Prírodná starostlivosť o vlasy Avalon Organics

8:04

Mám ozaj rada iHerb. Okrem toho, že sú tam Real Techniques štetce za bezkonkurenčné ceny, spoznávam vďaka nemu aj mnohé "prírodnejšie" značky a produkty. Jednou z naj značiek, ktorú sa mi doteraz podarilo vyskúšať je Avalon Organics. V ponuke majú ošetrujúce aj čistiace prípravky na pleť, ale aj starostlivosť o vlasy i telo. Ja som opatrne začala levanduľovým kondicionérom (lebo vôňou levandule sa predsa nedá nič pokaziť) a po dobrej skúsenosti som sa osmelila aj na rozmarínový šampón. 

Avalon Organics Objemový šampón s rozmarínom
Objemový šampón s rozmarínom som si kúpila zo strategických dôvodov, lebo aj keď by človek povedal, že pri kučeravých vlasoch nemôže byť s objemom problém, nie vždy je tomu tak. Ja mám napríklad vcelku jemné vlasy a ak na nich používam rôzne výživné výrobky na ich skrotenie či uhladenie, väčšinou skončia spľasnuté a bez života. Osvedčila sa mi však kombinácia šampónu na objem s hydratačným kondicionérom. Preto som s výberom druhu šampónu nemala veľký problém, a to, že je rozmarínový bol len bonus, keďže vôňu rozmarínu zbožňujem. Šampón je tak isto ako aj kondicionér v krásnej zelenej fľaške, ktorá pripomína tradičné zelené sklo – nie je však naozaj sklenená, čo môže byť v kúpeľni len pozitívom, nikto predsa nechce, aby došlo k nehode. Objem je u oboch výrobkov väčší ako zvykne byť pri slovenských šampónoch (veď v Amerike je všetko väčšie, však :D), až 325 ml za necelých 8 amerických dolárov. Rozmarínový šampón vonia tak, ako by ste čakali – romarínovo. Je to však skutočná rozmarínová vôňa, akoby ste do ruky vzali zopár lístkov rozmarínu a premiesili ich medzi prstami.  Nie je veľmi tekutý a úžasne pení.


Trošku som sa obávala ako bude peniť, neobsahuje totiž tradičné SLS (Sodium Laureth Sulfate), ale miernejšiu verziu sulfátov – Sodium Coco Sulfate. Sú rôzne názory na to či je tento druh sulfátu lepší alebo nie, mne minimálne menej vymýva farbu z vlasov a nedráždi pokožku hlavy, čo je vždy príjemné. Vlasy umyje dokonalo a po vysušení sú znateľne objemnejšie, nadýchané a prevoňané. V kombinácii s výživným kondicionérom nelietajú ani nie sú prlíliš suché (aké by to bolo bez neho som netestovala, neviem si predstaviť umývanie vlasov bez kondicionéru, vyzerali by ako kopa sena).  

Rozhodne mu dávam 5 vlajočiek z 5, jediné, čo by som mu mohla vytknúť je nie práve najľahšia dostupnosť, v obchodoch nie je dostupný vôbec a treba pátrať na nete. 

Avalon Organics Výživný kondicionér s levanduľou
Výživný kondicionér s levanduľou použivam už dlhšie ako šampón a hoci ho mám veľmi rada, stále je pre mňa jeho používanie trošku nezvyklé. Kondicionér totiž neobsahuje silikóny ani im podobné chemické látky, výživu vlasov majú namiesto nich zabezpečiť rôzne oleje a maslá. A kto ste skúsili prírodný kondicionér, určite viete, že je to úplne iná káva.  Pri použití bežného silikónového kondiconéra sú vlasy instatne hebké, ľahko sa rozčesávajú a sú jemnejšie – to všetko môžete cítiť hneď počas nanášania. U tohto kondicionéra je to inak. V sprche mate pocit akoby ste si ho ani nedali, vlasy sú stále drsné a až tak dobre sa nerozčesávajú (ja si vlasy češem  hrubým hrebeňom priamo v sprche po nanesení kondicionéra). Zato divy sa dejú až po vysušení vlasov. Sú krásne hebké, voňavé a nezaťažené množstvom silikónov. Musím však povedať, že keď som tento kondicionér nekombinovala s prírodným šampónom, nebolo to ono, vlasy sa mi po ňom rýchlo mastili a prišli mi trochu spľasnuté. 


Ale ani divné nanášanie nezabránilo tomu, aby som si tento kondicionér obľúbila a rozhodne si ho plánujem kúpiť znova - možno aj veľké, takmer litrové balenie :). Má odo mňa 4 z 5 vlajočiek


Jasné, ani tieto dva výrobky nie sú 100% prírodné, avšak mám pocit, že mojím vlasom robia lepšie ako klasické silikónové bomby. Tým však nechcem povedať, že všetci musíme prejsť na prírodné prípravky, aby sme mali krásne vlasy. Každej z nás to vyhovuje inak a som toho názoru, že ak ste so svojou terajšou rutinou spokojné, nevidím dôvod niečo meniť.

Aké šampóny a kondicionéry vyhovujú vám? Vyskúšali ste už nejaké prírodné produkty?

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. čo sa týka prírodných verzií starostlivosti, tak som verná Alverde zatiaľ, ktoré síce nie je, že mega prírodné, ale určite má lepšie zloženie ako klasické šampóny napríklad. Tiež mám jemné vlasy, takže kúpiť prípravok, ktorý nebude vlasy zaťažovať, elektrizovať je dosť ťažké, objemovým reklamám veľmi neverím, pretože som akosi ešte nenašla nič, čo by naozaj fungovalo, skôr sa dá len finálna úprava upgradeovať :). Ale toto vyzerá lákavo, už len z hľadiska vôní, rozmarín a levandula musí byť čarovná kombinácia, hlavne večer.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som práveže bola prekvapená, že mi táto značka sadla, doteraz som z tých prírodnejších značiek vyskúšala práve Alverde a ešte Laveru a obe mi narobili s vlasmi aj pokožkou hlavy poriadnu paseku. Takže som milo prekvapená :) A s tým objemom neviem, ja vidím rozdiel ak použijem objemový šampón a ak nie, ale možno je to dané aj kvalitou vlasov, moje sú pomerne jemné.
      Nikavero

      Odstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta