PUPA Make up Boutique - BE CHIC

14:24

Je po Vianociach a teda pomaly začína čas na povianočné recenzie, keďže ako správne milovníčky kozmetiky sme asi každá dostala čo-to na okrášlenie svojej tváre. Ja mám pre vás dnes recenziu jedného z predvianočných darčekov od kamarátky, krásnej paletky Be Chic od značky PUPA Milano, ktorá sa len nedávno dostala do našich obchodov. Od jej dostania som ju testovala celkom intenzívne a zdobila ma dokonca aj pri štedrovečernej slávnostnej večeri. 

Paletka vyrobená z tvrdého kartónu je celkom veľká, asi 10x10x2cm(nie práve do malej kozmetickej taštičky) a obsahuje 8,8g produktu - 4 očné tiene, mini čiernu ceruzku a penový aplikátor. Tá moja je v odtieni Purple Rainbow, ak by ste chceli vidieť ostatné, môžete si ich pozrieť na FB stránke značky PUPA Milano Slovensko. Balenie je naozaj pekné, dizajnu nie je čo vytknúť, ak, samozrejme nerátame praktickú stránku veci. :) Mňa malý vtáčik úplne očaril a vedela by som si ho predstaviť aj inde ako na kozmetickom produkte, pripomenul mi toto úžasné Folyno tetovanie. Cena je podľa FB stránky 7€.

Ako som spomínala vyššie, v paletke nájdete 4 očné tiene celkom slušnej veľkosti, ceruzku, aplikátor a dokonca na ľavej strane aj nejaké kvázi návody ako sa líčiť. Upozorňujem, neriaďte sa nimi, sú dosť nelogické a strašne mätúce, radšej dajte na svoje inštinkty. ;) Farby očných tieňov sú presne podľa môjho gusta, presne takéto chladnejšie odtiene fialovej som hľadala už dlhší čas. Navyše nie sú ani trblietavé, ani úplne matné, skôr taký saténový finish. Myslím, že krásne kontrastujú s mojimi zelenými očami bez toho, aby som vyzerala unavene. Navyše, v týchto chladných mesiacoch veľmi pekne ladia s ružovými lícenkami, za ktoré som vymenila tie zlatisté broskynkové, ktoré som používala v lete. Pigmentácia nie je najúžasnejšia, ale podkladová báza ju dosť vylepší. Na očiach vydržia dlho a nezhlukujú sa.

Odtieň číslo jedna je svetlá levanduľová farba, u ktorej by som bohužiaľ privítala oveľa väčšiu pigmentáciu, keďže si ho zvyčajne nanášam na celé viečko. Rozhodne sa s ním treba viac pohrať a pre mňa je to asi najväčšie sklamanie z celej palety.

Hm, viem, že mi asi neuveríte, ale odtieň číslo 2 je vlastne krásna studená biela farba, bez akýchkoľvek žltých či iných podtónov. Bohužiaľ, fotoaparát ho nechcel ani za nič normálne sfotiť, lepšie to však vidno dole na swatchoch. Je to ideálna farba na rozjasnenie vnútorného kútika a priestoru pod obočím. Pigmentácia je OK.

Trojka je môj favorit, výborne pigmentovaná chladná fialková farba, ktorá dodá celému looku ten správny šmrnc. Výborne sa s ňou pracuje, krásne sa rozotiera a ešte lepšie vyzerá, dokonalý očný tieň!

Štvorka je jediný teplejší odtieň, prirovnala by som ho k svetlejšej slivkovej farbe, pigmentácia je tiež fajn. Myslím, že bude mať využitie nielen s ostatnými tieňmi v tejto palete, ale dobre by vyzeral napr. aj s hnedými alebo "taupe" odtieňmi.

Tak a toto sú swatche, bohužiaľ tiene naozaj potrebujú nejakú tú podkladovú bázu, aby vyznela ich farba. Mne osobne to nevadí, lebo podklad(momentálne od e.l.f.-u) používam na dennej báze, keďže mám celkom mastné viečka a tiene sa na nich zvyknú zhlukovať. Ak sa vám však s bázou nechce babrať, neviem či je táto paletka pre vás to pravé orechové...
bez podkladovej bázy zľava: 1,2,3,4

S podkladovou bázou zľava: 1,2,3,4
No a toto je posledný swatch, a to mini čiernej ceruzky priloženej v palete. Je síce mini, ale je krémová a naozaj čierna. Trvácnosť nie je najdlhšia akú som kedy zažila, ale je geniálna na vytváranie tzv. smokey eye, dymového líčenia, lebo sa skvelo rozotiera. Keby však v palete nebola, neľutovala by som to.
Celkové hodnotenie: 6,5 bodu z 10
Klady: rozkošné balenie, krásne farby, saténový finish
Zápory: nepraktický dizajn, slabšia pigmentácia, relatívne vysoká cena

Ak by som to mala zhrnúť, táto paleta je skôr vhodná ako darček, kvôli jej roztomilému dizajnu, ale ak by ste si ju chceli kúpiť kvôli tieňom samotným, asi by som to nerobila. Tie sú síce veľmi pekné, ale ich kvalita je, bohužiaľ, priemerná. Ja som však veľmi rada, že som ju dostala a určite ju využijem.

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

2 komentárov

  1. od priateľa som dostala na vianoce pupa paletku, takého krásneho motýlika :) moje nadšenie opadlo, keď som zistila, že tiene takmer nevidno... ale vďaka bohu za tento článok, aspoň viem, že tak slabo farbia viaceré paletky :D idem ich vyskúšať s nejakou tou bázou :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tiež som sa divila, že tiene z Pupy sú také slabé. Ale mne stačia na bežné líčenie. (:

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta