Avon Hollywood collection - hop alebo trop?

8:30

Keď mi do mailovej schránky pristál mail s infom o novej limitovanej edícii dekoratívnej kozmetiky AVON, srdce mi zaplesalo. Obaly, výrobky a dokonca aj odtiene vyzerali presne podľa môjho gusta - zlatá, červená, čierna - klasika, ktorá sa nestratí v žiadnej kozmetickej zbierke. Na testovanie sa k nám dostali tri rúže, rozjasňovač, dva laky na nechty a ceruzka na oči.
Ako obstáli? Skvelo. A hrozne zároveň. Ak sa chcete dozvedieť, ktoré stoja za kúpu a ktorým sa radšej vyhnúť, čítajte ďalej. 

Začneme od najlepšieho - nádhernými rúžmi. Rúže Ultra Color sú známe svojou kvalitou, naozaj som nemala žiaden, ktorý by vyslovene stál za nič, určite patria k tomu lepšiemu, čo si za danú cenu môžete kúpiť. Na testovanie sme dostali všetky tri odtiene, vyskúšali sme však len dva z nich (nude a zlatisté odtiene nám až tak nesvedčia, preto bude rúž súčasťou pripravovanej giveaway ;)).
Zľava: Starlet Glamour, Hollywood Siren, Show Business

Oba rúže sú krásne krémové a pery nevysušujú. Kvôli krémovosti odporúčam použiť kontúrku, rúž sa tak drží tam, kde má. Čo je však skvelé je fakt, že aj napriek tomu, že rúž nevysušuje, má výbornú výdrž. Z pier sa stráca postupne, a aj keď po pár hodinách nevyzerá až tak výrazne, stále ho je vidieť. Prežije aj jedlo a pitie.

Ja som si na testovanie vybrala odtieň Hollywood siren, ktorý v obale vyzerá ako nádherná, naozaj klasická hollywoodská červená. Je škoda, že na perách to už tak úplne nie je. Niežeby to bola škaredá farba, to nie, ale z vínovo červenej ktorú vidíte v balení sa na perách stane nie až tak originálny chladný červený odtieň s podtónmi ružovej. Zachraňuje ho však fakt, že vyzerá naozaj dobre. Takýto odtieň pristane naozaj mnohým typom pleti a zuby s ním pôsobia opticky belšie.


Odtieň Show Business pre vás nafotila LadyZet, ktorá si ho obľúbila podobne ako ja. Ako vidíte, na perách vyzerajú veľmi podobne, veľká škoda, že Holywood Siren nie je červenší!

Pokračujeme v podarených výrobkoch tejto kolekcie - lakoch na nechty. Neviem či sa mi to len zdá, ale AVON sa v poslednom čase v tejto oblasti zlepšil. Predtým som o lakoch AVON nemala najlepšiu mienku, vždy boli strašne vodnaté a bolo nutné naniesť aj 3-4 vrstvy aby to aspoň ako-tak vyzeralo. Ale s lakmi s gélovým efektom, ktoré sme vám predstavovali pred pár mesiacmi sa môj názor zmenil. A očividne invácie neostali len u tejto rady, lebo aj tieto z edície nailwear pro+ sú na tom kvalitatívne veľmi podobne.

Na testovanie sme si nechali len telový odtieň s názvom Beige Drive In. Pri takýchto odtieňoch je veľmi dôležité, aby si sadli s vaším odtieňom pleti. Ja napr. viem, že mi nepristanú telové odtiene s marhuľovým podtónom a takisto ani tmavšie hnedé odtiene. Naopak, jemné ružové a neutrálne béžové farby vyzerajú na mojich rukách veľmi dobre. Preto ma Beige Drive In naozaj očaril. Perfektne kryje v dvoch vrstvách (možno by sa to dalo zniesť aj v jednej, ale dve vrstvy sú istota).
Schne OK, ja však stále pre istotu používam nadlak urýchľujúci schnutie (momentálne od Sally Hansen).

Zlá nie je ani výdrž, asi 3 dni vydržal bezchybný, potom sa pomaly začal oťukávať (u mňa na nechtoch, ktoré sa mi zvyknú najviac štiepiť, niekedy ani nejde o to, že by sa mi ošupal lak, ale skôr samotný necht).

Druhý odtieň - Vixen, ktorý nám bol zaslaný je trošku zvlášnou farbou v Hollywoodskej kolekcii - ide o tmavohnedú farbu s akýmsi zlatistým podtónom. Znova nejde práve o farbu, ktorú by sme využili, preto sa taktiež objaví v giveaway ;).

Veľmi sa ospravedlňujem, ale kvôli svetelným podmienkam, ktoré vládnu ráno a večer, keď nie som v práci, som lak Beige Drive In ešte nestihla odfotiť. Ale foto čakajte už tento víkend na FB :).

Presunieme sa teda k sklamaniam tejto kolekcie. Úplne najviac som rozčarovaná z tohoto rozjasňujúceho púdru s názvom Glamorous. Veď sa pozrite, nevyzerá na prvý pohľad božsky? Ten obal, ten obsah, už som sa v duchu tešila, že by mohlo ísť o "dupe" vyhláseného rozjasňovača The Balm - Mary Louminizer. Nestalo sa tak.


Akokoľvek dobre však vyzerá v balení, výkon extrémne pokuľháva. Rozjasňovač totiž obsahuje pomerne veľké trblietky,ktoré na pleti nepekne vidno a skôr pútajú pozornosť na každú nedokonalosť pleti ako pozdvihnú jej prednosti. 
Možno vám nie je jasné, o čom hovorím, pridala som preto obrázok i swatche ešte jedného rozjasňovača - a to "storočného" kúsku Catrice z limitovanej kolekcie Wonderland. V balení nevyzerajú až tak dramaticky odlišne, hádam len vo farebnom podtóne. Swatch však jasne ukazuje ako AVON za sebou necháva len veľké trblietky, zatiaľ čo Catrice ponúka prirodzenejší lesk/jas. 

Tu si tento nie práve lichotivý efekt môžete pozrieť aj priamo v akcii - v rámci úpravy fotky som síce trochu zvýšila kontrast, avšak hneď je vidno, že trblietky zvýraznia každý pór na tvári. Navyše aj opadávajú, hlavne pri nanášaní, preto sa môže ľahko stať, že ich budete mať nielen na lícnych kostiach, ale aj na miestach, ktoré vôbec netúžite zvýrazňovať.

Posledný výrobok z kolekcie Hollywood, ktorý nám zaslali, je ceruzka na oči At the Flicks v inovatívnom tvare - jej hrot nie je okrúhly, ale naopak plochý, čo má uľahčiť vytváranie linky i menej skúseným dámam. Ceruzka je vysúvacia, čo je rozhodne plus, strúhanie je na jednej strane otrava, a na tej druhej aj zbytočne plytváte produktom. Tu však pozitíva končia.

Ceruzka totiž ani náhodou nie je čierna, aj keď sa tak tvári. Aj keď som si po ruke prešla desaťkrát, aj tak bol odtieň len sivý. A verte tomu, že po očiach ňou desaťkrát prechádzať nechcete, je totiž veľmi tvrdá. Nanášanie preto pre mňa naozaj nebolo príjemné. Ďalším negatívom je aj to, že ceruzka hrudkuje a tým pádom aj opadáva.

Ja vám neviem, na tento produkt som čítala už zo dve recenzie a ani jedna nebola taká negatívna, tak neviem, dostala som len vadný kus alebo sa dané blogerky snažia AVONu zavďačiť? Jasné je však to, že táto ceruzka sa do mojej make-upovej rutiny nedostane. Divím sa, že má tak priemerný výkon, keďže AVON má vo svojom sortimente naozaj skvelé ceruzky na oči (Glimmerstick Diamonds či SuperShock Gel eyeliner), ktorých vlastnosti by mohli spojiť s týmto inovatívnym obalom a vytvoriť tak perfektný produkt.
vpravo je linka dotvorená štetcom a očným tieňom

Neochudobním vás však ani o pohľad na moje AVON "Holywoodske" líčenie. Aj keď ma všetky produkty až tak nenadchli, na fotke to nevyzerá až tak zle, čo poviete? ;)

Ako je z článku jasné, z kolekcie by sme odporučili rúže a laky na nechty, zvyšok necháme na vašich preferenciách. Každopádne ďakujeme AVONu za zaujímavé testovanie a vy sa už môžete tešiť na giveaway ;)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

5 komentárov

  1. Suhlasim s vasimi dojmami, ved som to napokon aj pisala vo svojej recenzii - pudru je velka skoda, lebo to vyzeralo nadejne, ale efekt je bohuzial niekde uplne inde. Ceruzka ma tiez sklamala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pacia sa mi ruze. Ale skoda, ze su leskle ...mohol by avon vytvorit nejaku peknu matnu kolekciu ^^
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Rtěnky jsou nádherné a líbí se mi i ty laky na nehty. Zbytek mě nechává celkem chladnou :)

    Giveaway Realash ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty rtěnky vypadají fantasticky! No, ten rozjasňovač mě mrzí, protože na první pohled vypadá moc dobře :( A ta tužka :/ :(

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta