Nákupy na iHerb 2!

8:00

Zas a znova budem spomínať našu FB stránku, lebo práve tam som vám prvýkrát ukazovala túto nádielku, ktorá mi prednedávnom prišla z iHerb (teda, objednala i zaplatila som si ju sama, nech to nevyznie nejako inak ;)). Dnes vám objednávku predstavím bližšie.

Ako iste viete z mojich predchádzajúcich článkov alebo iných blogov, iHerb je americká stránka plná prevažne prírodne ladenej kozmetiky a výživových doplnkov. Prevažne hovorím preto, lebo tu nájdete napríklad aj štetce Real Techniques alebo kozmetiku e.l.f., ktoré podľa mňa s organicko-prírodnou vlnou veľa nemajú. Ja mám túto stránku rada kvôli širokému sortimentu, dobrým cenám a nízkemu poštovnému (ktoré je 4 doláre, pri počiatočnej objednávke sa dá obísť nejakým zľavovým kupónom, treba dať však pozor na colný limit, inak sa vám môže stať, že od vás budú vymáhať clo..). Niekto mi na FB písal, že mal problém s doručením, mne však všetky objednávky došli v priebehu 2-3 týždňov (ok, jedna ku mne išla asi mesiac, ale to len preto, že sa na ceste zasekla niekde v Nemecku). 

Čo som teda nakúpila tentoraz?

Pomaly ale isto sa mi míňa môj objemový rozmarínový šampón od tej istej značky a keďže mi stres z posledného ročníka mojich štúdií dáva zabrať a vlasy mi padajú ako divé, rozhodla som sa skúsiť tento posilňujúci šampón s B-komplexom. Vonia veľmi príjemne a sviežo, predpokladám, že z množstva esenciálnych olejov, ktoré obsahuje a už sa neviem dočkať kedy ho začnem používať. O účinkoch budem informovať :). 

Zlé držanie tela a sedavý spôsob života mi bohužiaľ už v mladom veku zabezpečili bolesti chrbta. Snažím sa to zmierňovať cvičením, ale niekedy dobre padne aj domáca masáž. Na tieto účely som zabezpečila príjemne voňavý a 100% prírodný olej značky Aura Cacia. Je to klasický masážny olej a rozhodne mu nemám čo vyčítať, bonusom je jeho príjemná cena (v porovnaní napr. s olejmi Saloos, ktoré sú síce dobré, ale dosť drahé).

3. Nubian heritage Raw Shea Butter Sopa with Frankincense & Myrth (141g, cca 2,50€)
Jedno mydlo tejto značky som si už kúpila a hoci nie je také zázračné, ako písali recenzie, neľutujem. A keďže náš ocko radšej ako sprcháče používa mydlá, objednala som mu toto prírodné, s krásnou, nevtieravou unisex vôňou (viac na mužskej strane ako ženskej). Hádam sa mu bude pozdávať :). 

Crazy Rumors zmenili zloženie, Hurraw mi všetky smrdia a kúpiť si obyčajné Labello plné ingrediencií z ropy mi už ani nenapadne.. Čo teraz? iHerb ma zasa raz zachránil, keď do sortimentu pridal značku Badger, o ktorej sa tiež na blogoch momentálne dosť hovorí, hlavne o ich všestranných balzamochv kelímkoch. My sme siahli po klasickej tubičkovej verzii, ja už tradične v mentolovej verzii a sestra si vybrala ružový grep. Zloženie je skvelé, ako u pôvodných Crazy Rumors! Na prvom mieste je olivový olej, takže kĺžu ako po masle :). Mätový vonia výrazne, grepový už menej, ale oba by sme odporúčali. Bonusom je jazvec s čarovnou paličkou na obale :D. Pozn., tie naše obaly sme tak nešikovne "oškubali" my pri rozbaľovaní :). 

Čo vám budem hovoriť, môj wishlist na iHerb sa rozširuje a rozširuje, rada by som skúsila napríklad tento čistiaci krém s argánovým olejom a mätou či peeligový čistiaci gél.

A čo vy, zaujalo vás niečo z môjho výberu? Už ste objednávali z iHerb, aké máte skúsenosti?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

6 komentárov

  1. aj ja mam na iherbe uz dlhy wishlist len este som sa stale neodhodlala ku kupe.. trosku sa obavam zadat info z karty....radsej by som paypal.. dakujem za tip na balzamy, ked sa uz odhodlam kupim tieto... :-)

    Viva la Vida Dorota

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani na Amazone sa nedá platiť Paypalom a nikdy som nemala problém.. Podľa mňa je iHerb dôveryhodná stránka, ani ja by som nezdala údaje z karty do nejakého čínskeho e-shopu s handrami, ale tuto som sa nebála :)
      Nikavero

      Odstrániť
  2. to stou slevou na poštovném jsem nějak nepochopila....

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Písala som o tom už v mojom prvom článku http://modaskk.blogspot.sk/2013/09/nakupy-na-iherbcom.html, v podstate ide o dve veci - prvá, dávať si pozor na colný limit, teda cca 22€ a druhý, to poštovné - pri prvej objednávke sa dá použiť kód -5 dolárov, ktorý si buď nájdeš niekde na nete alebo ti ho dá niekto, kto tam už nakupoval. A dá sa to oklamať aj tak, že si pri ďalšej obj. príp spravíš nové konto a kód použiješ zas.. Ale tie 4 doláre sú naozaj nič, takže sa na iHerb oplatí nakupovať tak či tak :)
      Nikavero

      Odstrániť
    2. vůbec to neznám, ale kouknu na to díky za tip ;)

      Odstrániť
  3. Na iherb sa dá vytvoriť závislosť.. Moje nákupy sú toho dôkazom. Inak naj balzam, aký som kedy mala je tiež z iherb a je značky Madre Bees, tuším - sú na ňom také milé včielky a za pár kaček..:)
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta