These are the days of our lives

19:45

Poznáte syndróm vyhorenia? Práca či škola (alebo aj všetko dokopy) vás nebavia natoľko, že takmer neviete nazbierať dosť síl, aby ste tam vôbec šli? Mňa tento syndróm v miernejšej forme postihol na začiatku tohoto semestra. Začala som magisterské štúdium v odbore, v ktorom som skončila to bakalárske a čím ďalej, tým intenzívnejšie mi je jasné, že to nie je nič pre mňa. Práca, kde si privyrábam popri štúdiu taktiež nie je žiadna sláva, ale keďže nepatrím medzi tých, čo sa narodili pod šťastnou hviezdou a môžu sa spoľahnúť na príspevok rodičov, je to nutnosť. Čas na nič iné mi už takmer neostáva.


Vražedná kombinácia.

Často si vravím, že ak by som sa namiesto filozofovania o tajoch byrokracie Európskej únie mala čas poriadne naučiť ďalší cudzí jazyk (v mojom prípade taliančinu), pravdepodobne by som na pracovnom trhu bola žiadanejšia ako jedna z mnohých absolventov nie práve najlepšie uplatniteľných vysokoškolských odborov. Čo si o tom myslíte? Je pre vás vysokoškolský titul "must have" alebo zastávate skôr názor, že úspech stojí hlavne na iných faktoroch? Veľmi rada si prečítam vaše názory. 

Našťastie to však so mnou nie je až také zlé, aby som celé dní nariekala nad svojím "nešťastím", takže sa v posledných týždňoch vyskytlo aj pár svetlejších momentov. A keďže sama som menší "stalker" a rada čítam na blogoch o životoch iných, rozhodla som sa s vami o ne podeliť.

Jedným z nich bola rock´n´rollová párty v KC Dunaj, skvelo hrali, len ma odrádzalo to množstvo hipsterov a to, že sa tam takmer nedalo dýchať. Bohužiaľ je to však jeden z mála podnikov, kde majú akcie s hudbou, na akú sa viem zabaviť aj ja. Rada sa na takéto akcie aj tématicky nahodím a nalíčim, tentoraz som zvolila taký mix medzi pin up štýlom a rockabilly. Poznámka: Na tejto fotke dokonalo vidno, prečo sú make-upy s ochranným faktorom SPF nevhodné na fotenie s bleskom :D.

Minulý víkend sme boli so sestrou v Prahe, nemali sme nejaký konkrétny plán okrem toho, že sme chceli ísť pobehať pár obchodov, osláviť kamarátove narodky a pozrieť si výstavu World Press Photo 2012. Všetko z toho sme stihli. ;)
Prvú noc sme spali u našej tety a tá má dve nádherné barmské mačky a jedného britského kocúra, sú to neskutoční fešáci a barmské mačky sú navyše extrémne prítulné. Myslím, že aj keď je určite lepšie si vziať mačku z útulku, pri týchto šľachtených plemenách aspoň presne viete, čo sa od nich dá čakať a barmské mačky majú podľa mňa geniálnu povahu. Čo poviete, no nie sú nádherné?
barmský kocúrik Azis

barmská mačka Alijuša

britský kocúr Atis

Výstava World Press Photo bol naozaj zážitok, fotky boli veľmi silné a z mnohých sa nám tisli slzy do očí - viaceré boli po zemetrasení a tsunami v Japonsku či o nepokojoch zo Severnej Afriky. Niektoré mali oveľa jednoduchší koncept, mňa dostala séria fotografií muža, ktorý sa s láskou staral o svoju ženu s Alzheimerovou chorobou aj keď ho už vôbec nespoznávala.

A toto boli naše outfity. Na celodenné behanie po Prahe hlavne pohodlné.
Nikavero


Lady Zet

V Sephore sme využili akciu 2+1 zdarma na dekoratívnu kozmetiku a zaobstarali si 3 rúže, všetky sú napočudovanie veľmi dobré, swatche a menšia recenzia v niektorom z ďalších príspevkov.

No a nakoniec sme neodolali ani (na blogoch toľko propagovanému) Friscu a na grilovačke sme vyskúšali rovno 4 príchute. Našimi favoritmi sú Jablko&Citrón Dry a Čierna Ríbezľa. Inak, vážne netuším, prečo sa nepredáva aj na SVK.

Ja som si tento víkend užívala doma na východe, kde som si pochutnávala na domácich jablkách, hruškách, ale aj na našej vynikajúcej "BIO" hruškovej šťave - pár fliaš som ozdobila kúskom prírodného špagátu a vyschnutými kvetmi, na druhý deň sme ich totiž darovali. Podľa môjho názoru aj takýto jednoduchý doplnok spraví naozaj veľa, nemyslíte?




Ako trávite tieto krásne jesenné dni vy?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

17 komentárov

  1. jééj super fotky:))) tá BIO šťava vyzerá parádne:) a určite to je super aj ako darček:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na prvej fotke si obzvlášť krásna :) inak tá výstava fotografií musela byť nádherná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) A vystava bola naozaj silna, mali sme co robit, aby sme udrzali emocie na uzde..
      Nikavero

      Odstrániť
  3. ja som celý život vedela že chcem študovať a asi tak 5,6 rokov aj smer.. no a teraz v maturitnom ročníku som si jedného dňa uvedomila, že ma to sakra vôbec nebude baviť.. a čo mám robiť teraz netuším.. fakt nie. a preto mám presne taký pocit ako teraz ty :) titul určite must have nie je a častokrát o ničom nesvedčí ale neviem.. proste by som sama nebola zo sebou spokojná keby som skončila len s maturitou z gympla, ktorý je úplne nanič.. len neviem v čom ďalej pokračovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na Slovensku je titul takmer vsade must-have... ja mam pocit, ze bez neho nas ani neberu vazne a bez neho clovek moze tak jedine zacat vlastny biznis a aj to nemas zaruku, ze bez blbeho titulu pred menom s tebou niekto bude ochotny hovorit.. je to tu cele na hlavu.. mna tiez nebavi to, co studujem, tiez som akurat v prvom rocniku inzinierskeho studia.. a je to na hovno :D uvidime :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mňam, Frisco :-) Osobně si myslím, že titul není všechno. V dnešní době je vysokoškoláků všude tolik, že to postupně začíná ztrácet výhodu, kterou to dříve mělo. Jak se píše výše, maturita z všeobecného gymnázia je bohužel na nic, ale pokud má člověk odbornou střední v oboru, který ho baví a který chce dělat, tak podle mě titul na nic nepotřebuje. Stejně jako jsou i jiné způsoby, jak získat způsobilost, odborné kurzy, jazykové kurzy... Ano, jsou trubci, kteří se na lidi koukají zvrchu jen proto, že oni mají titul a ostatní ne. A ano, určitě vysokoškolské studium může usnadnit například hledání práce, může zajistit předpoklady k různým kvaifikačním kurzům. Ale já osobně si svůj titul nikdy na žádný doklad nedám a pokud se to po mně vyloženě nechce, nevyplňuju ho v dotaznících nebo přihláškách... Podle mě je důležité to, co člověk umí a dělá a to, jaký je. Titul z debila slušného člověka ani génia neudělá :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ani sa nebudem rozpisovat kolkokrat som to chcela vzdat :) ale viem, ze ten den, ked bude po vsetko budem stastny a spokojny clovek...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja práve študujem odbor,ktorý ma velmi baví,aj ked nás je máličko na Slovensku,ktovie,kde sa uplatním..asi skor budem musieť si urobiť aj Phd.,aby ma uznávali :( ale škola ma velmi baví,aj ked si nadávam,že som si mohla vybrať inšiu,ťe to budem mať ťažké...

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja sa teraz akurát rozhodujem na akú vysokú ísť, resp. či ma na ňu zoberú.. a čo ak nie.. Takže tiež mám také blbé obdobie ale je pravda, že netreba celý čas len smútiť nad tým, aké to je, ale aj si ísť užiť a odreagovať sa :) Inak prvá fotka je nádherná a mačky tiež!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta vystava byva aj v BA nie? tohto roku sa neplanuje?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, tak o tom neviem, urcite tam je Slovak Press Photo, ale o tom svetovom, neviem, ak ano, urcite odporucam sa tam ist pozriet :)

      Odstrániť
  10. No teda, uzasny clanok a skvele fotky. Ja studujem, co ma bavi a v praci robim to, co ma nikdy nebavilo a ani bavit nebude.. ale popri skole, no.. nestazujem sa :)
    To Frisco sa mi pozdava :) A ta hruskova stavicka, no mnaaam!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ahoj, čo sa týka vysokej školy musím z vlastnej skúsenosti zkonštatovať, že pokiaľ sa tomu odboru, ktorý študuješ, nemieniš venovať v budúcnosti deň a noc niekoľko rokov, nemá zmysel tam tráviť čas a ešte si privliecť nejaké zdravotné problémy:-) tiež som si myslela, že zo mňa bude super-duper novinár a teraz si tak akurát môžem písať titul pred menom:-(
    Krásne fotky, šikulky

    OdpovedaťOdstrániť
  12. mne sa britske macky strasne paci, maju nadherny sedasty hunaty kozusok a vyzaruju pokoj:). a k tym skolami myslim, ze dnes skor zoberu stredoskolaka, s tym, ze mu nemusia dat taky plat ako vysokoskolaka. A ten jazyk sa isto uc, otvori ti to dvere mozno aj tam, kde by si to ani necakala, anglictinu vie "skoro" kazdy, myslim, ze dnes je vyhodou vediet skor iny jazyk..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. tie barmské cice vyzerajú stále tak nahnevano? :) či sa im nepáčilo fotenie obom :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ony tak vyzeraju stale, nemaju tie klasicke "baculate" tvaricky, ale podla mna su aj tak nadherne :)
      Nikavero

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta