Essence - Wanna Kiss?

20:52

O tomto laku som pôvodne vôbec nechcela písať, ale čím dlhšie som ho mala na nechtoch, tým viac som sa doňho zamilovávala. A mala som ho na nechtoch teda poriadne dlho. Nevšímajte si tú hnusnú kožičku, fakt som sem tie fotky dávať nemienila ale...

Essence - Wanna kiss? v tieni

Farba nie je veľmi originálna, ale zato krásna prekrásna a v mojej zbierke sa takýto odtieň ešte nenachádzal. Je to farba, ktorá sa hodí prakticky na každú príležitosť, nenápadná ale pritom peknučká.
Svetlunko ružový lak sa nanášal celkom ok, schnutie bolo tiež v normále. Trošku horšie sa pracovalo so štetčekom lebo, aspoň ten môj, bol rozstrapkaný.

Essence - Wanna Kiss? na slniečku

A teraz najväčšia prednosť tohto laku. Vydržal mi na nechtoch neuveriteľných päť dní intenzívneho používania. Za 0,90e som z toho bola úplne nadšená. Tuto máte foto ako dôkaz. Nechty odrastené fuj fuj ale bolo mi ho ľúto dať dolu keď bol v takom dobrom stave. Deň predtým som naň šupla ešte Coloramu od Maybelline Sugar Crystals na oživenie.

Vaša LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta