Winter freeze

10:30

Neviem ako vy, ale ja, akonáhle sa dostanem do aspoň miernej vianočnej nálady, začnem svoje nechty lakovať inak ako obyčajne. Zrazu sa objaví kopa flitrov, metalickej zlatej, striebornej, ľadovej modrej, kombinácií červenej a zelenej či dramatických tmavých farieb. Popravde som veľmi sviatočne naladený človek pomaly už od polovice novembra, takže ma každý pohľad na takto ozdobené nechty dokáže vianočne navnadiť. :)
A keďže romantické snehové vločky a námraza na stromoch nie a nie prísť, rozhodla som sa si ju pripomenúť kombináciou metalickej striebornej od Essence (v už nepredávajúcom sa odtieni 19 Rock´n´roll, avšak majú za neho náhradu, ich nový strieborný lak má názov 80 Icy Princess, síce nie ja taký istý, ale poslúži rovnako dobre) a efektového nadlaku Sparkle Touch od firmy Miss Sporty. Nadlak ma veľmi zaujal, je plný rôznofarebných flitrov v priesvitnom základe a keď ho nalakujete napr. na tmavozelený lak máte nechty alá vianočný stromček. ;) Aj keď by som bola rada, keby viac kryl, lebo ja by som bola schopná ho nosiť aj samý o sebe. Ale na nechty v štýle disco ball budem asi musieť použiť návod od Svartsvanur, keďže som ešte na flitrový lak, ktorý by dostatočne kryl, nenatrafila. Uvítam tipy. ;)

Dve vrstvy strieborného laku Essence plus dve vrstvy nadlaku Miss Sporty

A čo vy, lakujete si nechty "vianočne"? :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. Vypadá to moc hezky, i u tebe, i u Svartsvanur. Taky bych to vyzkoušela, ale jen na jeden nehet, přecejen to odlakování... :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten od miss sporty som darovala kamarátke pred jej stužkovou, lebo som chcela, aby mala pekne vytrblietané nechty.. no vo fľaštičke to síce vyzerá na poriadne husté flitre, ale na nechte by to chcelo aspoň 3 vrstvy pre poriadnejší efekt.. ale každopádne sa mi aj tak páči práve pre ten dúhový/kryštáľový efekt

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak to je skoda, ze ten odstin od essence uz se neprodava, protoze je uzasnej, presne takovej shanim..zkusim se teda podivat po tom novym, co jsi psala..diky za tip :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta