Moje hĺbkovo čistiace pleťové masky

8:00

Síce momentálne ma moja pleť vytáča podivnou suchou dermatitídou a snažím sa ju viac premasťovať ako hĺbkovo čistiť, aj napriek tomu som však dlhodobým fanúšikom ílových a čistiacich masiek. Mám overených obľúbencov, ale rada skúšam aj nové výrobky a značky.  V kúpeľni sa mi ich nazhromaždila pekná kôpka, preto vám dnes prinášam ich prehľad a moje odporúčania.


1. Queen Helen – Mint Julep Masque (227g; 2,8€)



Táto maska patrila medzi moje prvé nákupy na americkej stránke iHerb, keďže som o nej nespočetne veľa krát počula na YouTube.  Známe vloggerky i blogerky si ju veľmi pochvaľovali a prirovnávali ju k o dosť drahšej (ale tiež veľmi ospevovanej) maske Lush – Mask of Magnaminty. Mala som obe a jediný rozdiel cítim asi len v tom, že Mask of Magnaminty má v sebe nejaké peelingové čiastočky, je teda oveľa hrubšia a drsnejšia. Queen Helen má ílový základ a výraznú mentolovú vôňu. Efekt je veľmi osviežujúci, čistiace schopnosti priemerné. Aj napriek tomu si myslím, že ide o fajn masku, pomer veľkosť – cena je neprekonateľný a efekt porovnateľný s bežnými ílovými maskami.

2. AVON Planet Spa Perfectly Purifying Face Scrub with Death Sea Minerals (75 ml, cca 4€)



Ďalšie príjemné prekvapenie z AVONu. Tento ich peeling som si kúpila keď mi došiel môj absolútny favorit Bioderma Hydrabio. Jasné, nevyrovná sa mu, ale efekt je viac než potešujúci. Používa sa napoly ako maska, keďže ho treba naniesť, nechať chvíľu pôsobiť, a potom krúživými pohybmi zmyť. Má tiež akoby ílovú konzistenciu a pleť napočudovanie vôbec nevysúša, zanecháva ju hebkú a čistú. Ak sa mi pleť dá dokopy, určite by som znova zvažovala kúpu.


3. AVON Planet Spa Bali Botanicals Face Mask (75ml, cca 4€)



Táto maska by tiež mala byť čistiaca, avšak ide o slabší článok Planet Spa rady. Pekne vonia (ako pluméria) a jednoducho sa používa, avšak efekt je minimálny. Odporučiť ju nemôžem, ja ju používam len zo zvyku, keď si chcem trochu prečistiť pleť, avšak nechcem na ňu dávať niečo tak drastické ako mentolovú Queen Helen.


4. Alverde peelingová maska s ílom (50 ml, 3€)



Ďalšie milé prekvapenie. Redšia ílová maska s jemným peelingovým účinkom Alverde sa dobre nanáša, ľahko zmýva, prečistí póry a nedráždi pokožku. Samozrejme, čistiace účinky nie sú zázračné, ale efekt má, je ľahko dostupná v DM a cena tiež nie je zlá, takže po nej kľudne siahnite.


5. AVON Clearskin Pore Penetrating Black Mineral Mask (75ml, cca 4€)



Ako vidíte, hoci mnohé z vás nemajú na AVON bohvieaký názor, mne ich výrobky celkom vyhovujú. Preto som skúsila aj ich ďalšiu čistiacu masku, tentokrát z rady konkrétne na problematickú pleť. A nie je zlá, len je o niečo drastickejšia, keďže obsahuje aj kyselinu salicylovú. Pre citlivú pleť nič moc, mne sa osvedčila na lokálne pôsobenie pri nejakých problémoch, napr. som si ju nanášala iba na T-zónu a urýchlilo sa hojenie nedokonalostí. 


6. Bioderma Sébium Mask (40ml, 11,99€)



Nakoniec tu máme gumujúcu masku od Biodermy, ktorá je suverénne najzaujímavejšou zo všetkých masiek, ktoré vlastním. Bioderma túto novinku uviedla na trh vo februári tohto roka a ja som ju poctivo testovala až doteraz. Čo zarazí na prvý pohľad je jej menšia veľkosť a podivuhodná konzistencia. Táto maska je na pocit suchšia, osobne mi pripomína niečo ako menej silikónový podklad pod make-up. Postup použitia je tiež iný, na aký sme zvyknuté. Masku treba naniesť v hrubšej vrstve, nechať pôsobiť, a potom ju z tváre akoby zušúchať. Maska sa drdolí ako guma pri gumovaní, odtiaľ ten názov J. A spolu s týmito odpadávajúcimi kúskami sa z pokožky dostanú aj všetky nečistoty. A že to funguje, to vám môžem zaručiť, póry sú naozaj prečistené do hĺbky. Nič však nie je dokonalé, a aj toto má pre mňa háčik. Po takomto použití som červená ako paradajka a horí mi celá tvár. Po čase to ustúpi, ale nemôžem povedať, že by to bol príjemný zážitok, preto ju používam len striedmo. Druhou nevýhodou takéhoto nanášania, že pri tejto veľkosti masky ju máte tak na 5-6 použití. Pre tieto dôvody som ju skúšala naniesť aj klasicky, v jemnejšej vrstve a zmyť vodou. A efekt ostal, nie však až taký výrazný. Preto by som ju skôr odporučila majiteľkám menej citlivej pokožky. 

Tak a toto je prehľad všetkého, čo sa momentálne nachádza u mňa v kúpeľni. Vyskúšali ste niektorú z týchto masiek? Akú by ste mi odporučili? 

Vaša Nikavero

P.S.: Ak chcete vedieť aj o ďalších čistiacich maskách, ktoré som používala, pozrieť sa môžete aj na tento čánok.

Môže sa vám tiež páčiť

8 komentárov

  1. Ahoj, tak ja Avon tiež nemusím. Jediné, čo si tam kúpim, sú produkty z Planet Spa, Tie Tvoje masky vyzerajú lákavo, aj keď ten slabší článok z Planet Spa skôr len dizajnom. :-) Pri čítaní som si už myslela, že si kúpim Biodermu a vyskúšam ju, no keď som čítala ďalej, postup ma odradil. Škoda. A inak, z toho, čo tu uvádzaš, som ešte nemala ani jeden výrobok.... Prajem peknú stredu. :-)
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten peeling od Avonu mám a zapoměla si napsat, že nechutně, ale fakt nechutně smrdí jak chlap s levnou kolínskou =D

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to chvalabohu nepozorovala, mne vonia totožne ako celá rada s minerálmi s Mŕtveho mora :)
      Nikavero

      Odstrániť
  3. Také mám ty masky z Avonu a zatím spokojenost i když tu modrou mám teprve chvíli a zatím jsem ji použila max. 3x, takže tu budu muset ještě pořádně otestovat :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-april-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ta čierna maska od avonu ma lakala už davnejšie ale stale neviem akosi masky moc nemusim:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si ich dávam len počas sprchy alebo kúpeľa, tiež sa mi nechce behať s maskou na ksichte po byte :D
      NIkavero

      Odstrániť
  5. Spomedzi pleťových masiek u mňa fungovala zatiaľ len jedna a to malinová maska od H&M určená na čistenie pórov, netvrdím, že mi po jednej aplikácií zmizli z nosa všetky čierne bodky, no bolo ich podstatne menej a bolo to vidieť aj voľným okom, za mňa je to jednoznačne úspech.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta