I ❤ Sashe

15:30

V posledných mesiacoch stále častejšie a častejšie navštevujem stránku Sashe. Pomaly, ale isto sa zo mňa stáva závislák. Sashe je stránka, ktorá predstavuje handmade tvorbu slovenských a českých autorov. Jej obdobou je český Fler alebo americká stránka Etsy. Na Sashe som nakúpila väčšinu vianočných darčekov a mám tam aj dlhý predlhý list Ježiškovi. Pravdupovediac, ma nakupovanie vo veľkých obchodných centrách čím ďalej, tým viac znechucuje. Možno je to sčasti aj tým, že tam pracujem :). Nákupy na Sashe ma tešia aj preto, že tak podporujem šikovných slovenských a českých tvorcov. 


Keďže sa pomaly ale isto blížia Vianoce, rada by som vám ukázala mojich obľúbených autorov, práve z tejto stránky. Ktovie, možno vás aspoň troška inšpirujem, ak ešte neviete čo kúpiť ako darček vašim blízkym.

Slečna, ktorá vyrába úplne najkrajšie zápisníčky na svete. S koženým obalom, ručne viazané, s krásnym uzapínaním. No dokonalosť.


V obchodíku u Lenky zasa môžete nájsť krásne smaltované či cínované šperky. Už som si pár od nej aj kúpila a určite neostanem len pri nich.


S hmotou Fimo táto slečna úplne čaruje. V galérii má asi milión nádherných vecí, z ktorých sa takmer nedá vybrať, keďže všetky sú prekrásne. Nežné, hravé, farebné a originálne.


PupaArt je značka, pod ktorou vznikajú obrázky dievčiniek - bábik. S týmto motívom tvorí nielen obrázky, ale aj náušničky, prívesky, odznaky či zrkadielka. Ja som si okrem iného, od tejto predajkyne objednala aj printy a tak tri takéto dievčinky visia už aj u nás na stene. 


A karneval v akcii na našej stene:


Šperky z korálok ma nikdy veľmi nelákali, až kým som neobjavila Radku. Tá precíznosť s akou sú robené jej náušničky a prívesky je úplne úchvatná. 



Bolo pre mňa veľmi ťažké vybrať len päť predajcov, lebo v mojej topke je ich ešte oveľa viac, ale už aj tak je tento článok dosť dlhý. Hádam som vás aspoň trošku inšpirovala a nakuknete na Sashe :).

Vaša LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. presne nad tým zápisníkom som včera slintala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja tento rok nakupujem darčeky na Sashe, sú tak krásne veci a navyše viem že tým niekomu pomôžem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. verim, ze na takyto post sa u vas na blogu este dostane, mna najviac zaujali posledne sperky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Urcite takýto post ešte bude, lebo ako vravím som maniak na Sashe a to je radosť písať potom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nechcem ani vedieť koľko by stál ten zápasník v obchode...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten zápisník je krásný! Ráda brouzdám Sashe i Flerem, najdou se tam skvělé kousky :-)

    Hezký víkend!

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta