Rimmel Wake me up foundation - 100 Ivory

20:25

Rimmel Wake me up make-up kraľuje na blogoch a hlavne You Tube už asi rok. Videla som ho medzi obľúbencami naozaj známych beauty guru, porovnávali ho s Chanel Vitalumiére Aqua, recenzie na blogoch boli takmer výlučne pozitívne... Takže som predsa len nakoniec neodolala a kúpila som si ho aj ja. A... Neviem, nie som z neho až tak namäkko. Nie že by bol zlý, ale podľa mojej osobnej mienky je to len make-up Recover (taktiež do Rimmelu), ktorý sa už nepredáva, prebalený do iného balenia
Rimmel Recover Make-up
Samozrejme, nie je to na 100% to isté, ale nemám pocit, že by to bolo niečo maximálne prevratné. Je to presne taký istý ľahký make-up s drobučkými trblietkami a veľmi prirodzeným efektom. Ale pekne po poriadku.

Balenie je sklenené, s podivným oranžovým viečkom, celkovo nie som fanúšik tvaru aký Rimmel zvolil, ale to je len vec vkusu. Dávkuje sa pomocou pumpičky, to naopak oceňujem, lebo je dobre ovládateľná a ľahko sa dá manažovať množstvo, ktoré z fľaštičky vyjde. Čo sa týka odtieňa, ja som zvolila najsvetlejší zo 6 odtieňov - 100 Ivory. Je pre mňa trošku svetlý, ale keďže sa blížia studené a tmavé dni, predpokladám, že ešte trochu vyblednem. Čo mi však nebude sedieť asi nikdy, je podtón, je viac-menej neutrálny, kým ja by som potrebovala teplejšie tóny viac do žlta. S odtieňom teda nie som dokonale spokojná, možno ak by som zvolila tmavší, sadol by mi viac. Aby som nezabudla, cena bola 9,99€, ale zas a znova som mala akúsi zľavu, takže ma stál asi 7€. 



Čo konzistencie týka, tam vidím jediný rozdiel medzi Wake me up a Recover make-upom. Recover bol o niečo tekutejší, možno aj kvôli baleniu, ktoré pumpičku neobsahovalo. Wake me up je príjemne krémový, najlepšie sa nanáša prstami. Ak chcete docieliť čo nadprirodzenejší efekt, odporúčam ho chvíľu zahriať medzi prstami a naniesť takmer tak isto, ako si nanášate obyčajný krém, make-up sa tak do pleti vpracuje a bude takmer neviditeľný.

Krytie je podľa mňa stredné, pleť zjednotí, ale ak máte výraznejšie kruhy pod očami ako ja alebo stopy po akné, korektor bude nutný. Na pleti vyzerá dobre, pekne sa prispôsobí, nevytvára efekt masky a keďže nie je matujúci, pleť rozžiari. Obsahuje aj ochranný faktor SPF 15, teda je vhodnejší skôr na bežné denné nosenie ako na párty, kde sa bude veľa fotiť. Jedinou slabinou je pre mňa výdrž, mám zmiešanú pleť a ak si nedám na T-zónu matujúci primer, už okolo obeda sa môj nos aj čelo mierne lesknú, aj po zafixovaní púdrom. Mastnej pleti by som teda tento make-up neodporúčala vôbec.

pred nanesením Wake me up make-upu

po nanesení Wake me up make-upu

pleť po nanesení Wake me up zblízka
Ak sa obávate trblietok, nie je to až také strašné, nemusíte sa báť, že budete vyzerať ako diskoguľa, skôr sa na pleti vytvorí veľmi prirodzený jas, ako po nanesení rozjasňovača, pokúsila som sa vám ho zvečniť pod umelým osvetlením:

Wake me up make-up od Rimmelu by som hodnotila 3,5 bodmi z 5, je to dobrý make-up na bežné nosenie, hoci výdrž aj krytie mierne zaostávajú. Odporučila by som ho majiteľkám normálnej až suchšej pleti, ktoré majú rady prirodzený finish.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

7 komentárov

  1. No ja neviem, ja som ten make-up vyskúšala už dávnejšie a nesadol mi vôbec.. najsvetlejší odtieň mi bol akýsi tmavý, konzistencia mi prišla trochu zvláštna a na pleti mi prišiel taký.. ja neviem, prišla som si veľmi neprirodzená a pritom som ho do pleti poriadne spracovala.. a výdrž bola úplne nula bodov :/ za mňa NIE.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Make upy su velmi individualna vec, kazdy ma inu plet a ocakava nieco ine, takze asi tak.. Aky make-up odporucas ty? ;)

      Odstrániť
  2. Ahoj ja ho pouziavam uz vyse pol roka ak nie aj dlhsie :) velmi mi vyhovuje narozdiel od recoveru ktory mi skoro nic neprekryl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, ze ti sadol, ja som Recover pouzivala takmer celu strednu a efekt mi prisiel takmer identicky s Wake me up, mozno lepsie kryje prave preto, ze je hustejsi :)

      Odstrániť
  3. Ja ho mám už dlhšie, používala som ho pred letom a teraz po lete som ho znovu vytiahla a takto poviem, teším sa keď ho miniem :D Napriek tomu, že moja pleť má skôr sklon k vysušovaniu, celkom dosť sa po ňom lesknem a bez púdru to s ním neviem vydržať. Oveľa viac mi vyhovoval od Rimmelu ten s červeným vrchnáčikom, lasting finish sa tuším volá, len keď sa mi minul, v drogérke nemali môj odtieň a vzala som tento bez toho, aby som si všimla, že obsahuje tie rozjasňujúce trblietky. A odtieň mi tiež nesedí tak, ako by som potebovala... No tak mi treba! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som sa chcela spýtať, či nezalieza do pórov a línií... Celkom sa mi pozdáva to, čo sľubuje, ale akosi neviem nájsť recenziu, ktorá by ma postrčila smerom ku kúpe.

    http://nochokestroke.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja som s nim viac ako spokojna, pretoze ho pouzivam dennodenne :) ale predpokladam ze na zimu si kupim nieco hutnejsie..inak som rada, ze si spomenula ten Recover, uplne ma to vratilo do starsich cias kedy som ho obcas pouzila ale veru ten sa mi az tak nepozdaval, trblietala a leskla som sa s nim otrasne :) Wake me up je v tomto ovela lepsi, plet skor rozjasni a trblietky az tak nevidno..podla mna je to super lahky make up :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta