AVON Luck for Her

8:30

Dnes krátky oddychový post na piatkové predpoludnie, predpokladám, že sa už všetci tešíte na víkend podobne ako ja :) Asi ste už zaregistrovali, že AVON predstavil v sortimente novú voňavú novinku, a to AVON Luck (pre ňu i pre neho) a aj my sme dostali menšiu sadičku na testovanie. 
Čo my na to?

V prvom rade musím uznať, že čo sa týka balenia, AVON sa konečne "pochlapil" a flakón je na úrovni tých, ktoré môžete vidieť v parfumérii (V niektorých prípadoch aj krajší, ani vy ste nepochopili Burberry novinku, ktorá má symbolizovať ich slávny trenchcoat? Podľa mňa vyzerá dosť lacno už i na obrázku a naživo je to o dosť horšie.). Krásne balenie s mašličkou vyzerá elegantne a decentne a určite je inšpirované klasikou Miss Dior Chérie.

Samotná vôňa je popísaná dosť genericky, má ísť o "orientálnu kvetinovo-ovocnú vôňu", čo môže znamenať takmer čokoľvek, keďže tento výrok môže pokrývať naozaj široké spektrum vôní. Ja by som ju charakterizovala oveľa konkrétnejšie. Ide o sladšiu výraznejšiu vôňu vhodnejšiu skôr na večer. Na začiatku sa najsilnejšie prejavia tóny vanilky, neskôr sa na povrch dostane ťažšie pižmo a korenisté podtóny. 
Vôňa má naozaj silnú výdrž, keďže ide o toaletný parfum, nie toaletnú vodu. Podobne je na tom s parfumáciou aj telové mlieko i sprej, vôňa je výrazná aj keď použijete len jedno z nich.

Nás osobne vôňa až tak nezaujala, nie je zlá, možno trošku neoriginálna, preto sme ju posunuli ďalej, inde hádam spraví väčšiu radosť :). V katalógu ju zoženiete za 27€, ale v akcii cca za 20€.

Skúšali ste ju? Pozdávajú sa vám takéto sladšie vône?

Vaša Nikavero

P.S.: Ak mám byť úprimná, jediná AVON vôňa, ktorá sa mi naozaj 100% páčila, bola Bond Girl 007, tá však už nie je v ponuke.. Poznáte?

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

  1. Ahoj...vôňu vlastním a veľmi sa mi páči...aj keď je sladšia, výdrž má naozaj úžasnú :-) a Bond Girl 007 tiež mám...ale v katalógu už dávno nie je :-)
    http://lifeismystyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta