DIY alebo Nevyhadzujte staré rárohy!

13:51

Zbožňujem staré pôjdy, povaly či humná. Dá sa v nich nájsť veľa nenormálne krásnych vecí. Možno nie na prvý pohľad ale až na ten druhý. Jedným z takýchto mojich úlovkov bolo staré zrkadlo s ručne robeným rámom a podstavec pod kvetináč.


 (Už len rám bez poškodeného zrkadla)

(Podstavec pod kvetináč)

Zrkadlo bolo už riadne zničené, ale rám bol v zachovalom stave, takže som sa pustila do prerábky. Najprv som si v sklenárstve dala spraviť nové zrkadlo. Skoro nič ma to nestálo a  spravili mi to na počkanie. Čiže nadšenie :). Potom som si rám aj podstavec ošmirgľovala, keďže mali na mnohých miestach popraskanú a olupujúcu sa starú farbu. Pri ráme som šmirgľovala tak statočne, že som oddelila niektoré spoje, takže mi to ocko musel opätovne zvariť. Potom som si rám aj podstavec odmastila pomocou benzínalkoholu. Napokon som si v predajni farby laky kúpila metalickú matnú zlatú farbu v spreji a všetko ňou pekne prestriekala.


A tramtadadá tuto máme výsledok:


A zo stojana na kvetináč sa stal svietnik:


Dokopy to skoro nič nestálo a výsledok je myslím viac ako uspokojivý :). Zvyknete si aj vy prerábať veci, ktoré by inak skončili v koši? 

LadyZet.



Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Já mám moc ráda staré věci :-) Nejradši je ani neupravuji, pokud je to možné, protože ten omšelý vzhled úplně miluju! Vždycky se snažím zachovat v nich právě to, co mě na nich upoutalo, ten dech historie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sama to nerobím, ale nesmierne sa mi to páči! Sledujem blogy, kde baby takéto staré vecičky prerábajú, je to úžasné. Takýto predmet má dušu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta