Relax s Biodermou

11:04

Po ďalšom roku spolupráce nás Bioderma pozvala na spoločné stretnutie s našimi českými blogerkými kolegyňami v prekrásom prostredí rezortu Svaté Kateřiny. Reč bola najmä o novinkách z rady Photoderm a Sensibio (u ktorých sa, samozrejme, môžete tešiť na giveaway :)), ale prišlo aj na relax a získavanie nových zážitkov a skúseností.
Výrobky z darčekovej taštičky - bude giveaway! :)

Rozmýšľala som ako poňať tento článok tak, aby ste zas a znova nemusel čítať o tom istom, predsa len, slovensko-český blogerský rybníček je pomerne malý a určite sledujete viacero blogeriek, ktoré sa na stretnutí zúčastnili (ja osobne takmer všetky :)).

Preto som sa rozhodla napísať pár slov o spolupráci s Biodermou všeobecne, nielen o tomto víkende. Bez pochybností sa dá povedať, že ide o najvydarenejší počin medzi spoluprácami, ktoré ponúkajú slovenské a české zastúpenia firiem blogerkám. Prečo? Hlavným dôvodom je podľa mňa pochopenie toho, že recenzie nikdy nemôžu byť dobré, ak blogerka dostane na vyskúšanie niečo, čo je absolútne nevhodné na jej pleť. Bioderma dáva blogerkám možnosť vybrať si, čo zo sortimentu chcú vyskúšať, preto sa nemôže stať, že by niekto s extrémne citlivou pleťou musel recenzovať peeling určený na aknóznu pleť. Druhým bodom vedúcim k úspechu je neexistencia časového vymedzenia recenzií. Pleťová kozmetika sa nedá poriadne vyskúšať za týždeň a ľudia v Bioderme to vedia, preto nám nedávajú žiadne nezmyslené termíny a my tak môžeme vám čitateľkám prezentovať svoje názory na produkty až po skutočnom otestovaní. No a medzi výrazné pozitíva patria aj stretnutia podobné tomu v rezorte Svaté Kateřiny. Je naozaj skvelé sa osobne stretnúť či už s ostatnými blogerkami, ale i priamo so zástupcami firmy a odborníkmi na produkty a opýtať sa ich všetky všetečné otázky, ktoré vám môžu napadnúť. Zároveň je milé vedieť, že vaša práca sa cení, lebo každý, kto písal blog vie, že to nie je len tak a za každým článkom sú aj hodiny práce. Preto ešte raz ďakujeme Bioderme, že nás pozvala a umožnila nám stráviť krásny relaxačný víkend.

No a teraz naša "nálož" fotiek. Nebude toho až ta veľa, keďže náš fotoaparát nefotí až tak kvalitne (verte-neverte, ale takmer všetky blogerky majú pomaly lepšiu výbavu ako priemerný fotograf :D), avšak aspoň niečo.

Prednáška o účinkoch UVA/UVB žiarenia a predstavenie nových produktov. Sme rady, že sme mali možnosť spoznať aj naše české kolegyne, ktoré majú nepomerne väčšie množstvá sledovateľov, aj keď je mi trošku ľúto, že interakcia medzi SVK a ČR časťou prebiehala trošku viac stuha ako som čakala, avšak asi by to chcelo viac času ako cca jeden deň.. Avšak musím povedať, že som bola veľmi milo prekvapená z dua sestier Lucky a Nicol z blogu A cup of style, na to, že sú podľa mňa TOP v ČR sú obe neskutočne milé a priateľské. Tiež sme rady spoznali étericky vyzerajúcu Lolu, ktorá s nami cestovala už z Brna. Každopádne, dúfam, že toto naše stretnutie nebolo posledné a budeme mať možnosť sa viac porozprávať i s ostanými českými blogerkami.
Prezentácia o UVA/UVB žiarení a produktoch Photoderm
Dozvedeli sme sa tiež o súťaži, ktorá prebieha v lekárňach. Ak si kúpite produkt Photoderm, dostanete žreb, na ktorom môžete zotrieť max. 5 políčiek a ak na 4 z nich bude rovnaký produkt, dostanete ho zdarma. Mne sa to pri tomto testovacom žrebe podarilo, takže ako vidíte, nie je to nemožné :)). A ak nevyhráte hneď, stále sa môžete zapojiť do žrebovania. Súťaž trvá až do konca septembra a viac o nej sa dozviete tu.

Baby testovali či dokážu identifikovať micelárnu vodu Sensibio medzi ostatnými micelárnymi vodami, ktoré boli v neoznačených fľaštičkách.
Lucka a Mia skúšajú uhádnuť, ktorá micelárka je tá pravá 
Relax v malebnom prostredí rezortu. Bolo tam naozaj nádherne, ocenila som hlavne to ticho a pokoj, ktorého sa mi v našom hlavnom meste veľa neujde.



Tradične sme si tiež pochutili..


Chýbajú mi to ešte fotky z našej hodiny jógy, ktorá bola naozaj úžasná, normálne zvažujem nejaký dlhodobejší kurz. Medzi naše ďalšie aktivity patrilo i nahrávanie videí o našich obľúbených výrobkoch Bioderma, teda sa môžete tešiť aj na ne. ;)

A tuto ešte zoznam všetkých blogeriek, ktoré sa tohto skvelého víkendu zúčastnili:

ČR:
Marta - http://www.theblondieverse.com/

SVK:

Ďakujeme!

Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

12 komentárov

  1. Bolo mi s vami super kučierky ♥ už sa teším o rok! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano, reportaze z Biodermej aktivity su teraz velmi caste..ale stale ma to bavi :)) Zda sa to byt skvela akcia a je super, ze sa niektore firmy tak pekne staraju o blogerky :)
    Peacock & Pineapples

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Parádní akce, věřím, že jste si to tam užili :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/05/new-in-may-2014.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pristalo vam to holky :) Tak som zvedava na recenzie.
    A inak jogu odporucam vsetkymi desiatimi. je to skvela vec. Velmi mi pomohla posilnit chrbat a zbavit sa bolesti hlavy.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. velice zajímavý je, že všechny, co tenhle článek napsaly tak psali o lole o holkách z Cup o Vás slovenkách, i o kissbook atd. ale "nejlepší" (podle některých) Petře ani zmínka.....

    jinak skvěle napsaný článek! Jen teda mám tři dlouhodobé spolupráce, vždy jsem si mohla vybrat, co jsem chtěla, nikdy jsem žádné termíny nedostala....to mi přijde divné...kdo to po tobě požadoval?

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ti neviem, nechcem byť zlá, ale trošku mám pocit, aj pri čítaní "reportov" od českých blogeriek, že ony nás vo veľkej miere nevnímali ako seberovné, máloktorá vôbec na blogu spomenula, že tam nejaké Slovenky boli.. Trošku ma to mrzí.
      Ja osobne som sa stretla s takou vecou (ako diktovanie kedy má byť recenzia) iba raz pri jednorazovej recenzii, ale viaceré baby o tom vraveli, napr. pri e-shope bbcreamshop.sk.
      Nikavero

      Odstrániť
  6. Super clanek, jine provedeni je fajn. Pripominas mi jednu sk herecku, hrala treba ve filmu Kmotr, a

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásný článek! Jsem moc ráda, že jsem vás poznala, jste zlatíčka holky, doufám, že se ještě uvidíme!!♥ Plus ještě jdu na přidávání dalších fotek, včetně těch po natáčení videí! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fuuha, tak to musela byť super akcia! Inak, skvelý report:)
    Btw- obe vyzeráte na fotkách skvele :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta