Realash Eylash Enhancer sérum na rast rias

8:30

Aj v tomto článku budeme pokračovať v tématike zlepšovania kvality rias. Ako som už spomínala v mojej poslednej recenzii, s mihalnicami to nemám ideálne - sú pomerne krátke a ani hustota nie je ich silná stránka. Po dopoužívaní Artdeco séra na riasy je to o niečo lepšie, ale zázrak sa nekonal. 

Zázrak však tak trochu čakám od produktu, ktorý testujem práve teraz - a to od séra na rast rias od značky Realash. Pre istou dobou sa objavilo na viacerých blogoch a výsledky boli ozaj ohromujúce, takže keď som si s ich zastúpením vyjasnili podmienky spolupráce, neváhala som sa pustiť do skúšania. 

Balíček nám prišiel pekne zabalený, sérum prešlo zmenou imidžu, takže vám poličku v kúpelni môže zdobiť v tejto jednoduchej bielo-mentolovej verzii. Sľubuje ozaj veľa, až o 83% dlhšie a 79% hustejšie riasy, takže som ozaj zvedavá na výsledky.



Toto je momentálny stav mojich rias, nafotila som vám ich z každého uhla :). Sérum používam každý večer po odlíčení, má aplikátor asi ako očná linka, takže sa nanáša pozdĺž rias. Zatiaľ som neregistrovala žiadne nepríjemné pocity. 

Očakávania sú veľké, nechajme sa teda prekvapiť :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

1 komentárov

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta