Vianoce 2013

17:07

Šťastné a veselé! Aj v roku 2013 pokračujeme s našou minuloročnou tradíciou zosumarizovania našich obľúbených tohtoročných darčekov. Ježiško bol naozaj štedrý a dokonca sa triafal aj do nášho vkusu (určite tomu dopomohli naše wishlisty :). Samozrejme, neberte tento post ako chválenkárstvo, pre nás je to skôr poďakovanie a pre vás to môže byť inšpirácia na budúce darčeky (aj pre seba;)). 

Sestra zbožňuje rôzne rozkošnosti a veci na DIY - Ježiško ju potešil drevenými pečiatkami, srdiečkami a mozaikovým kamienkami, som si istá, že sa na blogu objavia aj v akcii. 

Kozmetika u nás nikdy nie je veľmi obľúbeným darom, asi hlavne preto, že toho máme naozaj dosť a naši blízki by to s nákupom mali dosť ťažké. Pár kúskov sa však k nám aj tak dostalo. Konečne sme sa dostali k maskare Mega Effects so špeciálnou kefkou od AVON-u a pribudla nám aj nechtová kúra a trblietavý suchý olej na telo. 

Sviečka a anjelik na dotvorenie sviatočnej atmosféry.

Ďalšie drobnosti ako zápisník na poznámky a vodolepky (tzv. water decall) na nechty. Boli ešte aj mačičkové, ale tie má už sestra na nechtoch. ;)

Jeden z naj darčekov je táto zbierka kreslených mini-hororových príbehov. Každý je iný, jedinečne ilustrovaný a s originálnym dejom. Naozaj špecialita do našej knižnej zbierky!

Na byte sme všetci kávičkári a keďže nemáme presso stroj, kávu si zvykneme kupovať už priamo namletú. Aróma z nej však rýchlo uniká, preto som si už dlho priala ručný mlynček. Už sa teším, ako v ňom budem mlieť nejaké špeciálne odrody a káva prevonia celý byt. 

Dočkala som sa aj parfému z môjho wishlistu, a to Kenzo - Amour Florale. Ako naznačuje už názov, je čisto kvetinová, čo mne ale vôbec neprekáža. Ak máte rady biele kvety ako gardéniu či frangipani, bude sa páčiť aj vám. Jedinou chybičkou na kráse je kratšia výdrž, preto je fajn, že som dostala veľké, 85ml balenie :).

Sestrina láska ku Hello Kitty sa prejavila aj na darčekoch, prírastok do domácnosti  je osuška a teplá deka. 

Ďalší kuchynskí pomocníci. Cukrárska kniha sa u sestry určite nestratí a ja mám nový, ostrý nôž na sekanie zeleninky. 

Pokračujeme v kuchynskej tématike, pribudli nám totiž nové varešky a misky.

A čo je v kuchynskej nádielke to naj? Určite tento mixér/robot, zvládne šľahanie i hnetenie cesta, navyše sa dá používať samostatne bez podstavca i misky a dokonca sa vie pretransformovať aj na ručný mixér. 

Z kategórie oblečenie nesmie chýbať tradičný huňatý sveter, pre sestru niečo s mačičkami a pre mňa teplučký šál s tartanovým vzorom

Na moje veľké potešenie som dostala aj jednoduché, ale veľmi krásne a klasické plniace pero Parker. Ja totiž nerada píšem klasickými guľôčkovými perami a už dlhšie som sa obzerala po niečom kvalitnejšom. Teraz už len dokúpiť atrament. :)

Každý potrebuje aspoň jeden poriadny hrnček na čaj. Ja som dostala tento dokonalý handmade kúsok s rozkošným vtáčikom zo Sashe. 

Bez ponožiek si Vianoce asi nevie predstaviť nikto :).

Sestra dostala poriadnu nádielku v podobe trendovej tašky Gorjuss a peňaženky Santoro, presne podľa jej vkusu!

Ako som spomínala už aj v minulom článku, chytili nás vzorované pančuchy, čo neostalo nepovšimnuté a pribudli nám ďalšie vzory a kúsky. 

Zo Sashe sú tiež tieto prenádherné šité náušnice, tento typ chcem už dlho-predlho a keď ho konečne mám, chcem ďalšie! Najlepšie v čierno-zelenej kombinácii. No a sestru potešila ďalšia korálka na jej Pandora náramok, tentokrát v tvare snehuliaka. 

Ozdôbky do vlasov mám veľmi rada, a to, že k ryšavým vlasom viac pristanú tie zlaté vedia aj moji blízki, preto mi nadelili tieto zaujímave hrebienky a sponu s pávom. 

Sestra má tiež rada ozdôbky do vlasov, preferuje však všetko, čo je milé a rozkošné - preto dostala sponu so šťavnato vyzerajúcimi čerešňami a ružovú gumičku so zajkom. Ako bonus na obrázku vidíte ešte aj ručne robenú brošničku mačky zo Sashe

Sestru potešila aj sada tanierika aj mištičky od tej istej autorky, ktorá robila aj môj hrnček s vtáčikom a raňajky si môže dávať aj z malého tanierika s názvom Veselé sliepočky :).

No a ako posledný je tu môj termofor, všetci vedia, že som veľmi zimomravý človek a horúci termofor je mojím verným spoločníkom počas chladných zimných večerov. Tento je okrem toho, že je praktický aj naozaj pekný, v červenom svetri a so sobom. :)

Aké darčeky najviac potešili vás? Dostali ste aj niečo kozmetického charakteru?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

8 komentárov

  1. Ten červený huňatý svetr je boží!!

    Já jsem nic moc kosmetického charakteru nedostala, protože jsem nějak noc moc nechtěla :) Na moji nadílku se můžeš podívat zde: http://sororessa.blogspot.cz/2013/12/jake-byly-vanoce-2013-co-jsem-dostala.html

    Naprosto nejvíc mě potěšila zrcadlovka a notebook.
    A.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je krása :) najmä tie handmade vecičky a kabelka s tou peňaženkou, úplná lahôdka :) závidím aj kenzo vôňu, frangipani je čosi nádherné, vonia tak aj enigma dare to dream od oriflame :)
    ja som z kozmetiky dostala len šampón a balzam na vlasy klorane s magnóliou od priateľa. moja blízka rodina to vzdala, mám totižto prepchatú kúpeľňu a len sa vecí zbavujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak a už keď niečo z kozmetiky potrebujem (rozumej chcem :D) radšej si to kúpim sama, väčšinou totiž ide o veľmi špecifické záležitosti.
      Nikavero

      Odstrániť
  3. vy dostávate najkrajšie darčeky, len u vás tieto posty rada čítam :3.. a ja som nedostala nič, sama som sa obdarovala :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. teeeda,vy ste museli byť najsamlepšie :) Roztomilé podarúnky <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vaaaaau, veľmi krásne, zaujímavé darčeky :)

    http://lifewithstylebysaj.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne :))

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta