To najlepšie od interných značiek DM-drogérie (Balea, Alverde...)

8:30

Viete, čo mám na DM-drogérii najradšej? Ich interné značky, ktoré pretkávajú hádam celý sortiment a robia aj z DM-ky cenovo dostupnú drogériu. Inak by mi táto drogéria, ktorá má na Slovensku takmer monopol, išla poriadne na nervy. Balea, Alverde či Ebelin sú privátne značky DM, pre ktoré sa tam naozaj oplatí nakupovať. Avšak nie všetky ich výrobky sú rovnako dobré a kvalitné, preto vám prinášam prehľad toho čo si kupujem pravidelne ja (a teda logicky si myslím, že je to dobré :)). 

Prvou vecou je pomerná novinka v rade Balea, a to bylinková pena do kúpeľa, konkrétne tá s levanduľou (v ponuke je ešte eukalyptus a medovka). Áno, sú v nej sulfáty a nie je to najprírodnejšia ani najhydratačnejšia vec, ktorú ste si do vane dali, ale vďaka prírodným vonným esenciám vonia úžasne a aj dostatočne pení. Určite mi príde príjemnejšia ako obdobné peny od AVONu a pod.

Ďalší produkt patrí medzi prozaickejšie - ide o gél na intímnu hygienu pre ženy Jessa. Už viacero rokov používam na tento druh hygieny špecializované výrobky, najčastejšie Lactacyd Femina. Avšak keď som som minule v DM pozrela zloženie Lactacydu Femina Plus a DM-kovskej Jessy, bolo takmer totožné - a nemusím hovoriť že viac ako o polovicu lacnejšie. Jessa je však jemne parfumovaná, takže ak vám vôňa v podobných produktoch prekáža, neodporúčala by som ju. Mne za celú dobu používanie nespôsobila žiadne problémy (a musím poklopkať, pretože potiaže v tejto oblasti sa mi vyhýbali všeobecne). 

Bezsilikónový kondicionér na vlasy Balea Oil Repair bol už v blogovom svete dosť diskutovaný. Názory naň boli rozporuplné - niektoré blogerky ho milovali, iným s vlasmi nerobil nič prevratné. My so sestrou patríme do prvého tábora. Za neskutočne nízku cenu sme našli produkt, ktorý vlasy zanecháva jemné a vyživené, a to bez zbytočného zaťaženia. Ako vidíte, aj toto balenie je už na dne a určite nie je posledným v našej kúpelni.

Moje nadšenie pre telové maslo Balea som prejavila už v tomto článku. Po jeho minutí som chcela skúsiť aj telové maslo od prírodnejšej alternatívy Alverde. Alverde telové maslá sú veľmi populárne aj kvôli množstvu sezónnych limitovaných voňavých edícií a konzistencii podobnej oveľa drahším telovým maslám značky Bodyshop. Osobne mi viac sadlo Balea telové maslo, keďže Alverde je hutnejšie a horšie sa vstrebáva. Viem si však predstaviť opätovnú kúpu oboch z nich.

Balea tekuté mydlá a náplne do nich patria medzi najkupovanejšie mydlá v našej domácnosti. Krásne vône (vrátane sviežich limitovaných edícií ako táto melónová), skvelá cena (medzi 1,20 - 1,99€) a to, že nevysušujú ruky z nich spravili stálice našej kúpelne. Neviem ako vy, ale ja nevidím zmysel v kupovaní drahých mydiel typu Dove alebo Nivea, ani nie tak preto, že by som si nemyslela, že starostlivosť o ruky je dôležitá, avšak nevidím pri používaní až taký rozdiel, pre ktorý by sa mi za ne chcelo platiť dvojnásobok.

Ďalší výrobok je na mojom kozmetickom stolíku už roky (samozrejme nie to isté balenie :)). Sú to univerzálne vlhčené utierky Ebelin v praktickej dóze. Veľmi často zvyknem make-up či korektor nanášať tak, že si ho najprv dám na chrbát ruky a odtiaľ ho na tvár dostanem štetcom. Zvyšky potom jednoducho zotriem týmito utierkami, sú skvelé aj na rýchle utretie štetcov, rozsypaného minerálneho make-upu či rôznych iných malých nehôd. Výhodou je, že je možné si dokúpiť len náhradnú náplň, nie je nutné kupovať celú dózu.

Posledná výrobok, Balea krém na nohy s ureou nemohol v tomto článku chýbať. Odporučila som ho už viacerým ľuďom a nikto sa zatiaľ nesťažoval :). Krém je pomerne hutný a má dosť klzkú konzistenciu, preto odporúčam dať si po použití na nohy ponožky, raz som sa skoro prizabila, keď som sa po jeho použití pošmykla na podlahe :D. Pre mňa bezkonkurenčný krém na nohy, nemám rada rôzne tie chladivé a mentolové krémiky, ktoré vôbec nehydratujú. Musím však podotknúť, že nemám extra suché nohy ani praskajúce päty, v takom prípade by vám nemusel stačiť. 

Okrem týchto výrobkov od interných DM-kovských značiek zvykneme nakupovať ešte také veci ako odličovacie tampóny, šumivé multivitamíny, pochúťky pre mačky a podobne, ale to by vás pravdepodobne až tak nezaujímalo.

Čo však zaujíma nás, sú vaše tipy na dobré produkty z privátneho sortimentu v DM-drogériách. Určite rady objavíme nové klenoty za skvelé ceny :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

11 komentárov

  1. Mám hodně ráda Alverde a jejich tělová másla :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak dm šampóny nikdy více! spravovala jsem si vlasy měsíc po zasáhu tímto hnusem...od té doby nad všema řadama ofrňuju a už bych si to nikdy nekoupila....viva aussie
    Jinak od balea mám ráda i sprcháče a peelingy v limitkách, hydratace nic moc, ale za ty vůně to stojí ;)
    Jinak díky za tip stěmi ubrousky =) vypadají skvěle!

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šampóny nikdy nesadli ani mne, ale ja celkovo nemusím SLS, takže ich ani veľmi nemôžem používať.. Ja zas sprcháče vôbec nemám rada, práve tie skvelé vône, čo sa každému páčia, mi prídu pomerne umelé. Ale určite sa nájdu výnimky :)
      Veronika

      Odstrániť
    2. vedela by si mi odporučiť nejaký šampón bez SLS? v drogérii som taký ešte nevidela :/

      Odstrániť
    3. Ja si takéto šampóny kupujem online, nedám dopustiť na Avalon Organics (majú ich na stránke iHerb.com).. A v DM by som sa pozrela na ich sekciu s prírodnými vecičkami, možno ani Alverde šampóny ich neobsahujú (ale mne Alverde starostlivosť o vlasy celkovo nesadla) alebo potom drahšie veci ako Weleda, Lavera, Santé..
      Veronika

      Odstrániť
  3. tiez milujem ich sumive vitaminy :) a momentalne ulietavam na deo spreji od balea na nohy foto mam v clanku tu http://ela-ika.blogspot.sk/2014/06/oblubene-pripravky-na-nozky.html urcite stoji za vyskusanie z rovnakej rady maju aj sol do kupela kremy atd. je to perfektna vona na leto no a este v ruzovom obale balea kondicioner na vlasy tak ten je tiez super :)
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na soľ do kúpeľa sa musím pozrieť! :)
      Veronika

      Odstrániť
    2. ale myslim ze je len na nohy :D som zabudla dopisat :) lebo to bolo pri tej rade na nohy :), ale vsak telo nevie co bolo napisane na obale vyrobku si myslim :)
      Ela

      Odstrániť
  4. Z tohoto jsem zkoušela jen ten krém na nohy a musím říct, že nic moc... Scholl je daleko lepši :)

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako vravím, ja nemám nejako extra suché chodidlá a tento Balea krém mi veľmi vyhovuje. Ale nemusí každému, verím tomu, že Scholl má veľmi kvalitné produkty na chodidlá, keďže sa na starostlivosť o ne špecializuje. Bohužiaľ sú pomerne drahé a nie každý chce do tejto oblasti investovať..
      Nikavero

      Odstrániť
  5. Od Balei mám najradšej gély na holenie, od inej značky si túto kozmetiku ani nekupujem, tiež sa prikláňam k vlasovej kozmetike, rad Oil Repair má ešte jeden zázrak a to je olej na vlasy, ktorý ma krásnu vôňu vanilky a tuším kokosu, ktorá sa vo vlasoch drží neskutočne dlho, Odličovacie tampóny kupujem neustále a dookola len Ebelin, už ani neviem, koľké balenie v poradí mám doma teraz, skrátka sú vynikajúce a dajú sa perfektne oddeliť jeden od druhého. Aj sprchové gély ma vedia zaujať, hlavne rôzne limitované edície, ktorých Balea produkuje fakt hromadu. A ešte odporúčam telové mlieko Vital, krásne vonia a pokožku vyživuje, nie je to žiadna nižšia kvalita a aj obal sa mi veľmi páčil.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta