1.adventná nedeľa : Red Lips

9:00

A je tu prvá adventná nedeľa a s ňou aj čas, kedy sa už vianočné prípravy, tipy, triky a nákupy nie sú len šialeným pomútením mysle marketingovými ťahmi, ktoré sa na nás valia zo všetkých strán už od začiatku novembra. Preto sa na mňa hádam nenahneváte, ak vám v rámci našej mini predvianočnej série štyroch článkov (na každú advetnú nedeľu jeden) prinesieme zopár našich rád a postrehov. Prvý článok sa bude týkať klasického slávnostného líčenia - dramatických červených pier. Ako všetci vieme, červené pery pristanú každej žene, len si musí nájsť ten správny odtieň a v hlave si nastaviť ten správny postoj - troška sebavedomia k červeným perám nesmie chýbať! My so sestrou sme už poskúšali naozaj peknú kôpku výrobkov na pery v červených odtieňoch - lesky, tónované balzamy i rúže. Ja som vám nafotila asi tie "najčervenšie" z našej zbierky a ku každému vám pridám aj pár ich predností a negatív. Fotiek vás čaká dosť, preto sa vopred ospravedlňujem za nedokonalosti - nafotiť toľko výrazných odtieňov pri tak rýchlo ubúdajúcom svetle nie je žiadna sranda!
zdroj

Prvou trojicou sú nie úplne krycie, jemne priehľadné varianty červenej, teda viac-menej balzamové výrobky. Sú vhodné pre osoby, ktoré s červenými perami ešte len začínajú alebo na deň nechcú až tak veľmi vytŕčať z davu.

1. AVON Color Trend Lip Stix - Reddy To Go (cca 2-3€)
Prvým z troch "balzámkov" je ten najpigmentovanejší z teenagerskej rady firmy AVON - Color Trend. Sestra ho kúpila za pár šupov v nejakej akcii a obe nás prekvapil svojou výraznosťou a krycími schopnosťami. Na to, že na prvý pohľad vyzerá trošku ako hračka pre malé dievčatká nie je vôbec zlý - na pery sa nanáša veľmi jednoducho, hlavne kvôli jeho úzkej ceruzkovej forme, kryje pekne a výdrž je decentná. Ako jeho hlavnú nevýhodu vidím nekvalitné balenie - už od začiatku sa vysúva, len keď sa mu chce alebo keď sa s tým pol hodiny babrete.

2. e.l.f. Essentials Jumbo tyčinka na pery - Movie Star (cca 2-3€)
Asi najmenej pigmentovaným účastníkom dnešného článku je táto Jumbo ceruzka firmy e.l.f.. Mám ju asi necelý rok a bohužiaľ musím povedať, že sa asi pokazila, lebo čím-ďalej, tým sa nanáša horšie, tvrdne a je akási vosková. Veď si to môžete všimnúť aj na fotkách, doslova mi nechcela chytiť na pery. Nedá sa to porovnať s prvým článkom, v ktorom som o nej písala a porovnávala ju s ďalším červeným balzamom od značky Korres. Rozhodne by som ho neodporúčala.

3. P2 Sheer Glam Lipstick - 080 Casablanca
Poslednou jemnou variantou červenej je balzamový rúž nemeckej značky P2, ktorý nám poslala viennettka (ešte raz ďakujeme!). Značka P2 je pokiaľ viem niečo ako Essence alebo She u nás, mali by sa podobať kvalitou i cenami. Tento rúž je doslova a dopísmena to, čo by ste si predstavili pod tónovaným balzamom. Vyzerá síce výrazne, avšak na dosiahnutie výraznosti, ktorú mám na fotkách ja, je nutné ozaj prejsť po perách asi 10-krát. Je však krémový a zo všetkých troch by som ho odporučila asi najviac. Viem, že nie je u nás veľmi dostupný, veľmi podobný však nájdete aj u značky Essence, sestra mala jeden odtieň z ich basic rady a na perách sa choval takmer totožne ako tento od P2. 

Ďalšou kategóriou sú pigmentované lesky na pery. Osobne ani ja, ani sestra nie sme veľmi na lesky a keď už tak, vyberáme si tie výraznejšie a dlhotrvácnejšie. Preto sa do výberu dostali len dva z nich. Z kategórie leskov ma lákajú ešte Apocalips od Rimmelu, aj keď tie sú už technicky vzaté tekuté rúže - vyzerajú však veľmi podobne ako lesky. 

4. Catrice Colour Show Lip Gloss - 060 Little Red Dress (teraz v ponuke ako Infinite Shine Lip Gloss) - asi 3€
Tento lesk som objavila v sestrinej kolekcii a ostala som prekvapená ako dobre na perách vyzerá. Farebne je trochu viac do ružova ako ostatné, takže nevyznie tak krikľavo. Dobre sa nanáša, je naozaj pekne pigmentovaná, jediným negatívom je znova výdrž a možnosť rozmazávania. 

5. AVON Ultra Glazewear Lip Gloss - Fiery Red (v ponuke zväčša za 3-4€)
Ďalším leskom, ktorý ste už na blogu vidieť mohli je výrazná dramatická červená Fiery Red od AVONu. Musím povedať, že aj keď ho nepoužívam často, som z neho nadšená. Farba mi skvelo vyhovuje, veľmi pekne kontrastuje s bledou farbou mojej pleti a napočudovanie, vcelku vydrží. Minule som ho mala celý deň v práci (a všetci vedia, že ja v práci non-stop niečo jem, a to nerátam obed :D) a upravovala som ho za celým 8 a pol hodiny len 2-krát, čo je na lesk úspech. Za mňa rozhodne áno, ak chcem lesklý efekt. 

Predposlednou kategóriou sú klasické rúže, tých máme najviac a ako sa tak na to pozerám, aj odtiene sú dosť podobné, bude to asi tým, že vo všeobecnosti preferujeme červenú s modrým podtónom, ktorá opticky vytvára belšie zuby. Dúfam však, že sa mi konečne podarí objaviť aj peknú teplejšiu červenú vhodnú pre ryšavky, ak o nejakej viete, rada si nechám poradiť. 

6. AVON Moisture Seduction Lipstick - Red Kiss (do 5€)
Prvé tri rúže v tejto kategórii majú veľmi podobné farby a hlavne vlastnosti, preto budem stručná. Prvý AVON rúž je z rady Moisture Seduction, podľa mňa však nie je nijako špeciálne hydratačný a od klasickej verzie sa líši len zaujímavou štruktúrou - na samotnom rúži sa akoby prepletali tmavšie a svetlejšie časti, výsledok to ale neovplyvní. Farba je trochu viac do ružova, vhodnejšia pre chladnejšie typy ako som ja. 

7. AVON Ultra Colour Rich Lipstick - Red 2000 (tiež do 5€)
Rozhodne najuniverzálnejšia farba v našom výbere, AVON má tento odtieň v ponuke už asi večnosť, pamätám si ho ešte z katalóg, ktoré som si prezerala na základnej. Rozhodne  vedia, čo robia keď ho tak dlho nechávajú v sorimente, pristane totiž takmer každému. Kvalitatívne je na tom asi ako všetky AVON rúže, sú príjemné krémové a pigmentované, nie sú však dlhotrvajúce, môže sa preto vyskytnúť rozmazávanie.

8. Catrice Ultimate Colour - 080 My Red Card (cca 4,50€)
Farebne veľmi podobný AVONu - Red 2000, avšak s lesklejším konečným výsledkom. Je ešte viac krémový ako AVON, preto je tiež náchylný na rozmazávanie, farba je to však famózna. 

9. Essence dlhotrvácny rúž - 04 On The Catwalk (2,49€)
Tento rúž asi ani do kategórie červených nespadá, asi ma zmiatla červená obruba na jeho obale :D. Ale keďže som ho už nafotila spolu s ostatnými, musím ho sem pridať a rovno vám môžem podať krátku recenziu, keďže ide o nový výrobok značky Essence - dlhotrvácne rúže. Tento je v príjemnom, ružovkasto-červenom odtieni, ktorý na mne vyzerá veľmi prirodzene. Čo sa však kvalít týka, ani sestru ani mňa nenadchol, rúž aj napriek krémovej konzistencii vysušoval a ani náhodou nebol trvácny. Plus pigmentácia tiež nebola oslnivá. Možno to ešte risknem a skúsim ďalší odtieň, ale nemôžem tvrdiť, že by som sa poň hnala do drogérie, existujú oveľa lepšie rúže. 

10. Sephora Collection Color Lip Last - 19 Pure Red (okolo 12-13€)
O la lá, prichádza môj jasný favorit, moja jediná láska :D. Tiež za neho vďačím Viennettke, keďže u nás Sephory nemáme. Krásna, sýta červená s hebkým, až zamatovým finishom a nekonečnou výdržou. Je síce pravda, že môže byť suchší a počas nosenia ho zvyknem sem-tam pretrieť balzamom na pery, ale ten efekt za to stojí. Cena je pomerne vysoká, viem však, že Sephora zvykne mať rôzne akcie 1+1 zdarma alebo 2+1 zdarma, a potom sa to už fakt oplatí. Plus krásne hroznovo vonia :). 

11. L´Oreál Carrese Wet Shine Stain - 300 Juliet (v DM 11,90€, kúpené vo Fann za 6,99€)
Samodtanú kategóriu tvorí najnovší prírastok do "červenej rodiny", novinka od L´Oreálu - ich lesko-stain (ťažko to inak opísať). Štve ma, že je v DM-ke tak nechutne drahý, preto som neodolala akcii vo Fann parfumérii, kde ho mali za necelých 7€. Zaujal ma najmä tým, že má ísť o niečo podobné (ak nie takmer to isté) ako Glossy Stain od Yves Saint Laurent, ktoré už dlhší čas hýbu blogosférou. Podobnosť je možná, ba pravdepodobná, keďže firma Yves Saint Lauren je vlastnená L´Oreálom. 

Popravde sa ešte stále neviem rozhodnúť či som z neho nadšená alebo sklamaná. Myslím, že asi niečo medzitým. Efekt tohoto výrobku je určite jedinečný, keďže spája efekt lesku s extrémne dlhou výdržou a silným zafarbením ("stain-om") pier. Čo mi však vadí je to, že na perách ho po chvíli začnem akoby cítiť, pri niektorých príležitostiach sa mi dokonca zdalo, že je lepkavý, inokedy nie... Jeho zaujímavá textúra je jeho prednosťou a zároveň aj slabinou, povedzme, že ja osobne preferujem klasické rúže. Určite by ma však zaujímalo, ako by sa choval pri neutrálnejších odtieňoch. 

Tak, ako sa vám páčil môj špeciál? Môžem vám povedať, že nebolo až tak úplne ľahké to celé nafotiť, tak dúfam, že sa pre vás článok je aspoň ako-tak nápomocný a pomôže vám pri výbere vášho slávnostného červeného rúžu. Ja viem, že pri štedrovečernej večeri budem mať určite na sebe matný rúž od Sephory ;). Alebo máte pocit, že mi viac pristane iný z našej kolekcie?

Peknú nedeľu prajeme!

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

16 komentárov

  1. lesky nepoužívám a nejehezčejc vypadá ta předposlední

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No mňa by zaujímalo ktorý sa hodí mne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetky odtiene červenej sa ti riadne hodia ani by som neverila že to tak niekomu môže pasovať ako tebe:)) krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Ktovie, možno keby si si ich takto do radu všetky vyskúšala aj ty, možno by ti tiež pasovali, z článku sa dá všimnúť, že inklinujeme ku takých všeobecnejším, klasickým červeným odtieňom, ktoré sadnú takmer každému.
      Nikavero

      Odstrániť
  4. jej zmenili ste vzhlad blogu.. mne sa pacil aj ten predchadzajuci..ale ani toto nie je zle.. cervench mate naozaj pozehnane.. ja mam len v palete leskov cervenu, inak ju nenosim.. pretoze mam pocit, ze sa mi nehodi..

    Viva la Vida

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten predchádzajúci bol síce pekný, ale nebol originál náš, bola to proste stiahnutá šablóna, tak sme chceli zmenu na niečo z našej tvorby. A v jednoduchosti je krása, ako sa hovorí :).
      No a k téme červených pier, ja si ozaj myslím, že červená sa hodí každému - samozrejme, musí s tým byť stotožnená aj nositeľka, takže ak sa na to niekto necíti, prípadne ma štýl, ku ktorému sa výrazný make-up nehodí (ak niekto chodí každý deň v mikine a rifliach, asi by to nevyznelo najlepšie :)), netreba to podľa mňa siliť.
      Niakvero

      Odstrániť
  5. Červená ti opravdu velmi sluší, ani se nedivím, že máš těchto odstínů takovou sbírku :-) Jsem ráda, že i ty ode mě mají úspěch :-) Kdybych měla na červenou odvahu, moc by se mi líbila ta první rtěnka od Avonu, to je nádherný odstín. Ale jsem srab, tak si radši zůstanu u svých růžových a nude :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pre zmenu pocit, že mne veľmi nepristane ružová :) A vyzerá to ako poriadna kopa, treba však brať do úvahy, že sú tam zahrnuté aj sestrine vecičky, ktorých je paradoxne viac ako mojich.
      Nikavero

      Odstrániť
  6. S Red 2000 súhlasím, to je skutočne krásny odtieň a tak isto aj lesk od Avonu je super, aj keď je pravda, že ho nepoužívam veľmi často . Ja mám ešte rada jeden červený rúž z limitky GG od Oriflame.. kúpila som ho v nejakej akcii, ale som z neho milo prekvapená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Najviac sa mi paci 6tka. S cervenou je to komplikovane, ale 100% suhlasim, ze pre kazdu zenu existuje ten spravny cerveny odtien, len ho musi objavit.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Doma nasyslené rudé rtěnky, mám zálusk na Rimmel Apocalips v odstínu Apocaliptic (nádherná řvavá neonově růžová) a pleť ve stavu, kdy se můžu jen zamaskovat korektorem, nanést řasenku, aby to alespoň k něčemu vypadalo a počkat, až ta katastrofa přejde a už vůbec na svou pleť nápadnou rtěnkou neupozorňovat. Ach jo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ojojoj, poznám tieto stavy, mňa chytajú posledné dni (fotky som našťastie nafotila, kým to ešte nebolo také tragické..:)
      Nikavero

      Odstrániť
    2. Tak jako teď jsem vypadala naposledy v pubertě. Změna antikoncepce udělala své, musím si pro jiné prášky (a do drogerie pro zásoby korektoru). Moje sebevědomí šlo k ledu a výrazných rtěnek je mi tak líto. Ještě sháním temně fialovou, něco na způsob MAC smoked purple, ale ideálně něco, co je dostupné normálně v kamenném obchodě, abych si to mohla naživo osahat. Mám o tom svém vysněném fialovém odstínu v hlavě poměrně dost přesnou představu a internet mě akorát mate, protože tyhle barvy jsou nevyfotitelné a navíc zrádné co do podtónu (nechci nic hnědého, takže žádnou burgundskou temně červenou, ale opravdu čistokrevně švestkově modrofialovou). Myslím, že si udělám radost, až se mi za nějaký čas pleť snad spraví. Jsem ochotná do té své vysněné barvy investovat i vyšší sumu na své standardní poměry, kdy si myslím, že dát tisíc korun za řasenku nebo make-up je prostě blbost. :-)

      Odstrániť
  9. Mně se hodně líbí rtěnka Rimmel Lasting finish odstín Burning desire (červená, trochu hnědavě bronzová) a mám Apocalips od Rimmelu v odstínu Aurora (červená s malinovými problesky).

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta