Minerálny make-up Lily Lolo - Warm Peach

9:00

Pri prezeraní posledných príspevkov som si uvedomila, že sme tu už dlhšie nemali individuálnu recenziu, vždy vám skôr priášame nejaký prehľad alebo porovnanie. Osobne ich mám radšej, lebo je to prehľadnejšie a v jednom článku sa zahrnie viac vecí, ale sú produkty, ktoré si zaslúžia samostatný článok - a to make-upy.

Dnešný make-up je pre mňa špecifickým, keďže ide o môj prvý minerálny make-up od spoločnosti, ktorá sa na minerálnu kozmetiku špecializuje. Ide o podkladový make-up britskej značky Lily Lolo - môj je v odtieni Warm Peach.


Ako som už písala, minerálny make-up som už v minulosti mala, avšak nie od značky, ktorá by sa sústreďovala len na minerálny výrobky, ale od e.l.f.-u. A spokojná som bola aj s ním, jedinou nevýhodou bola jeho menšia veľkosť (2,84g) a pomerne zlá dostupnosť na Slovensku (existuje síce slovenská webstránka, ale asi som už spomínala, že po zvláštnych rozkoloch majiteľov pôvodnej e.l.f. stránky ma prešla chuť tam nakupovať a e.l.f. radšej objednávam z iHerb). Vždy ma však lákalo skúsiť kvalitnejší minerálny make-up, na základe recenzií u trb som sa rozhodovala primárne medzi Everyday Minerals a Lily Lolo, keďže tieto značky mi prišli na začiatok ako dobrá kombinácia ceny a kvality. Vyhralo Lily Lolo, keďže sa podobnú cenu dostanete 2x toľko produktu ako u Everyday Minerals.

Oproti Everyday minerals má ale Lily Lolo jednu značnú nevýhodu - u LL existuje len jeden druh podkladového make-upu, oproti viacerým u EM - tí majú polomatujúcu verziu, plne kryciu verziu a pod. Osobne som si z toho nerobila ťažkú hlavu, keďže ja som hľadala niečo stredne krycie s prirodzeným efektom, a ten LL údajne má mať. S vyberaním odtieňa to bolo ťažšie, keďže som nemala žiadne vzorky. Pomohli mi recenzie a táto šikovná tabuľka na ich stránke:


Mám svetlú pleť s teplým podtónom, preto voľba padla na Warm peach. Trošku som sa obávala či nebude tmavá alebo oranžová, ale obavy sa nepotrvdili a make - up mi farebne dokonale sadol. Ja som ten svoj objednávala z feelunique.com, leho hoci je Lily Lolo dostupná aj na slovenských/českých webstránkach, na feelunique som neplatila žiadne poštovné a tým pádom ma to vyšlo dokonca o niečo lacnejšie. Finálne ma vyšiel na 17,54€ za 10g produktu.
Balenie je jednoduché, s klasickým "šrubovacím" uzáverom. Výhodou je, že sitko vo vnútri má otáčavý kryt, takže vám produkt nelieta kade - tade. Dizajn by mohol byť aj krajší - podľa oficiálnej stránky ho už aj zmenili, ale ja som "vyfasovala" ešte staršiu verziu.



Make - up nanášam tak, že si trochu odypem do viečka balenia, zapracujem ho do štetca (najradšej používam e.l.f. powder brush, neviem prečo, s Real techniques nedosiahnem taký dobrý efekt) a kúživými pohymbi nanášam na hydratovanú pleť. Zvyčajne si dám 2 vrstvy.


A ako ma teda oslovil? Popravde, keďže cena nebola úplne najnižšia, čakala som trochu viac. Medzi hlavné pozitíva radím určite krásny prirodzený efekt a perfektný odtieň - škála je tak široká, že si vyberie každý, aj tie najsvetlejšie bledule. Krytie je jemné až stredné, určite nečakajte žiadne prekrytie nedokonalostí alebo kruhov pod očami. Čo ma skalmalo najviac, je prekvapivo výdrž. U púdrových produktov by som čakala, že vydržia aspoň tých 6-8 hodín, tento make-up sa však začne strácať už po cca 4 hodinách a pleť sa začne lesknúť. Logicky tiež zvýrazňuje suché miesta, ktorých mám teraz na pleti požehnane (neviem či ma zmáha stres z diplomovky, alebo sa mi len zbláznila pleť, ale nie je to pekné). Našťastie neupcháva póry.

Takto vyzerá v akcii s troškou korektoru pod očami a okolo nosu (bez neho by bol efekt o niečo nižší, ale akurát som sa chystala aj reálne von a pri použití púdrového make-upu v zásade nanášam korektor predtým).

Finálny verdikt? Taký lepší priemer, rozhodne fajn ak chcete prirodzený vzhľad a nečakáte plné krytie ani celodennú výdrž. Za mňa mu dávam 3 vlajočky, znovu si ho už nekúpim a radšej siahnem po inej značke.


Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. mas velmi peknu plet..takyto typ make-upu nemam rada, aj pretoze som nositelka problemovej pleti.. neviem, ci to robi len foto, ale zda sa mi, ze ti to spravilo dost bledu tvar..ale mozno je to len na fotke, to dost skresluje..

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som taká bledá aj naozaj, takže mi to nejako extra nevadí :) Ale pri problematickej pleti by asi bolo nutné použiť dosť veľa korektoru, to je pravda. Ja ho teraz veľmi tiež nepoužívam, keďže ma trápia citlivé a suché miesta, dúfam, že sa to dá dokopy :/
      Nikavero

      Odstrániť
  2. vůbec tu značku neznám, to se klidně přiznám =) ale ta výdrž je hrozná =/

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ sa nezaujímaš o minerálny make-up je to pochopiteľné, keďže sa špecializujú len naň :) A máš pravdu, tá výdrž je nafigu, človek nemá chuť si každých pár hodín obnovovať make-up.
      Nikavero

      Odstrániť
    2. já měla minerální make-up od bourjois a byla jsem sním spokojená, ale mám pocit, že už ho nedělají nebo to byl loreal? ted si nejsu jistá...

      Odstrániť
    3. Myslím, že to bol Loreal, ten som mala aj ja a nebol zly :) Ale uz som ho dlhsie nevidela v obchodoch :/

      Odstrániť
  3. Ja mám EM a som teda rada, že som si vybrala tie a nie Lily lolo,nad ktorým som váhala. Ja mám semi matte verziu a kryje teda dosť dobre...na moje pomery...nepotrebujem ani korektor na moje mega kruhy...a neprekyje ich úplne...ale je to také prirodzené zakryti, čo mi postačuje...nabudúce by som však vzala zrejme matte verziu, práve kvôli lesku...ktorý po pár hodinách nastupuje....a výdrž je tiež vyššia...a čo sa týka ceny, kupovala som ho za cca 12eur, tak sa to ešte dalo...

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta