Bourjois 123 Perfect CC krém 32 Light Beige

8:30

Učím sa na štátnice, ehm. A v rámci zachovania si mentálneho zdravia som sa rozhodla na chvíľu preladiť na inú vlnu a napísať vám článok o pomernej novinke v mojej podkladovo - make-upovej zbierke - CC kréme značky Bourjois, ktorý už vychválila nejedna blogerka či YouTuberka (vrátane Lisy Eldridge). Aký je teda môj názor?

123 Perfect CC krém som kúpila vo Fann parfumérii, normálne tam stojí okolo 11€, vychytala som však 20% zľavu, preto ma vyšiel ešte o niečo menej. Tento CC krém sľubuje korekciu nedokonalostí pomocou špeciálnych pigmentov a zároveň má ponúkať ľahké krytie a hydratáciu bez zaťaženia pleti. Obsahuje SPF 15

Výber odtieňa bol boj, myslím, že mali len 4 a ten prvý (31 Ivory) sa mi zdal až mŕtvolne bledý na to, že ide leto. Odtieň 32 Light Beige sa mi, samozrejme, na moju slnkom nepobozkanú pleť zdal príliš oranžový, ale povedala som si, že to risknem.
Balenie mi maximálne vyhovuje, je to obyčajná tubička so súženým koncom, vďaka ktorému si produkt ľahko nadávkujete a dostanete sa aj ku poslednej kvapke. 

Samotný produkt je pomerne dosť tekutý, preto si treba dať pozor a tubu nenechávať otvorenú. Ako som už písala, odtieň 31 Light Beige je pre mňa momentálne o niečo tmavší ako by som si želala, ale nie je nepoužiteľný. Rozhodne má oranžovo-žltý podtón (zatiaľ čo práve 31 Ivory mal podtón jednoznačne ružový). 

Aplikácia je neskutočne pohodlná, stačí ho naniesť ako obyčajný krém, mne sa najlepšie osvedčili prsty, štetce ani hubky sa podľa mňa na tak tekutú konzistenciu nehodia. Na to, že sa jedná o CC krém, kryje pomerne dobre, niekde na rozmedzí ľahkého a stredného krytia. Na pleto vytvára príjemný, prirodzený finish, ktorý nie je ani príliš matný, ani rozžiarujúci. Nezvýrazňuje mi suché miesta ani nezalieza do pórov. Jediným výraznejším negatívom je pomerne nízka výdrž, tú však nesľubuje ani výrobca. Rozhodne sa mi pri jeho použití po pár hodinách začne lesknúť T-zóna. 

Tu ho máte v akcii:

Ako ho teda hodnotím? Udeľujem mu 4 vlajočky za jeho skvelú konzistenciu a efekt na pleti. Jedna vlajočka mu chýba kvôli nedostatku odtieňov a nižšej výdrži. Ale ako tak rozmýšľam, nehľadám ja vlastne oxymorón, keď chcem make-up, ktorý bude ľahký a prirodzený na pleti a zároveň vydrží? Aký je váš názor? :)

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

8 komentárov

  1. Mam ho, mne tento odtien sedi skvelo, lebo prave zlty pigment v make upoch potrebujem. Na tebe je vidiet, ze farebne ta zlta nejde dokopy s tvojim prirodzenym pigmentom a ani s vlasmi. Inak sa zhodneme na tom, co pises - mna na nom tiez najvac stve to, ako sa poobede straca z T zony.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na fotke vyzerá rozhodne oranžovejší ako je v skutočnosti, pravdepodobne veľmi zaváži svetlo, lebo aj na našej novej "profilovke" tuto i na FB ho mám na sebe a vyzerám ako 100% bleduľa. A popravde, tie žltejšie pigmenty sú môjmu farebnému typu bližšie, tým pádom, že vlasy nemám prirodzene ryšavé, nie som taká tá typická snehovobiela ryšavka :)
      Nikavero

      Odstrániť
  2. je krásný, taky jsem ho chtěla, ale mě tady tyhle BB a CC jsou k ničemu potřebuju silně krycí =(

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S týmto sa ja nestotožním, aj v časoch, keď som mala veeeľmi zlú pleť, nikdy som si na seba nechcela dávať veľmi krycie make-upy, nepomôžem si, podľa mňa to s tou vrstvou vždy vyzerá horšie..

      Odstrániť
  3. Ja som si kupial ten najsvetlejsi..v drogerke na ruke vyzeral fajn..ale v skutocnosti je celkom tmavy a oranzovy na moju bledu tvar :/ Takze smola..lezi na dne kozmetickej dozy..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som s nim celkom spokojna, ja mam Ivory odtien (cislo 31), cize o nieco bledsie.. Kedze mam pernamentne rozsirene teraz v lete rozsirene cievky na tvari, tak si dobry pomocnik, aspon nie som ako paprika :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vyzera celkom dobre, mam rada tuto znacku,,, ked spotrebujem BB krem, ktory momentalne pouzivam asi si kupim tento CC :)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám od Bourjois jeden korektor a ten je skvělý a pak make-up, který je skvělý ale trochu tmavý... A to je nejsvětlejší prodávaný :/

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta