Novinky Bioderma pre citlivky + giveaway

19:41

Keď sme pred časom dostali info o nových výrobkoch Bioderma, ktoré sa len nedávno dostali na trh, takmer som neverila vlastným očiam. Oba totiž presne vyhovovali terajším požiadavkám mojej pleti. Možno ste už registrovali v predchádzajúcich článkoch, že moja pleť sa doslova a dopísmena v posledných mesiacoch zbláznila, ja, ktorá som nikdy nemala citlivú pleť som zrazu začala trpieť ekzémom, ktorý neustupoval a bála som sa naň dať čokoľvek parfumované. Zachránili ma najmä prírodné oleje (o tom v niektorom z ďalších článkov), ale ku bežnému fungovaniu mi dopomohli najmä tieto novinky: dermálna voda Hydrabio Brume a extra jemný krém Sensibio Tolerance +.

Úplným favoritom sa pre mňa stal pleťový krém Sensibio Tolerance +. Predsa len, aj keď máte na pleti suché miesta, oleje sa na denné použitie nehodia, hlavne keď je pleť vo všeobecnosti zmiešaná a ani nedokonalosti sa jej nevyhýbajú. Ani tieto špeciálne požiadavky však nie sú pre Sensibio Tolerance + problém. Musím povedať, že som pravdepodobne našla denný pleťový krém, ku ktorému sa budem vracať znova a znova. Je nemastný, ale skvelo hydratuje a je skvelý pod make-up, nezvýraznil suché miesta, ani nevyvolal horší ekzém. Nemá žiadnu parfumáciu a našťastie ani žiaden divný chemicko-lekársky pach, ktorý sa často pri takýchto typoch výrobkov objavuje. Bonusom je dokonalé hygienické balenie s pumpičkou. Ako jedinú nevýhodu vidím vyššiu cenu, ktorá je pri 40ml výrobku 18,90€, čo je však vzhľadom na kvalitu tolerovateľné. 


Ďalšou novinkou je dermálna voda v spreji Hydrabio Brume, asi ste už na viacerých blogoch čítali, že dermálna voda sa od tej termálnej (akú má napr. Vichy) líši tým, že jej zloženie je stále, keďže nepochádza z termálneho prameňa, ale jej vyvážené zloženie je starostlivo pripravené v laboratóriu. Takúto vodu môžete využiť na mnoho spôsobov, či už na jednoduché osvieženie počas teplých dní, na upokojenie pokožky po holení alebo, ako ja, ako prvú pomoc pri pnutí pokožky. Kvôli spomínaným suchým miestam som pociťovala značný diskomfort a nezvyknem sa počas dňa krémovať, hlavne ak mám na sebe make-up (v tomto prípade síce minimalistický, ale predsa len nejaký). Preto mi táto voda prišla ako ideálny spôsob ako uľaviť mojej pnúcej pokožke a pritom si nezničiť make-up. Rozhodne skvelý výrobok. Vyrába sa v dvoch veľkostiach, malej, kabelkovej verzii 50ml (3,99€) a veľkom 300ml baleni (11,99€), ktoré sa v lete bude ideálne hodiť do kancelárie alebo na dovolenku. 

Asi vám je jasné, že som z týchto nových výrobkov nadšená a oba by som odporučila každému, najmä tým, ktorí trpia citlivejšou pokožkou. A aby to nebolo len o odporúčaniach, prinášame vám aj giveaway, v ktorej môžete získať plné balenie krému Sensibio Tolerance + a veľké 300ml balenie dermálnej vody Hydrabio Brume. Stačí, ak nás budete sledovať cez GFC alebo FB (prosím uviesť v komentári cez čo nás sledujete) a napíšete nám, či ste už vyskúšali nejaký výrobok Bioderma - ak áno, ako sa vám pozdával. Prosím, nezabudnite uviesť svoj mail. Toto všetko treba stihnúť urobiť do nedele 25.5.2014, 20:00, kedy sa so sestrou vrátime z pripravovanej Bioderma akcie (na ktorú sa už veľmi tešíme, najmä na stretnutie so slovenskými i českými blogerkami :))

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

23 komentárov

  1. Oooooo velmi sa mi pozdava recenzia na ten kremik, myslim, ze by mojej pleti velmi sadol!!
    Ja osobn nedam zo vsetkych Bioderma vyrobkov dopustit na Sensibio micelarnu vodu (myslim, ze vsetky napodobeniny micelarnej vody sa mozu strcit a to som ich uz par otestovala) a mojim druhym fanusikom je krem Hydrabio Riche :)
    Sledujem vas aj na fb aj cez gfc

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji přes FB jako Veronika Pospíchalová.
    vera.p@centrum.cz
    Od Biodermy mám jejich micelárku v zeleném balení. Používám ji roky, takže mám asi 6 balení. Pleť výborně vyčistí a opravdu pomáhá na akné.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem aj cez fb aj cez gfc :)
    Barborqaaa1@azet.sk
    vyskušala som sensibio AR BB krém a som s nim spokojná akurat ze sa musím ešte troošku opáliť ale na tom už úspešne pracujem :D a taktiež očný krém sensibio používam 2x denne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jé ten krém by mi udělal velkou radost, už jsem toho zkusila víc, zelenou a růžovou micelárku, masku a krém z řady sensibio, Sebium global .. nikolik.v@seznam.cz, sleduji přes GFC jako Niki

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gfc roumí
    aj.ro.na.trio@gmail.com
    ja som skusila jeden krem zeleny ale neviem ako sa volal a miceralku ktoru použivam ešte do teraz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC: miskasiska p
    miskasiska25@gmail.com
    Od Biodermy som skúšala zatiaľ iba micelárnu vodu Sensibio a som spokojná :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Sledujem vás aj cez GFC aj FB.
    Od Biodermy som ako asi všetci skúsila micerálku Sensibio a Sebium Pore Refiner a s oboma som bola spokojná a fakt im nemám čo vytknúť. =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC
    Biodermu mám moc ráda. A hlavně jejich akce, kdy se dá nakoupit za skvělé ceny

    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. GFC
    Bioderma vládla mojmu svetu tak rok a pol dozadu, potom sme sa akosi nepohodli a teraz po nej opäť poškuľujem. Najviac sa mi rátala čistiaca pena Hydrabio a sérum z rovnakej rady.

    Krásny víkend :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naozaj dobrá recenzia :) sledujem vás cez fb A biodermu používam každý deň, micelarku, bb A hlavne skvelý matricium krém. marta.fanfarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jej tu vodu som uz niekde videla :) A vyzera to zaujimavo, rada by som ju vyskusala. Rozmyslam, ze si zaobstaram aspon male kabelkove balenie.
    No a biodermu som par rokov dozadu slusne pouzivala, celu zelenu radu na problematicku plet. Bolo to fajn, myslim, ze plet udrziavala v kondicii. Ale po case som mala pocit, ze si na nu zvykla a opat zacala byt na tom horsie. Zial. ALe som zmierena s tym, ze pory mi skratka nic nevyzmizikuje a z casu na cas sa mi nieco na tvari skratka vyhodit musi... Takze tak. Nie je to svatena voda ale nie je to ani zla kozmetika :)
    sledujem ako schnegy GFC, schnegy@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem vas cez fb, pouzivam miceralnu vodu, ocny a hydratacny krem, gabriela.fejcova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. cez gfc sledujem:) a od biodermi používam micerálky:) michaelagilanova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Wau, tak ten kremik vyzera uzasne, pre mna je takisto Bioderma jedinou zachranou, ine kremy uz ani nekupujem
    sledujem cez GFC> July V
    july.velkova@gmail.com



    OdpovedaťOdstrániť
  15. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Skvělá giveaway! :) Já mám od Biodermy klasickou červenou micelárku a krém Sébium Hydra. :) S oběma výrobky jsem spokojená. :)
    Sleduji přes GFC i FB.

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  17. GFC: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz
    Od Biodermy jsem zkoušela micelární vodu z řady Sébium, která byla úplně skvělá a byla jsem s ní moc spokojená!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ahoj sledujem Vas uz dlho cez GFC
    Tato giveaway je uzasna uz dlho hladam nieco na suchu kozu presnejsie na take suche mamky dost to vie nahnevat i ked mijulem oleje bohuzial na leto a cez den to proste nefunguje
    A z Biodermy milujem radu opalovacich kremov su proste super a jedny z mala ktore vyhovuju mojej naladovej pleti
    monikabullova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. V skutku ako vzdy Lakave ohodnodnotenie:)))
    Ja pouzivam miceralnu vodicku a som spojna
    Pekny dnik a zrebovanie Krasky:)))
    Zdravim z FB

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Wuaaaaa sledujem cez fb :-) kedze som mimoriadne citliva na vsetky mozne parfumovane kremy a nedavno sa mi zial objavil ekzem na tvari tak sa moje moznosti zuzili na uplne minimalne...mozem zabudnut na vonave cenovo priaznive a akokolvek parfumovane kremiky mydla a pod. Najlepsim riesenim na tvar aj telo je pre mna jednoznacne od biodermy atoderm creme ktory pouzivam prakticky denne a hydrabio serum je tiez velkou zachranou :-) kedze si na moju plet nemozem dovolit takmer ziadny make up jedinym obcasnym riesenim je bb cream najlepsie z rady eko...najnovsie som objavila Sensibio AR bb cream od biodermy a musim povedat ze je skvely na citlivu plet najma na rozne zacervenania, krasne vyrovnava ton pleti a vobec ju nevysusuje nemasti a perfektne hydratuje! Urcite ho mozem odporucit vsetkym zenam s takou uzasne citlivou pletou ako mam ja! Ak by bola bioderma cenovo pristupnejsia, mala by som od nej asi vsetko! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Odteraz sledujem cez fb :). Ja mam velmi citlivu plet a velmi mi pomohlo, ked mi brasko dal ako darcek na Vianoce kozmetiku od biodermy. Kazdy den pouzivam micelarku Sensibio (ruzovu) a inu uz ani nechcem :). Sama by som si to asi len tak nekupila (predtym), no teraz by som nevolila ziadnu lacnejsiu alternativu. Takze kazdemu by som odporucila aspon na zaciatok skusit, ci mu bio nepomoze :). Mne urcite pomaha.

    mail: lucka.pavlinska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC: Peťuška
    FB: Peťuška Reichlová
    ja som sa pred časom kvôli svojej pleti vrhla na radu Sébium... z nej používam micelárku, Pore refiner, zmatňujúci krém... čas od času to obmieňam, ale inak som vcelku spokojná.. :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  23. sledujem cez FB :) ....a skusila som BB krem s ktorym som bola spokojna, kedze nebol taky mastny ako su ine BB kremy. Prekvapil :)

    maria.jamroskovicova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta