Novinky v DM - Balea, Ebelin, Bio

8:34

Značky v dnešnej dobre chrlia jednu novinku za druhou. Až je niekedy ťažké sa v tom zorientovať. Na to tu vy máte blogerky, ktoré vám prvotný "screening" spravia za vás ;). Nebude tomu inak ani v tomto článku, kde vám predstavím novinky z dielne dm drogeriemarkt.

Začneme produktami značky Balea. DM-ka nám na testovanie zaslala sprej na odstraňovanie pachov z vlasov a telové mlieko v spreji.

Balea - Trend It Up parfém na vlasy
So sprejmi na odstraňovanie pachov z vlasov je to tak isto ako s osviežovačmi vzduchu. Pach nikdy neodstránia, ale niektoré ho dokážu veľmi šikovne prekryť. Tento malý pomocník vonia veľmi pekne, aj keď naozaj výrazne parfémovo. Pomerne silná kvetinová vôňa po nastriekaní do vlasov dokáže konkurovať aj reálnej toaletnej vode. Osobne nefajčím ani sa tak často nevyskytujem v prostredí, kde by mohli moje vlasy napáchnuť, ale ak sa taká situácia sem-tam objaví, rozhodne ho využijem. Na jednu vec by som si však dala pozor - ak to s týmto sprejom preženiete, dokáže vlasy zlepovať.

Balea telové mlieko v spreji s aloe vera
So zvyšujúcimi sa teplotami znova uprednostňujem sprchu pred dlhým kúpeľom a ľahšie telové prípravky pred telovými maslami a olejmi. Preto ma táto novinka v sortimente Balea úprimne potešila. Rozprašovač vytvára naozaj jemnú "hmlu", na môj vkus možno až príliš jemnú, keďže jedno miesto musím preto sprejovať dosť dlho, prípadne viackrát, inak na neho nedostanem dosť produktu. Telové mlieko je veľmi ľahké, vstrebáva sa takmer okamžite. Vonia príjemne sviežo. Hydratácia nepatrí medzi najlepšie, ale na leto, keď sa vám nechce nič riešiť a natierať sa, bude super.

Na zúbok sa ďalej pozrieme novým produktom z sortimentu Ebelin, ktorý zahŕňa rôzne pomôcky na skrášľovanie - štetce, kefy na vlasy a podobne. Ja som odtiaľ mala vyhladnutých pár kúskov, ktoré som videla na blogoch či YouTube videách.

Hubka na make-up a korektor a.k.a. "Beauty Blender"
Hubky tohoto typu sú čoraz populárnejším nástrojom na nanášanie make-upu. Priznám sa, ja som asi barbar, ale vo všeobecnosti mi najviac vyhovuje aplikácia prstami. To mi však nezabránilo, dať tejto napodobenine toľko ospevovaného Beauty Blendera šancu. Hubku treba pred používaním navlhčiť a make-up s jej pomocou jemne vklepať do pleti. Uznávam, je to šikovná vecička, ale proces je pomerne zdĺhavý, navyše ju stále treba umývať/prať. Mne sa najviac pozdávala na korektor pod oči, tam bol efekt veľmi pekný. Rozhodne to však nevidím na každodenné používanie.

Pomôčka na čistenie pleti
Čierne bodky a upchané póry sú niečo, s čím zápasím dlhodobo. Na čistenie používam primárne gély alebo krémy, ale začala som mať pocit, že to nestačí. Pokukujem po sonických kefkách, ale tie kvalitenjšie sú cenovo niekde inde ako moja platová kategória, preto skúšam tohto silikónového pomocníka. Zatiaľ mám pocit, že pleť skôr masíruje ako hĺbkovo čistí (ale ani to nie je predsa zlá vec), takže som zvedavá na účinky pri dhodobejšom používaní.

Blending štetec
Nájsť schopný štetec na rozotieranie očných tieňov do stratena v drogérii bolo až doteraz takmer nemožné. Nečakala som to, ale tento štetec za 2,70€ spraví veľmi solídnu robotu. Je jemný, nepĺzne a robí presne to, na čo je určený. Rozhodne odporúčam!


Nakoniec ešte zmienka o novej Bio značke potravín v DM. Aj pred jej uvedením bol podľa mňa v DM celkom dobrý výber rôznych zdravých potravín značky Alnatura, ale teraz si rôzne zdravé strukoviny, ovocné šťavy či iné mňamky kúpite priamo pod hlavičkou DM. 

Trošku ma mrzí, že na Slovensku nemáme okrem DM žiadny ďalší väčší reťazec drogérií, avšak je nutné uznať, že DMka má stále čo ponúknuť. Teším sa na skúmanie ďalších noviniek.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Tá hubka na čistenie pleti je úplne totožná s hubkou, ktorú mám od Avonu, akurát farba je iná, ale ten tvar je úplne to isté, mne sa s ňou umývalo jeden čas dobre, teraz som ju nejako odstavila, pretože už ani tie gély nepoužívam, takže ju tak často nepoužívam. A telové mlieko v spreji je podľa mňa super vynález, hlavne keď po dlhom letnom únavnom dni strávenom na slnku je potrebné sa rýchlo umyť, natrieť a ľahnúť spať, na toto je myslím ideálny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak mňa zaujal ten sprej na vlasy aj telové mlieko vyzerá fajn :) DM vie vždy potešiť, či už novinkami alebo cenami :) Ale ako píšeš, zišlo by sa viac drogérkových reťazcov u nás :P

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. skoda ze ta hydratacia nie je az taka :(
    ale ten blending stetec si musim teda kupit som dlho nad nim vahala

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta