Novinky!

19:53

Zvyčajne takéto samostatné články nepíšem, ale keďže si myslím, že tentoraz Bioderma prišla s výrobkami, ktoré by vekovú skupinu našich čitateľov mohli zaujímať viac ako napr. rada Matriciane, rozhodla som sa, že vám ich prezentujem hneď za čerstva.

Ide o prírastky do rady Sébium, ktorá je určená na mastnú a aknóznu pleť, bojuje s rozšírenými pórmi a problémovými oblasťami našej pokožky. 
Prvou novinkou je starostlivosť pod názvom Sébium Global, ktorý pôsobí priamo na zloženie mazu našej pokožky a snaží sa ho upraviť do normálu. Samozrejme má mať tiež protizápalové a protiaknózne účinky. Pleť by mal navyše rozjasniť a vyhladiť.

Druhá novinka je Sébium Al Korektor, na ktorý som zvedavá najviac, dúfam, že výborný výrobok nebude pokazený tmavým odtieňom, ako sme si, bohužiaľ zvykli. Tento korektor má dve časti, jednu v zelenkavom odtieni, ktorá má pomôcť zmierniť začervenanie a jednu v telovom odtieni, ktorý má všetko doladiť k farbe pokožky. Zároveň má mať liečivé účinky a pomáhať bojovať so zápalovými prejavmi akné.
Oba výrobky majú v sebe patent Fluidactiv®.

A prečo vám ich prezentujem už takto skoro, ešte pred recenziou? Spoločnosť Bioderma totiž ako promo aj k týmto novinkám spúšťa novú stránku, kde sa môžete zaregistrovať a domov vám pošlú testovaciu sadu. Navyše, hrať sa bude aj o 111 cien, top cenou je iPad. Stránku nájdete na tejto adrese: www.sebiumglobal.sk a naplno by mala fungovať od zajtra, teda utorka 19.3.2013.
Samozrejme, na vás aj v lekárňach budú čakať akcie a zľavy na výrobky z rady Sébium, napr.Sébium Moussant 500ml za cenu 200ml a MiniKit Sébium (Sébium H20, Sébium AKN, Sébium Peelingovy gél). Ja osobne som na výrobky veľmi zvedavá, dúfam, že aj vy. Dajte mi vedieť keď niektorý z nich vyskúšate!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. testovacia sada je zadarmo? pekny blog inak, pomaha mi pri tom ci mam nieco kupit alebo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. testovacia sada je zadarmo? pekny blog inak, pomaha mi pri tom ci mam nieco kupit alebo nie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta