L’Oreal Paris Mega Volume Miss Manga recenzia

8:00

Dnečný článok sa bude niesť v znamení pomernej novinky v našich drogériách, novej maskary z dielne L´Oreál Miss Manga s podtitulom Mega Volume. Priznám sa, zvyčajne sa mi zdajú maskary tejto značky dosť drahé, i keď veľa žien si ich pochvaľuje. Ja mám ale najlepšie skúsenosti s lacnou maskarou z Oriflame  Wonder Lash (ku ktorej sa však v poslednej dobe vôbec neviem dostať, všetky katalógy, ktoré sa ku mne dostanú ju buď nemajú alebo nie je v žiadnej akcii, a to odmietam kupovať :D), preto nevidím dôvod za maskaru platiť veľa. V tomto prípade však boli dobré uvádzacie ceny – 7,99€ a ja som mala ešte zľavu 25% na celý sortiment značky L´Oreál. Vo finále ma teda vyšla necelých 6€, čo je na maskaru L´Oreál viac než dobrá cena. 

Balenie nie je ničím zaujímavé, klasická ružovo-čierna tuba. Čo však zaujme viac, je kefka. Osobne ma celkom nadchla, lebo ide o akýsi hybrid klasickej a gumenej kefky. Tvar je tiež veľmi šikovný, kefka je pomerne dlhá a smerom ku koncu sa zužuje, takže umožňuje maskaru bez problémov naniesť aj do kútikov oka alebo na spodné mihalnice. 

Čo ma tiež zaujalo na prvý pohľad je ohybné "rameno" kefky. Údajne má táto flexibilita pomôcť pri nanášaní a zvýšiť tak jej efektivitu, ja som však nič také nebadala a sestre to doslova vadilo, sťažovala sa, že sa na kefku pri aplikácii nedá pritlačiť, lebo sa hneď ohýba a zašpiní vám celé viečko. Takže tento prvok by som považovala za zbytočný. 


A čo samotný efekt? Maskara má byť inšpirovaná japonskými komixami Manga, v ktorých majú všetky postavičky výrazné a presne definované riasy, dočítala som sa dokonca, že je vhodná na vytváranie momentálne údajne populárneho trendu "pavúčich nožičiek" (mätie ma, ako môže byť niečo také trendom :D). Preto potom nechápem, prečo má v názve "mega volume", teda mega objem, tieto dva veci sa u mňa osobne vylučujú. 

Jej konzistencia bola na začiatku veľmi mokrá a mala som problém ju naniesť bez toho, aby som si zababrala celé viečko. Postupne však mierne zhustla a aplikácia je v pohode. Osobne mám pocit, že riasy veľmi pekne oddelí a vďaka tvaru kefky je možné pokryť aj tie najmenšie riasy, len sa s tým trošičku treba pohrať. Objem som veľmi nevidela, lebo keď som sa ju snažila trochu vrstviť, začali sa mi riasy zlepovať a vytvárali sa práve spomínané "pavúčie nožičky". Neopadáva, nerozmazáva sa a ani sa počas dňa neotláča. 

Tak a tu si ju môžete pozrieť v akcii, aj keď mám pocit, že na mojich riasach vyzerá každá riasenka na fotke mizerne - ako vidíte, prirodzene sú veľmi kratučké. Tiež podotýkam, že som foto robila hneď na začiatku používania, teda ešte bola veľmi mokrá a ťažšie sa s ňou pracovalo.

Aký je môj finálny verdikt? Aj napriek spomínaným negatívam riasenku používam čím ďalej, tým radšej. Konzistencia sa zlepšila, aplikáciu som už trochu vychytala a tak sú jej výsledky pre mňa uspokojivé. Kúpila by som si ju znova? Len ak by bola v nejakej akcii, ako vravím, podobnú, ak nie lepšiu službu mi spravia aj oveľa lacnejšie kúsky.

Miss Manga si teda odo mňa vyslúžila 3 vlajočky, teda lepší priemer.

Aká je vaša obľúbená maskara? Čo by ste odporučili mojim mini mihalniciam? 

Vaša Nikavero

Môže sa vám tiež páčiť

4 komentárov

  1. moja obľúbená je diego dalla palma- prima visione, píšem to všade :D viem, že mnohým blogerkám nesadla, resp. neprišli k výnimočným riasam, za to ja si ju neviem vynachváliť. kúpila som si druhé balenie, keď bola v akcii z 24€ na 4€.. ale to sa už asi nezopakuje, takže si musím nájsť novú obeť.
    páčila sa mi aj lorealka-"architektka", ale vzhľadom k jej suchšej konzistencii rýchlo vysychá a za plnú cenu teda nestojí.
    po miernom preschnutí sa mi z lacných kúskov celkom zapáčila incrediBall od miss sporty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mě tenhle styl líčení přijde divný...copak někdo dobrovolně chce vypadat jak postavička z pokémonu? Ta kočka měla takové řasy a přislo mi to děsný....naštětstí u tebe se to tak neprojevuje, ale ta v té reklamě to má hrozný...

    Loveliness By Tess

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslim ze mame podobne pocity a to stou ohybnou kefkou suhlasim so segrou najradsej by som to olepila lepiacou paskou aby sa to nehybalo....
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mně to ohýbací teda nevadí, nikdy na to netlačim tolik, aby se mi to ohnulo. :) Za mě je to nejlepší řasenka, kterou jsem měla. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Náš Fejsbučik

Kto nás rád číta