Catrice Welcome to Las Vegas Limited Edition

11:37

Konečne aj k nám došla nejaká tá nová limitka značky Catrice. Kým u našich českých susedov sa stihli vystriedať najmenej tri u nás bola stále len limitka Enter Wonderland. Ale taraz sme sa konečne dočkali a pred pár dňami dorazila na Slovensko limitka Welcome to Las Vegas. Mne osobne sa táto kolekcia nezdá veľmi originálna a keď už niečo trblietavé a okázalé tak viac by som uvítala limitku od Essence Circus Circus. Tá bohužiaľ na Slovensku vôbec nebude takže sa musíme uspokojiť s tým čo máme. Plus Las Vegas mi veľmi pripomína terajšiu limitku Vampire Love od Essence. Trblietavý púder či odtiene lakov sú si veľmi veľmi podobné.

No ale k veci. Z limitky Welcome to Las Vegas som si zaobstarala dva laky na nechty. Červený s mini trblietkami Lovely Sinner a tmavomodrý Alluring Night. Oba tieto laky majú krásne široké štetčeky, s ktorými sa mi výborne pracovalo a schnú veľmi rýchlo čím som bola veľmi potešená. Farby nie sú moc originálne ale v mojej zbierke sa zatiaľ nič takéto nenachádzalo takže potešili. A červený sa krásne hodí na Vianoce :)

(Lovely Sinner)

(Alluring Night)

Mne sa viac páči Alluring Night s jeho sivomodrými odleskami a mikro trblietkami ale myslím si, že ani Lovely Sinner neostane nepovšimnutý (btw. schne hrozne nahrubo takže nadlak je nutnosťou - jeho jediná nevýhoda).

LadyZet

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. suhlasim, ze cerveny je idealny na vianoce:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super kolekce, zítra hned běžím do obchodu

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta