Momentálne YouTube obsesie

8:30

Po dlhšej odmlke znova prinášam článok o mojich momentálnych YouTube favoritoch. Som ten typ, ktorý veľmi nesleduje rôzne seriály, pri debatách o najvychytenejších kúskoch tejto doby typu Orange is New Black som totálne stratená. Avšak aj ja mám niečo, čo si rada pustím - vlogy zo života mojich obľúbených YouTuber-ov, recepty a samozrejme rôzne recenzie kozmetických produktov. Kto ma v poslednom čase zaujal najviac? (Na jednotlivé YouTube kanály sa dostanete kliknutím na ich názov.)

1. Essiebuttonvlogs

Essie ako blogerku a Youtuberku som vám už predstavovala tu (nechce sa mi veriť, že sú to už takmer 2 roky!). Je to Kanaďanka žijúce vo Veľkej Británii a robí to, čo väčšina tvorcov beauty videí - ukazuje svoje nákupy, obľúbencov, ši robí rôzne tagy. Čo ju však odlišuje je jej osobnosť, skvelý vkus a zmysel pre humor. Navyše má veľmi zaujímavého a inteligentného priateľa Aslana a krásneho chrta Reggieho, vďaka ktorým robí videá zo života, ktoré neomrzia. Jej kanál s tzv. vlogmi (teda vizuálnymi denníčkami) si získal na popularite nielen u mňa, a to aj napriek tomu, že Essie nemá život plný spoločenských akcií. Kanál s vlogmi má teraz už takmer každý Youtuber, avšak žiadny ma nedokázal nadchnúť tak ako ten od Essie. Je svieži, zaujímavý a táto trojica sa určite zapáči aj vám.

2. SORTED Food

Ak radi varíte, tento kanál si určite obľúbite. Patrička štyroch mladých britských chalanov na čele s veľmi schopným a profesionálym kuchárom Benom vás presvedčí, že varenie vôbec nemusí byť nuda. Ich recepty sú inovatívne a pomerne nenáročné. Podané sú navyše s humorom a vtipom (i keď na ten mega britský prízvuk si budete musieť asi zvykať trošku dlhšie :). Ja som od nich vyskúšala už viacero receptov a ani jeden nesklamal.
zdroj

3. CloudyApples

Kassie je mladá Kanaďanka, ktorá sa zaujíma o enviromentálne otázky a zdravý životný štýl ma zaujala svojimi príjemnými krátkymi videami a pozitívnym prístupom. Páči sa mi, že aj keď sama preferuje naozaj striktne prírodné výrobky a má na mnohé kontroverznejšie témy jasný názor, nikomu ho nevnucuje. Rozhodne si myslím, že aj vďaka tomu ma mnohé jej rady zaujmú ešte viac.
zdroj

4. ThreadBanger

Tento kanál nesledujem veľmi dlho, ale zaujal ma na prvý pohľad svojou sériou Man vs. Pin. Tí, ktorí máte Pinterest ste si už určite všimli, že je tam mnoho DIY tipov, avšak s dosť skúpym popisom typu, zmiešajte piesok s lepidlom, nacápajte to na misku a voilá, máme tento majstrovský kúsok. Nie vždy je to však také jednoduché ako sa zdá a autor tohoto kanála vám tieto postupy otestuje za vás. A verte mi, budete sa šúľať od smiechu, ako to častokrát dopadne. 
zdroj

5. LaMadelynn

Éterická Maddie ma očarila dokonalým editovaním svojich videí, tie sú zväčša síce stručné, ale k veci. Páči sa mi jej cit pre módu, novinky v kozmetike i rôzne DIY videá. V neposlednom rade ma vždy potešia aj jej občasné vlogy zo života.
zdroj

6. Hannah Maggs

Stalkovanie (pozn. sledovanie niekoho) dostáva pri tomto YouTube kanále nový rozmer, keďže je postavený takmer výlučne na tvorení vlogov zo života mladej britskej rodinky. Hannah a Stef sú umelecky a dizajnovo založená dvojica so 100% rozkošným synom Graysonom. Robia vlogy na týždennej báze a vždy sú excelentne editované a prinášajú pohľad na prechod od bezstarostnej mladosti k rodičovstvu. Osobne som na hrane s tým či je správne pchať takto dieťa na internet, keďže samo ešte nemôže vyjadriť svoj názor (a asi nebude nič moc, ak mu niekto potom na strednej vytiahne na verejnosť videá, kde slintá a podobne :)), ale videá sú rozhodne veľmi príjemné na pozeranie, obaja rodičia sú veľmi milí a zábavní a Greysona sa nedá nemilovať. :)
zdroj
Čo poviete na môj prehľad? Poznáte niekoho z mojich obľúbencov?

Vaša Nikavero

(BTW, ak nás nesledujete na FB - mali by ste! :), tak asi neviete, že tento blog už vedie duo magisteriek, podarilo sa mi totiž úspešne dokončiť vysokoškolské štúdium :)

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. sleduju jen české youtuberky a to jen dvě =D já na tohle nejsu...pak sleduju Lu v nové fasádě a to mi stačí...na nic jiného nemám čas...su ráda, že si pustím 1x týdnně partičku a nemusím u toho psát článek =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Každý máme to svoje :) Ja, samozrejme, tiež nesedím celý deň doma za PC a nečučím na videá, ale rozhodne si skôr zapnem YouTube, ako TV alebo blogy. A tiež je to taká činnosť na multitasking - video je zapnuté a pritom sa varí, upratuje, píše článok.. :)
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiez si niekedy pustim video od CloudyApples, vdaka nej som zacala pozivat pletove oleje namiesto kremov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jej super tipy na sledovanie :) Ja toho kozmetickeho vela nesledujem, nemam velmi cas. Jedine Petru z lovelyhair a JulieG, ktoru ani neviem preco ako a kedy som zacala sledovat ale v poslednom case toho ma strasne malo. Skor potom ledujem ale prave kanaly o vareni, to ma velmi bavi a rada tam zbieram inspiraciu. Takze chalanom zo SortedFood milujem, uz len preto, ze su Briti, robia rychlerecepty, su vtipni a obcas spravia nejake EyeCandy video pre oko, tie su skvele... Este mam rada Lauru Vitale, to je taka velmi mila a krasna Americanka talianskeho povodu a niektore jej recepty su ozaj skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta