Essence - The Twilight Saga: Breaking Dawn laky na nechty

21:05

Mám veľmi veľkú záľubu v tmavých lakoch s farebnými trblietkami. Preto, už v čase, keď sa objavili prvé swatche lakov z novej kolekcie Essence k filmu Twilight Breaking Dawn som vedela, že ich musím mať. Moja zbierka takýchto lakov sa týmto rozrástla na päť kusov.

(Zľava doprava Catrice - Wear My Sunglasses At Night, Essence - Edward´s Love, Essence - Alice Had a Vision - Again, Essence - Jacob´s Protection a Essence - Gold Old Buffy) 

O laku Gold Old Buffy som už písala tu. Stále patrí medzi mojich obľúbencov, ale začína mať silnú konkurenciu v podobe Edwarda, Alice a Jacoba :). 


Essence - Edward´s Love je čierny lak plný strieborných, ružových a zelených trblietok. Prevažujú ale tie strieborné. Ako jedinému z trojice twilightových lakov mu stačí na plné krytie jedna vrstva, ja som však dala dve. Schnutie trvalo dlho predlho. Výdrž zatiaľ posúdiť neviem. Boužiaľ, fotka je len v umelom svetle, keďže slniečko sa nám dnes skrylo. Myslím si však, že aj tak vyzerá veľmi pekne.


Essence - Alice Had a Vision - Again ma prekvapil svojim strašným krytím, ktoré som u tak tmavého laku nečakala. Mám pocit, že by možno zniesol aj tri vrstvy. Ja som dala dve. Schnutie podobne ako u Edwarda nič moc. Farba má taktiež čierny základ plný fialovo - ružovo - zelených trblietok. Je to najsvetlejší lak z tejto trojky.  V reále, je ale o trocha tmavší ako na fotke.


A nakoniec môj najobľúbenejší lak z tejto kolekcie od Essence Jacob´s Protection. Taktiež čierny základ s modrými, fialovými a zelenými trblietkami. Rovnako, ako predchádzajúce dva laky schnutie nič moc. Nie hrozné, ale na lakovanie si musíte vyhradiť aspoň takú polhodinku. Tiež je nutné dať pre plné krytie dve vrstvy. Všetko mu však odpúšťam, lebo je abslútne čarovný. Proste láska na prvé nalakovanie :).


Uvidím ešte, ako to bude s výdržou. Dúfam, že vydržia dlho lebo sa ich chystám nosiť často. Cena je 2,19e za kus A aby som nezabudla. Kvôli trblietkam ostáva povrch laku trocha hrubý, takže je nutné použiť nadlak. Škoda len toho pomalého schnutia, lebo inak by to boli pre mňa úplne dokonalé laky. 
Pre upresnenie v kolekcie Essence - The Twilight: Breaking Dawn sa nachádza ešte jeden lak, ale ten ma nejak neočaril. Je zlatý, bez trblietok a volá sa A Piece of Forever

Vaša LadyZet.

Môže sa vám tiež páčiť

8 komentárov

  1. Sú veľmi pekné... hocičo už vymyslia aby spropagovali hocičo :D

    http://spwfashion.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne sú,tiež sa na ne teším,u nás ale ešte nie sú. Mňa práve oslovil ten zlatý :) a keď u teba vidím Edward´s love, asi si kúpim aj ten :)

    sensesnails.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prvé seriózne laky z limitky, ktoré zakotvia mňa v košíku hneď, ako sa tovar dostane do nášho zabudnutého kraja :D
    Vďaka za ukážku, bez nej by som o ne ani nezavadila...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na mě jsou trochu moc tmavé a třpytkaté (nicméně jsem nic jiného od upíří kolekce nečekala, že ano...:)), ale ten poslední modrý se mi i přes to docela zamlouvá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Bů, proč se nedělají kolekce i na moje oblíbené filmy? :-D Upíří laky mám ráda, ale tyhle mě tedy moc neoslovily, trochu moc třpytek najednou...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné laky, ideální na předvánoční večírek, díky za tip :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta