Aztec trend

17:35

Ahojte! Dnes som tu s ďalším príspevkom, ku ktorému ma inšpiroval môj mini mini nákup. Trošku som bola skontrolovať náš tunajší GATE (ktorý tu má neviem prečo niekedy oveľa lepší výber ako v BA) a objavila som tohto krásavca. Nádherný výrazný prsteň v tvare akejsi štylizovanej sovy a hlavne, ladený do tzv. "Aztec trend-u". Keď som ho zbadala, hneď som spozornela, lebo hoci tento trend je v zahraničí aktuálny už dobrých pár mesiacov (a to nielen u návrhárov, ale aj značiek ako Topshop, ZARA ...) u nás sa začal objavovať až teraz. Ak sledujete nejaké zahraničné blogy, alebo napr. takú Beautycrush či ThePersianBabe na YouTube, určite ste si museli všimnúť kopu trojuholníkových doplnkov, výrazných farieb, zlata a vzorov, ktoré sa vyskytovali v ich módnych radách. Mne osobne sa tento trend veľmi páči, teda, v určitých formách, na doplnkoch, príveskoch, šatkách alebo svetroch. Mierne ho nemusím na takých kúskoch ako sú legíny alebo tašky. Čo vy na to? Máte niečo ladené do tohto trendu?


Takže, toto je ten krásavec, stál neuveriteľné 2€, čo je enormne málo.(GATE mi pirpomína slovenskú verziu Forever21 alebo Primark-u, trendy veci za minimálne ceny.) Ja viem, že je to len kov, ale aj taká bižutéria zo SIXu je len kovová a stojí oveľa viac. A s bižu z GATE mám oveľa lepšie skúsenosti, prstene zo SIXu mi robili zelené stopy na prstoch. :(

Plus, pohrabala som sa vám v hlbinách Googlu a našla tieto príklady spracovania Aztéckeho trendu, ako vidíte, je plný geometrických vzorov, najmä trojuholníkov, červenej a zlatej farby. Pár podobných kúskov som minule zahliadla aj v NewYorkeri, ale boli to na tak nekvalitné veci nekresťanské ceny, tak počkám na zľavy. ;) Zaujímavosťou je, že tento trend je spájaný a miešaný s tým Indiánskym - na mysli mám severoamerických Indiánov, hovorí sa mu aj "Navajo trend." Majú viacero spoločných prvkov, takže ak sa vám páči, nič nepokazíte ani jedným z nich. 
Prajem Vám príjemné sviatky a dúfam, že ste si užili/užijete si, nejakú poriadnu Halloweenskú party, mne to tento rok nevyšlo. :((

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. Strašně moc se mi takové motivy líbí,a le bohužel jsem ještě nic nepořídila. Asi jsem neměla štěstí :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Do aztéckého motivu jsem se kompletně zamilovala a mám snad 10 kusů s ním. Kříže se mi nelíbí a přijde mi hloupé nosit křesťanský symbol jen tak.

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta