Glitter nail polish Paris Memories

21:26

Pri dnešnej návšteve 101 Drogerie som objavila krásny prekrásny lak za pár centov. No nemohla som ho tam ani náhodou nechať a nevedela som sa dočkať kedy si ho nalakujem. A tuto je krásavec:


Lak je nie moc známej značky, aspoň pre mňa, Paris memories. Odtieň neviem identifikovať keďže je na ňom milión čísel a netuším, ktoré patrí odtieňu. Stál niečo cez jedno euro, čiže lacnota. Rozmýšľala som na aký lak ho dať, pretože samostatný nemá šancu byť krycím. Rozhodla som sa pre lak od Essence Dress for a moment. 


 Pravdupovediac neviem, či to bola najlepšia voľba ale budiš, aspoň som vyskúšala. Nabudúce skúsim na dať ho na nejaký tmavý podklad a uvidíme. Lak je priesvitný a obsahuje veľa preveľa malých modrofialových flitríkov a trošku menej farebných hexagóniek, myslím, že som tam zbadala nejaké zlaté, ružové, zelené... Proste nádhera.
Jedna vrstva:


Dve vrstvy:


Tri vrstvy:


Myslím, že tými troma vrstvami som to už trochu prepískla a dve by úplne stačili, lebo sa hexagónky trošku stratili v záplave farebných flitríkov. Už sa teším ako ho vyskúšam na tmavom podklade.
Btw máte už nakúpené darčeky? Chceli by ste nejaký vianočný post?

Lady Zet

Môže sa vám tiež páčiť

3 komentárov

  1. dve vrstvy sú ozaj najlepšie :) celkom ho mám pred očami na stredne tmavej modrej :D
    PS: posledný darček idem kúpiť vo štvrtok a netuším, čo to bude
    PS2: chcem vianočný post! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na tmavom podklade to bude podľa mňa krásne.. a to nemám rada trblietky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zdravím ....tento lak mám aj ja! Kúpila som ho v malej zašitej drogiérií a musím povedať, že najviac sa mi páči na čiernom laku ...ako nočná obloha! Čoskoro bude v daľšom príspevku na mojom blogu. Tak neváhaj a zastav sa pozrieť! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta