytvorí ideálny vzhľad bez toho, že by ste na pleti niečo cítili. Ja ho určite využijem. Ak ho chcete skúsiť aj vy, v aktuálnom katalógu ho môžete kúpiť v sade aj s nočnou emulziou a intenzívnou kúrou z rovnakej rady len za 8,90€.

A tu sú sestrine myšlienky k riasenke AVON Infinitize:
Avon nám tiež poskytol na otestovanie riasenku Infinitize. Obal je z pevného oranžového plastu s pidi trblietkami.


Po otvorení ma prekvapila obrovská kefka, je veľká takmer ako celé oko (pripomína stredoveký mučiaci nástroj :D). Pravdupovediac nevedela som si predstavit ako si takou veľkou kefkou namaľujem moje mini riasy. Nakoniec to nebolo až také ťažké ako to na prvý pohľad vyzeralo, aj keď stále preferujem trocha klasickejší kartáčik. Momentálne ju dokonca používam viac ako riasenku od Catrice Glamour Doll o ktorej som písala tu. Jej veľkou výhodou je to, že aj v tomto pekelnom teple drží tam kde má a to dlho dlho.

zľava: bez riasenky, 1 vrstva, 2 vrstvy

Takže si môj celkový názor na riasenku Infinitize je pozitívny, riasy zvýrazní, je pekne čierna a neopadáva. Len tá kefka by predsa len mohla byť o niečo menšia, majiteľkám kratších rias a menších očí môže nanášanie spôsobovať problémy. Jej bežná cena je 7,50€, avšak AVON má svoje výrobky takmer permanentne v akcii. :)

Vaše LadyZet a Nikavero

P.S.: Bežia posledné dní našej veľkej GIVEAWAY!

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Nad tou ekfkou som už aj ja krútila hlavu, že ako len s ňou môže maľovať, keď je taká doskrúcaná:)))Ale tak už aspoň viem, že to nie ej až také zložité:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dál by sa používať ten krém ako báza pod make-up ? :)lebo som niekde čítala že to niekto aj tak používa vraj. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Simona: No určite to pod make-up použiť môžeš, ale nemyslím si, že to má aj efekt ako báza - teda určite to nepredĺži životnosť make-up ani nejako nevyrovná povrch pleti.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta