Najlepší make-up?(Missha Perfect Cover BB no.21)

16:33

Pred pár týždňami mi pomaly ale isto začal dochádzať jeden z mojich obľúbených make-upov, Rimmel Wake Me Up. Je ľahký, pekne kryje a pleť rozjasní, čo sú moje hlavné kritéria pri výbere. Avšak ako blogerka a všeobecne zvedavá osoba som neustále lákaná veľkým výberom make-upov a po novom aj BB krémov na trhu. Preto som znova nekúpila Rimmel, ale spustila pátranie po novom, ešte lepšom podklade

Na mnohých blogoch sa v poslednom čase skrz nemenovaný e-shop začali objavovať recenzie na rôzne ázijské BB krémy, väčšinu z nich som prečítala bez hlbšieho záujmu, avšak jeden BB krém vo mne zarezonoval, a to Missha Perfect Cover B.B. Cream. V recenzii sa spomínali slová ako ľahká konzistencia, vysoké krytie, prirodzený pocit na pleti... Presne to, čo hľadám! 

Preto keď sme sa so sestrou rozhodli objednávať z jedného kórejského e-shopu s veľmi priaznivými cenami, roseroseshop.com, a toto "bíbíčko" som tam zbadala v akcii za sumu okolo 4 amerických dolárov za 20ml, neváhala som ho prihodiť do košíka. (Pozn. roseroseshop je e-shop s obrovským výberom a dobrými cenami, jedinou nevýhodou je, že poštovné stúpa skoro s každým pridaným produktom. My sme za jeden krém na ruky, dva prípravky na pery a tento BB krém zaplatili poštovné takmer 9 dolárov, čo je podľa mňa dosť. Preto neviem či zo stránky budem nakupovať až tak často, radšej si jednotlivé výrobky nájdem na eBayi.). 

Pri kúpe som si vybrala stredný odtieň, na výber bol najsvetlejší, č.13 Milky Beige, ja mám č.21 Bright Beige a dal sa kúpiť ešte aj odtieň č. 23, Natural Beige. Ja som svetlá osoba, ale nie až tak, ako väčšina obyvateľov ázijských krajín, pre ktoré sú tieto BB krémy určené, preto som nezvolila najsvetlejší odtieň, ako to bežne robím u drogérkových make-upoch. BB krém prišiel pekne zabalený v krabičke, ktorú tu zo sebou nemám, avšak zloženie bolo dlhé a v kórejčine, takže by nám to aj tak bolo nanič. Balenie je klasické tubičkové, táto mini verzia nemá pumpičku. Mne to vyhovuje, naozaj si tak môžem nadávkovať len toľko výrobku, koľko potrebujem a keďže je obal mäkký, bude sa dať na konci používania rozstrihnúť nožnicami a dostať sa k posledným zvyškom. 


Ako som už písala, zvolila som si odtieň no.21 Bright Beige. A ako mi sadol? Dokonale. Popravde, mala som obavy či nebude tak svetlý a sivastý ako môj BB krém Holika Holika. Ten sa síce prispôsobí, ale nevyzerá na mne až tak prirodzene ako by som chcela. Missha je svetlučká, ale nie až tak, aby to na mne vyzeralo divne. Nemá ružovkastý ani žltý podtón, je vyslovene neutrálna
Pre porovnanie som vám ju sfotila aj s BBčkom od Biodermy - to mi je mierne tmavé, ale aj ono sa mojej pleti dokáže ako-tak prispôsobiť. Takže toto sú asi extrémne prípady toho, čo všetko na sebe môžem nosiť bez toho, aby  to vyzeralo ako maska. 
Vľavo Bioderma BB - svetlý odtieň, vpravo Missha Perfect Cover no.21

Missha Perfect Cover sa nanáša jedna báseň. Konzistencia je pomerne riedka, ale o to lepšie sa rozotiera a do pleti sa takmer až vstrebe, neostáva na povrchu. Napriek redšej konzistencii má vysokú kryciu schopnosť. Výsledný efekt po nanesení je mierne matný, nevyzeráte prepudrovane, ale neobsahuje ani žiadne rozžiarujúce zložky. Vyzerá veľmi prirodzene a čo je hlavné, na pleti ho takmer necítiť! Musím povedať, že z toho som nadšená najviac, neznášam ten pocit, že na pleti "niečo mám". Výdrž je tiež dobrá, v pohode sa na pleti udrží typických 8 pracovných hodín. Ja ho zvyknem zafixovať púdrom, takže bez neho je výdrž pravdepodobne o niečo nižšia. 

A teraz prejdime k tomu, čo vás pravdepodobne zaujíma najviac - ako vyzerá Missha Perfec Cover BB krém v akcii?
nenalíčená pleť

pleť s Missha Perfect Cover BB no.21
Výsledky sú podľa mňa naozaj slušné. Ako môžete samy vidieť, BB krém mi celkovo zjednotil tón pleti, zjemnil miesta s nadmernou pigmentáciou (ktoré sú u mňa okolo úst) a tiež pomohol zakryť stopy po akné, aj keď nie úplne. Ale tak, na čo máme korektor? Efekt je prirodzený, výdrž dobrá
Ak to mám zhrnnúť, ja som nadšená a dávam 4,5 bodu z 5, strhávam jedine za nedostupnosť, inak je to pre mňa asi ideálny make-up. Určite si kúpim plné balenie - to má 50ml a na eBayi ho zoženiete za približne 10€, teda menej ako priemerný drogérkový make-up.
Na konci na vás ešte apelujem - nenakupujte z už vyššie spomínaného slovenského e-shopu, ibaže si chcete zbytočne priplatiť. Porovnávala som ceny, ja som si toto menšie balenie (20ml) kúpila za cca 5-6€ aj s poštovným a tam stojí takmer 12€ bez poštovného. Nenechajte sa okrádať, nebuďte lenivé a zriaďte si PayPal :D. 

Dúfam, že si užívate oddych, mne tieto sviatky narušili môj zdravý lifestyle, budem mať čo doháňať. :D

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. fuuha:) tie ceny v shope sú fakt vynikajúce až ma zarazili a uvažujem či ide o originály
    inak túto misshu nemám až tak rada:) nejak mi zalieza do pórov trošku ku koncu dňa:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, urcite ide o originaly, robila som si predtym prieskum :) Tento eshop vlastni jedna z najoblubenejsich a overenych predajcov na eBayi a kedze sa jej biznis rozrastal, rozhodla sa pre vlastnu domenu. Takze smelo objednavaj :) Mrzi ma, ze tebe nesadla, ja som naozaj nadsena.

      Odstrániť
    2. tak to si ma potešila:) ja mám od misshi rada cho bo yang:):)

      Odstrániť
  2. BB jedine priamo z Južnej K., tie eshopy majú nehorázne pálky. Ja som odjednala Misshu v odtieni 23 a je perfektná, prirodzenejšia ako 21 a dokonale sa prispôsobí. Vyšla ma s poštovným zadarmo na asi 5€...:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka, mozem sa Ta opytat z ktorej stranky si si krem objednala? Dakujem.

      Odstrániť
  3. za 5EUR to byl zcela jiste originál :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bart: Trochu som nepochopila Tvoj komentár, prečo sa Ti cena zdá prinízka? Veď ide o bežnú predajnú cenu za 20ml od viacerých overených (nielen mnou) kórejských predajcov a aj priamo kórejských e-shopov, podľa mňa priamo v Kórei sa tiež nepredáva za vyššiu sumu (ale ak máš info priamo zo zdroja, rada sa nechám poučiť :))
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta